NBA 2023-2024

Most competitive sweep in the history of the league.

Choken van LeBron vind ik overdreven. Hij is gewoon leeg tegen het einde van de match. Geen schande.
 
Most competitive sweep in the history of the league.

Choken van LeBron vind ik overdreven. Hij is gewoon leeg tegen het einde van de match. Geen schande.
Hij stond wide open, had tijd en zijn verdediger valt letterlijk weg. Ik dacht dat het game over was in ieder geval. Snap nog altijd niet hoe we deze game nog winnen, 20pt comeback. We spelen lang niet super maar gaan toch met een 2-0 naar LA.

Klaagt LeBron in de press conference nog over de refs en wandelt erna gewoon weg. Popcorn time voor de Nuggets fans vandaag.
 
Op de Knicks hun socials staat dat punt waarmee ze aan de leiding komen. Dan ziet ge toch duidelijk een trekfout op Maxey imo :D Komen goed weg daar.
 
Miami gooit even een franchise record aan driepunters binnen (23/43)... De series gaan ze nooit winnen maar dit team slaagt er toch altijd in om tijdens de Playoffs een niveau hoger te spelen.
 
Laatst bewerkt:
Als je die eerste wedstrijden zag, was dat toch al duidelijk. Ik begreep zelfs niet hoe sommigen zelfs dachten dat het tot 6 wedstrijden zou geraken. :') Ik heb vanmorgen enkel de 10min recap gezien, maar met de defense van de Lakers ga je nooit een wedstrijd winnen. Ze hebben toch een prijs gepakt dit seizoen. :woohoo:
 
Als je die eerste wedstrijden zag, was dat toch al duidelijk. Ik begreep zelfs niet hoe sommigen zelfs dachten dat het tot 6 wedstrijden zou geraken. :') Ik heb vanmorgen enkel de 10min recap gezien, maar met de defense van de Lakers ga je nooit een wedstrijd winnen. Ze hebben toch een prijs gepakt dit seizoen. :woohoo:
Lakers spelen wel goed hoor. Beter dan deze AD en van een 39-jarige Bron kunnen ze niet verwachten. AD is veel beter dan vorig seizoen. Probleem is dat ze beiden gassed out zijn in de 2e helft, ze kunnen de pace van de Nuggets niet volgen. Ze kunnen ook AD niet op Jokic blijven houden want die maakt hem conditioneel volledig kapot. Malone gooit elke wedstrijd ook iets nieuws naar hun, deze keer was het AG time, doet vaak goede wijzigingen tijdens de game. Wat je van Ham niet echt kan zeggen. En ja, DLo is een grote sukkel, kapotlachen die kerel.

Wat heeft Embiid toch weer allemaal uitgestoken deze nacht.. Dat is dus exact de reden waarom ik van die kerel niet moet hebben.
 
Ze spelen goed, maar dat ze Denver niet gingen kunnen volgen wist je toch op voorhand. Ik had wat medelijden met LeBron als je zag hoe vlot ze door hun defensie sneden en hoe hij dat ook als toeschouwer leek te staan.
 
Lakers hebben hun win toch binnen kunnen halen. AD is wel zijn beste spel in jaren aan het spelen.
Thunder en de Wolves kunnen nog een sweep binnenhalen. Vooral de Pelicans echt kansloos.

Boston laat wel zien dat als ze wat moeite doen de Heat geen greintje kans maken.
 
Van de Suns had ik toch wat meer verwacht, die waren ook kansloos.
Maar laten we vooral de loftrompet boven halen voor de Wolves. Geweldig om naar te kijken met Antman & KAT in de hoofdrollen.
Nuggets zullen top moeten zijn om hun te verslaan.
 
Van de Suns had ik toch wat meer verwacht, die waren ook kansloos.
Maar laten we vooral de loftrompet boven halen voor de Wolves. Geweldig om naar te kijken met Antman & KAT in de hoofdrollen.
Nuggets zullen top moeten zijn om hun te verslaan.
Mja, de Suns waren imo toch van in het begin gedoemd. Dat team heeft geen diepte, geen echte PG en Beal is zo'n fake superstar. Die hebben imo hun toekomst vergooid door all-in te gaan met o.a. Beal. KD zit toch ook in zijn nadagen en defensief is dat allemaal ook een heel stuk minder. Een sterk defensief en heel diep team zoals de Wolves maken er gewoon hun prooi van. In de regular season geloofde ik wel in hun door al hun offensief geweld, maar dat hebben ze zelfs niet deftig kunnen testen door al die blessures.

De Nuggets mogen blij zijn dat ze 3-1 voorstaan, als iemand die al hun matchen kijkt kan ik gerust zeggen dat ze echt niet zo sterk zijn dit jaar. Er is totaal geen bench, playoff Murray - ondanks die game winner - is totaal MIA (volgens mij heeft hij last van een injury, maar willen ze er niets van zeggen), ze kunnen geen eerste helft winnnen en ze schieten echt al heel de serie ontzettend slecht. Als ze zo blijven spelen gaan de Wolves ons opeten vrees ik. Ik verwacht in het westen veel van de Wolves en OKC. Eerst nog zien deze series te winnen, Lakers waren vandaag echt wel een pak beter. Als DLo/Reaves hun game ook spelen hebben die gewoon een heel deftig team. En AD is imo echt veel beter dan vorig jaar.

Er zijn wel leuke series bezig. Magic krijgt 2 games slaag in Cleveland en trekken het nu abnormaal gemakkelijk terug naar 2-2. Clippers - Mavs, Bucks - Pacers is om te smullen en Knicks - Sixers kan mogelijks ook nog terug interessant worden. Het belooft wel allemaal voor de 2e ronde.

In België mogen ze playoffs format dan wel haten, maar de NBA en hun playoffs zijn imo het beste wat er is. Alleen jammer dat het zo allemaal midden in de nacht is :tongue:
 
Laatst bewerkt:
De Suns naar huis... Wat een speler is Edwards toch :love:
Met hoe de Wolves aan het spelen zijn maken ze wel een kans, al heb ik steeds het gevoel dat de Nuggets altijd nog een versnelling hoger kunnen schakelen.

De Thunder gaan een serieus rust voordeel hebben tegen de winnaar van de Clips vs de Mavs. Harden kan ineens goed spelen in de playoffs, maar Dallas is met momenten toch echt een schijtploeg.

Knicks met de Brunson van de laatste twee matchen kunnen het wel ver schoppen. Embiid weer met die vuile fouten, die is duidelijk nog geen 100%.

De Pacers zijn wel op stoom aan het komen, Haliburton is elke match beter. Die slam van Turner 🤯
 
Terug
Bovenaan