Beeldende Kunst Foto Uitdaging | POLL | Maart | Eenvoud

Op welke foto stem je?


  • Totaal aantal stemmers
    27
  • Opiniepeiling gesloten .

Strijkijzer

Event Crew
fotochallenge_mrt_header.jpg
Elke maand dagen de fotografen (of eerder creatievelingen) van BeyondGaming zichzelf uit met een fotochallenge! De bedoeling hierbij is vooral om beter te worden en elkaar wat constructieve feedback te geven. Maar uiteraard is het extra leuk als je wint want dan mag je het onderwerp van de volgende ronde kiezen. Stem nu op jouw favoriete foto en beslis mee de winnaar van deze maand!

Voor de maand maart hebben we op de valreep 5 inzendingen. Maar het was geen eenvoudig onderwerp :fingerguns_r:


Thema van deze maand:
Eenvoud

DE POLL

Stemmen kan tot 8 april en nakeuvelen (feedback geven, raden welke foto van wie is, etc) kan ook in deze thread.
Op 9 april start de nieuwe challenge met een onderwerp gekozen door de winnaar van deze maand.

Eigenlijk is iedereen die meegedaan heeft weeral een winnaar :coolbrows:

REGELS
Stemmen tot 8 april
Niet op jezelf stemmen
Gelieve je foto niet bekend te maken zodat we kunnen raden achteraf
Feedback mag maar hou het leuk en contructief

PRIJS
"Foto Challenge Winner Of March 2023" mag je in je signature zetten.
Mits toestemming van de winnaar komt de foto in de BeyondGaming kalender van 2024.
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen!

Foto's staan in volgorde in de slider.


Hall Of Fame
 
5 mooie foto’s, maar de laatste past best in het thema (voor mij).
Benieuwd naar fotograaf van 1e en 4e foto.
 
Hmmmm, voor mij is er geen enkel plaatje dat de term 'eenvoud' oproept bij mij.
Gekozen voor de afbeelding met het minste 'informatie'.
 
Laatst bewerkt:
1) Lijden. Het beginsel van het leven en we hebben het niets eens door. Deze doet me denken aan Pompeï. De bewoners, die wachten om overspoeld te geraken.
2) Liefde. Om daar te geraken moest er eentje eerst wat lijden, om nadien verzacht te worden door de liefde van het kind.
3) Natuurpracht. Wij, Belgen geraken direct verliefd bij het aanschouwen van gras, gebouwd door de natuur. Gegarandeerd dat er iemand in de prikkeldraad eens zat te lijden.
4) Speelsheid. Hoeveel vakantieliefdes zijn er niet op de klippen gelopen aan een strand na een week vol met spelen in zo'n fenomenale omgeving voor een tiener?
5) Licht en duisternis. De maan maakt ons gek met zijn draaien en zal er plezier in vinden, door middel van de getijden, waardoor er al genoeg mensen zijn verdronken na een lijdensweg. Toch bekijken we Janneke als een welkome lichtbron en omarmen we hem keer op keer, met dank aan het universum en toeval.

Gekozen voor 5, ook al was het niet eenvoudig.
Het was er als eerste en is eenvoud zonder toedoen van ons. De aapjes een dichte volger.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ebel
Congrats winnaar! Ik heb ook op deze foto gestemd.
Niet de meest spectaculaire foto maar voldeed wel het best aan de opdracht. Simpel maar mooi.

De mijne was foto nr. 4. Een volleyballveld op een besneeuwd Baltisch strand.
Ik vond de eenvoud van de lijnen en kleuren wel passend, maar gelijk ook wat surreëel.
Bij beach volleyball denk je toch eerder aan een exotisch Brazilië ofzo.
 
Terug
Bovenaan