Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Wel sjiek voor m'n dorpsgenoot Nordin.
Weet nog hoe we samen sjotte bij Excelsior en toen was het al duidelijk dat hij talent had.
Dat hij uiteindelijk nog bij Brugge beland, dat had niemand verwacht bij het dorpscafé Nelke :unsure: .

Benieuwd of hij in de goal blijft als Mignolet terugkeert.
 
Thiago kan toch echt geen goal meer maken he
Nu weer wel, al had ik graag gehad dat hij het had gespaard tegen Anderlecht
Die vreugde van het volledige team voor Thiago
Pak maar het volledige stadion :love:
Ge ziet toch hè, zonder hulp van de ref lukt het nie voor Genk :unsure:
Ik vind hem nochtans zeker niet voor club fluiten
Cercle hun rol lijkt wel gespeeld deze playoffs… Jammer
Nee, die gaan enkel nog eens voluit gaan tegen Club. Al de rest gaan ze met plezier verliezen
 
Kijk, speeldag 6 en we hebben het zowaar nog in eigen handen om kampioen te spelen… wie had dat durven denken?
 
Anderlecht speelt geen kampioen slechte matchen in heel die playoffs
Voor die playoffs speelden die ook slechte matchen en toch staan ze op 1.
Kampioenschap zal gaan tussen anderlecht en Brugge imo.
Union is hun jaarlijkse choketaktiek aan het inzetten en de rest komt te ver achter. Het zit natuurlijk dicht op elkaar, dus je weet nooit met Genk.
 
Klopt, ik zou Anderlecht zeker nog niet afschrijven en Brugge zeker nog niet dé favoriet maken.
Anderlecht pakt gewoon veel punten zonder echt schitterend te spelen.

Brugge is zeker nog niet gewonnen in Genk en Cercle gaat zoals ze de vorige 3x tegen Anderlecht hebben gedaan dit seizoen gewoon hun broek afdoen. En schrijf ook Union nog niet af, die hadden perfect gewonnen kunnen hebben tegen ons.
 
Laatst bewerkt:
Klopt, ik zou Anderlecht zeker nog niet afschrijven en Brugge zeker nog niet dé favoriet maken.
Anderlecht pakt gewoon veel punten zonder echt schitterend te spelen.

Brugge is zeker nog niet gewonnen in Genk en Cercle gaat zoals ze de vorige 3x tegen Anderlecht hebben gedaan dit seizoen gewoon hun broek afdoen.

Veel van ons onterechte punten haalden we wel na goals van Dreyer en goeie saves van Schmeichel.

Blijkbaar vandaag fan overleden tijdens de match in 1 van de W vakken. :(
 
Veel van ons onterechte punten haalden we wel na goals van Dreyer en goeie saves van Schmeichel.

Blijkbaar vandaag fan overleden tijdens de match in 1 van de W vakken. :(
Ik ga niet vaak kijken maar vandaag was ik er wel. Die man zat quasi vlak voor mij toen die, net voor de match begon, ineen stuikte. Het duurde vrij lang vooraleer die werd weggedragen door andere supporters. Iedereen dacht dat het een epilepsieaanval was. Tot in helft van de rust ongeveer bleef onze uitgang afgesloten vanwege die interventie. Op een gegeven moment gaven de stewards die de uitgang bewaakten een teken, duimen omhoog, een klein applausje, een glimlach, en we dachten allemaal: hij is er doorgekomen. We keken de rest van de vrij vermakelijke match af met een goed gevoel. Pas toen ik weer thuis kwam las ik dat hij spijtig genoeg overleden is.
 
Klopt, ik zou Anderlecht zeker nog niet afschrijven
Het zou er bijna aan mankeren. Ze staan eerste, met nog een thuismatch tegen de grootste concurrent op het programma en een achtervolger die 3 punten meer moet halen. Wat een misplaatste arrogantie zou het zijn om die dan af te schrijven :D
 
Ziet niemand Union 6 op 6 nemen tegen Antwerp? Club en RSCA een drawke = droomscenario voor de neutrale supporter
 
Match niet kunnen kijken gisterenavond, maar wat hebben we dit seizoen toch pech met blessures. N'Diaye en Amuzu bijna een heel seizoen out geweest, Verschaeren, Hazard, die blessuregolf net voor Nieuwjaar met o.a. Sardella en Delaney, nu weer mogelijks Dreyer en Schmeichel, ...

Ik had het een paar weken geleden al opgemerkt, maar best opvallend dat Coosemans tweede doelman is en niet die Klikkenborg die ze in de winter hebben gehaald. Die moet dan toch echt niet overtuigen op training?

Verder het ook absoluut niet eens met dat Cercle expres zijn broek zou afdoen tegen Anderlecht dit seizoen. Vorige wedstrijd zaten ze ook met schorsingen en een afwezige Denkey door het overlijden van zijn moeder, en gisteren moesten ze ook een noodverdediging opstellen vanwege schorsingen en een blessure.
 
Het zou er bijna aan mankeren. Ze staan eerste, met nog een thuismatch tegen de grootste concurrent op het programma en een achtervolger die 3 punten meer moet halen. Wat een misplaatste arrogantie zou het zijn om die dan af te schrijven :D
Ik snap niet dat Brugge door zovelen nu tot dé titelfavoriet wordt gebombardeerd. Op basis van spelbeeld, ja. Maar Anderlecht heeft nog altijd veruit de beste papieren.
 
Ik snap niet dat Brugge door zovelen nu tot dé titelfavoriet wordt gebombardeerd. Op basis van spelbeeld, ja. Maar Anderlecht heeft nog altijd veruit de beste papieren.
is leuk om de gazetten te vullen natuurlijk hé, maakt ook totaal niets uit -> feit is wel dat het gemakkelijker is nu voor Club om zonder druk te kunnen achtervolgen en in een goeie flow te zitten, terwijl het vaak net omgekeerd was en we met kak in de broek zaten in de playoffs omdat we de helft van onze voorsprong kwijt waren en er wel ergens een ploeg in vorm door de playoffs raasde.

Ne keer leuk om in deze situatie te zitten, snap wel 200% hoe de Union-supps zich momenteel voelen.

Volgende match wordt opnieuw belangrijk want ik zie Cercle met hun afwezigen opnieuw niets halen, en dus moeten we eigenlijk gewoon winnen op Genk, anders hebben we het niet meer in eigen hand.
 

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
199K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan