Jupiler Pro League 2021-2022

Ik ben wel benieuwd naar wanneer uitmatchen gaan mogen. TIjdens ons laatste kampioenenjaar ben ik zowat 75% van het seizoen meegeweest, maar dat ligt het komende seizoen wat moeilijk gezien er persoonlijk wel veel staat te gebeuren in 2022. Maar ik neem wel graag een abo om de supportersclub in mijn straat te steunen en pik dan wel enkele leuke uitmatchen uit (STVV, Eupen, Leuven, Seraing & Union staan wel op de lijst als die op goede uren vallen dit jaar en matchen als Antwerp en Standard vind ik ook wel tof om te gaan. Allemaal niet ver vanuit Genk).
Maar aldus: Als alles zou opengaan vanaf 01.09 (dus echt open open, geen testen en shit meer) verwacht ik dat vanaf dan ook uitmatchen mogen. En wat is dan onze eerste uitmatch? STVV :D :D Dus dat zou wel echt geniaal zijn als uit-opener met publiek erbij.

En voor Genk is het afwachten. Het plan was niet meer dan Lucumi en Onuachu laten gaan en dan zag ik ons wel stevig meedoen dit seizoen. Maar Muñoz gooit hoge ogen met Colombia (wat een rechtsachters hebben wij toch gehad de laatste 6 jaar: Castagne, Maehle, Muñoz en dan was Mata ertussen nog "de minste".), Bongonda krijgt ook heel wat aanbiedingen en zelfs een Thorstvedt heeft al veel aantrekking. Als die mannen allemaal iets hebben van "Het was nipt. Dit jaar alles kapot" zie ik wel nog velen blijven en gaan we er stevig tegenaan. Maar voor hetzelfde geld zijt ge weer 6 man kwijt ofzo en kunt ge weer bouwen.
 
Ik hoop met je mee, maar ik zie ze nog niet direct uitmatchen toelaten met verplichte Combi-regeling(ander alternatief zou zijn om die volledig af te schaffen nu de voetbalfans meer dan een jaar afgekoeld zijn, maar dat is wishfull thinking vrees ik).
 
Ik hoop met je mee, maar ik zie ze nog niet direct uitmatchen toelaten met verplichte Combi-regeling(ander alternatief zou zijn om die volledig af te schaffen nu de voetbalfans meer dan een jaar afgekoeld zijn, maar dat is wishfull thinking vrees ik).

Uitsupporters tellen al lang niet meer, dus ik kan me voorstellen dat ze sowieso tot de laatst mogelijke datum gaan wachten om dat toe te laten.
Maar ja, de dag dat ge alles test-loos vrij laat omdat de vaccinatiegraad hoog genoeg is, gaat ge toch een serieus excuus moeten verzinnen om dit niet toe te laten. Maar ja, wat is die dag. Dat kan evengoed 2022 zijn... 1 september is idd wishful thinking :)

Gent start alvast op hetzelfde elan als vorig seizoen:

 
Lachen met clubs met een persverantwoordelijke, en dan zo beginnen aan een persconferentie. Lijkt dringend tijd dat er een nieuwe wind gaat waaien in Gent.
 
De Witte begint stilaan ook een karikatuur van zichzelf te worden, wie begeleidt die man naar de uitgang?
 
Er is stilaan geen enkele Gent supporter meer te vinden die vertrouwen heeft in De Witte
Compleet weg van de realiteit, die man. Begint steeds meer op Roger Lambrecht te lijken
Zielige vertoning gisteren
Of aan Roger Vandenstock. Wat die de laatste 10 jaar staat te wauwelen.

Hopelijk is Louwagie niet jullie Van Holsbeeck die zijn eigen zakken nog rap wil vullen.
 
Lestienne is ook klaar voor het nieuwe seizoen.

Screenshot-20210613-234053-01.jpg
 
Lamkel Ze is niet komen opdagen voor medische testen, heeft volgens hem geen nut aangezien hij toch gaat vertrekken 😆
 
Lamkel Ze is niet komen opdagen voor medische testen, heeft volgens hem geen nut aangezien hij toch gaat vertrekken 😆
Is wel komen opdagen, op roze watersandalen(!!!), maar heeft inderdaad geen testen afgelegd. Wat een figuur 😂
Eigenlijk zou voor hem het seizoen nooit mogen stoppen want vanaf dat hij naar Kameroen gaat en optrekt met zijn 'makelaar' loopt het elke keer mis. Elke wordt zijn kop zot gemaakt en verkeerd advies (werkweigering) gegeven.
Tijdens Vercauteren liep het nochtans echt super goed, jammer dat direct zijn eigen ruiten ingooit bij de nieuwe coach.
 

Terug onbezorgd naar de voetbal kunnen gaan is voor mij altijd zowat het symbolische streefdoel geweest waarop ik zou kunnen zeggen dat het leven terug normaal is. De eerste keer terug in een vol stadion staan met een pintje in de hand, volgens mij ga ik stiekem zelfs een traantje weg pinken op dat moment.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan