Jupiler Pro League 2021-2022

Terug onbezorgd naar de voetbal kunnen gaan is voor mij altijd zowat het symbolische streefdoel geweest waarop ik zou kunnen zeggen dat het leven terug normaal is. De eerste keer terug in een vol stadion staan met een pintje in de hand, volgens mij ga ik stiekem zelfs een traantje weg pinken op dat moment.
Ja bij mij ook.. die eerste pint op de voetbal zal extreem neig smaken..
 
Inter kan die altijd kopen voor een bepaald bedrag maar hij is wel eigendom van Standard
Ik dacht dat het van moeten was? Maar aangezien er daar eigenlijk ook geen geld is (en hij weeral geblesseerd is), willen ze hem eigenlijk liever niet terug kopen.
Ik dacht zelfs dat Standard enkel maar een licentie had gekregen omdat dat geld van die transfer reeds in de boekhouding was ingeschreven.
 
Ik dacht dat het van moeten was? Maar aangezien er daar eigenlijk ook geen geld is (en hij weeral geblesseerd is), willen ze hem eigenlijk liever niet terug kopen.
Ik dacht zelfs dat Standard enkel maar een licentie had gekregen omdat dat geld van die transfer reeds in de boekhouding was ingeschreven.
Staat hier netjes uitgelegd, idd. Standard maakt uiteindelijk winst op de transfer en Inter kan zo aan de FFP voldoen om Lukaku aan te trekken.


Een verplichte terugkoopoptie is volgens het artikel niet legaal maar vermoedelijk zal er op z'n minst wel een informele overeenkomst zijn tussen beide clubs hierover.
 
Vorig jaar hun stadion al verkocht om uit de schulden te geraken, zal ginder toch ook echt eens slecht aflopen. En ik wens het hen toe ook louche club ( omkopers )
 
Vorig jaar hun stadion al verkocht om uit de schulden te geraken, zal ginder toch ook echt eens slecht aflopen. En ik wens het hen toe ook louche club ( omkopers )

Maar niet goed voor het Belgisch voetbal natuurlijk. Hopelijk komt daar een nieuw bewind die de boel kan redden. Zonder Standard wordt het Belgisch voetbal wel een heel Vlaamse bedoeling.
 
Nog 2 weken voor supercup en 3 weken voor de competitie, ze mogen toch wel eens met nieuws beginnen komen over publiek of niet en welke regels. Moet wel zeggen dat ik vond een stadion voor de helft ofzo vol zoals vorig jaar toch ook nog niet dat is en ik pas echt blij zal zijn in vol stadion met fans van tegenstander.
 
Het wordt idd wel tijd voor wat duidelijkheid. D'office geen volk kan het toch niet worden?
 
Was er al niet gecommuniceerd dat 1/3de van de stadioncapaciteit gebruikt mag worden?

 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan