Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Kunnen Hayen en Vrancken geen compromis sluiten om wat pasjes naar elkaar te gaan geven om de wedstrijd uit te spelen? :oi22:
 
Wij die een ploeg tactisch overklassen :love: Hoe lang zou dat geleden zijn

Ik weet niet of ik het daarmee eens ben. Het grote verschil was enerzijds de intensiteit en anderzijds het feit dat een aantal key players absoluut geen niveau haalden. Veel dingen die ik Brugge vandaag zag doen qua bvb het druk zetten, deden we in voorgaande matchen ook en nu totaal niet.
 
Ik weet niet of ik het daarmee eens ben. Het grote verschil was enerzijds de intensiteit en anderzijds het feit dat een aantal key players absoluut geen niveau haalden. Veel dingen die ik Brugge vandaag zag doen qua bvb het druk zetten, deden we in voorgaande matchen ook en nu totaal niet.
Ik vind dat toch wel deels de analyse, tactisch klopte het toch niet. Die boulevards achteraan bij Genk hebben niet veel met intensiteit te maken, daar lag gewoon veel te veel ruimte.
 
Ik vind dat toch wel deels de analyse, tactisch klopte het toch niet. Die boulevards achteraan bij Genk hebben niet veel met intensiteit te maken, daar lag gewoon veel te veel ruimte.

Ruimtes die de vorige matchen wel konden belopen. Ook tegen bvb een Cercle dat tot vandaag onze sterkste tegenstander was.

Maar begrijp me niet verkeerd: Brugge was zeer sterk. Om hier vandaag iets te halen, hadden we op 200% moeten presteren. Maar het was nog geen 50%. Het was niet alsof we op 100% sowieso gewonnen zouden hebben. Maar dan was het wel spannender geweest.
 
Hm, Anderlecht lijkt me momenteel toch nog een grotere titelfavoriet?

Als Club zondag op Genk ook kan winnen, is misschien een andere zaak. Maar dat is een grote als (winnen daar niet vaak en Genk zal wel uit een ander vaatje tappen).

Anderlecht zal wel winnen op Cercle dus kunnen zomaar 4/5 punten achterstand worden dan. En dan moet Anderlecht nadien al meermaals falen. Lastig dan.
 

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
199K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan