Jupiler Pro League 2021-2022

Toch wel weer typisch om hier nu achter te komen tegen Genk

Was dan ook een beetje logisch. We hadden (itt wat Rits leek te denken) meer schoten op doel en meer ballen tussen het kader voor de 0-1 viel (statistieken werden een minuut ervoor getoond), maar ik snap dat de statistiek balbezit verward wordt met "de betere ploeg zijn". Ondanks onze complete reserve defensie en backs die heel slecht uitvoetballen stond onze organisatie heel goed en braken we snel en gevaarlijk uit. Die Tresor wordt volgens mij echt een enorme smaakmaker. Jammer van de blunder van Vandevoordt dan ook op het einde.
Hopelijk op dit elan door in de 2de helft, maar dan met een scherpere verdediging...
 
Was dan ook een beetje logisch. We hadden (itt wat Rits leek te denken) meer schoten op doel en meer ballen tussen het kader voor de 0-1 viel (statistieken werden een minuut ervoor getoond), maar ik snap dat de statistiek balbezit verward wordt met "de betere ploeg zijn". Ondanks onze complete reserve defensie en backs die heel slecht uitvoetballen stond onze organisatie heel goed en braken we snel en gevaarlijk uit. Die Tresor wordt volgens mij echt een enorme smaakmaker. Jammer van de blunder van Vandevoordt dan ook op het einde.
Hopelijk op dit elan door in de 2de helft, maar dan met een scherpere verdediging...
Das dan ook het Club van de laatste maanden van vorig seizoen, dominant met veel balbezit maar veel te weinig dreiging.
 
en opeens 3-1 uit het niets

Zoals ik zei "maar dan scherper verdedigen". We spelen met een complete reserve-defensie maar Preciado en Juklerod waren al de hele match onze zwakste elementen en die liggen ook beide aan de basis van deze goals. Tegen 75% van de JPL kunt ge dat lappen, maar niet tegen oa Brugge.
Jammer voor de match al zullen ze daar in Brugge geen erg aan vinden ;)

Edit: 2de helft zijn we echt dramatisch...
 
Laatst bewerkt:
We zijn weer klaar om het reguliere seizoen te domineren, hopelijk pakken we dit seizoen de play-offs mee.
 
En ja... Vandevoordt heeft de openingsgoal op zijn kap terwijl Lammens drie quasi gemaakte goals uit zijn kot houdt. Op basis van de 2de helft een terechte voorsprong maar geen match om aan beide zijden teveel conclusies uit te trekken. Ik heb veel positieve dingen gezien bij ons en de negatieve dingen zijn de dingen die ik op voorhand verwacht had.
 
Mai toch veel beter dan verwacht na een tegenvallende voorbereiding, merk je ook wel dat die matchen geen goed beeld geven. Merk wel nog steeds dezelfde problemen/fouten die je ook zag op het einde van vorig seizoen.

Van Mbamba wist ik al dat hij een topper ging worden, zag je bij NXT, zijn eerste match was meteen al goed en dat zet hij door bij de eerste ploeg. Gaan we nog veel aan hebben. Senne Lammens was ook behoorlijk bij NXT maar vandaag toch veel beter dan verwacht, hopelijk na Dhoest en Verbauwhede eens een echt keeperstalent uit de jeugd dat kan doorbreken.
Wel nog steeds wat meer aanvallende krachten nodig, de flanken moeten beter en we moeten hopen dat Perez dit jaar ook meer en meer doorbreekt zodat we eindelijk een super-sub hebben. Verder wil ik vooral meer jeugd nog zien, zeker een Van den Brempt zou meer moeten spelen.

Edit: En nu weer een topredding van Lammens (was wel off side maar toch)

Edit2: het publiek is terug! Das ook echt een zwaar gemis geweest.
 
Terug
Bovenaan