Uitdaging Foto Uitdaging | POLL | Februari | Straat

Op welke foto stem je?


  • Totaal aantal stemmers
    57
  • Opiniepeiling gesloten .
Elke maand dagen de fotografen (of eerder creatievelingen) van BeyondGaming zichzelf uit met een fotochallenge! De bedoeling hierbij is vooral om beter te worden en elkaar wat constructieve feedback te geven. Maar uiteraard is het extra leuk als je wint want dan mag je het onderwerp van de volgende ronde kiezen. Stem nu op jouw favoriete foto en beslis mee de winnaar van deze maand!

Thema van deze maand:
Straat

DE POLL

Stemmen kan tot 2 maart en nakeuvelen (feedback geven, raden welke foto van wie is, etc) kan ook in deze thread.
Op 3 maart start de nieuwe challenge met een onderwerp gekozen door de winnaar van deze maand.

Eigenlijk is iedereen die meegedaan heeft weeral een winnaar :coolbrows:

REGELS
Stemmen tot 2 maart
Niet op jezelf stemmen
Gelieve je foto niet bekend te maken zodat we kunnen raden achteraf
Feedback mag maar hou het leuk en contructief

PRIJS
"Foto Challenge Winner Of February 2022" mag je in je signature zetten.
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen!
(en een verplicht interview :unsure: )

Foto's staan in volgorde in de slider.



Hall Of Fame
 
Laatst bewerkt:
lap, ik vind dit best moeilijk om te kiezen. Het was een ruim thema met best wel een mooie invulling. Maar ik ga voor de eerste gaan. Volgens iemand de me nauw aan het hart ligt, kunt ge nooit genoeg lichtjes hebben, dus nemen we nr. 1 voor de sfeer.
 
Foto 2 zeg.
a5f.png



Ik heb niets ingezonden en heb ook weer geen stemknop, laat het dan maar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ebel
1-neon night
2-vrolijk hondje
3-fietspad
4-kronkelbaantje zwartwit
5-lady in red
6-kasseien in in zonlicht
7-mini lunch
8-arc de triomphe
9-schaduwspel
10-2 bruggen
11-binnenbaantje


Gelukkig dat @Strijkijzer mij al gekroond had tot winnaar of ik maakte geen enkele kans :unsure: Als ik terug thuis ben eens deftig bekijken!
 
Ik neem 11 omdat dit echt een heel mooie weergave is van het concept straat. De andere foto's zijn ook straten, natuurlijk, maar het doet mij denken aan de eerste straten/heirwegen, zo in zo'n veldje.
 
1) Koplampen in Chinatown. De maffia klaar om iemand overhoop te rijden. Op ooghoogte en met daglicht zou het minder geweest zijn.
2) Een dolgelukkige straathond in een bos dat voor hem een straat lijkt. De tegenhanger van de eerste foto in een parallel universum. Het groen heeft wat weg van broccoli en daar ben ik dol op. 'Hond vlucht van broccoli'.
3) Remsporen op een fietspad, waarvan de witte verf verdwijnt. Hopelijk is dit geen berucht fietspad. Wel een typisch Belgisch => niet perfect afgewerkte weg. Daarin doet de fotograaf toch wel beter.
4) Moet er eentje zijn van een koersliefhebber. Slingerende slangenweg in Oost-Vlaanderen, wachtend op de eerste coureur.
5) Bedankt. Nu hoef ik niet naar de Keyserlei te gaan om te zien hoe het eruit ziet. Deze is eigenlijk totnutoe de beste van deze fotograaf. Lady in red in Sin City. Man wordt aangesproken omwille van zijn achtergelaten zak op de grond. Een wissel met de rode dame lijkt in de maak.
6) Mossige kasseien. Hmmmm, heerlijk. Eentje voor Parijs-Roubaix, die we gewoon zijn met de streep zonneschijn. Je miste misschien de opportuniteit om een insect erop te plaatsen. Net als foto 3 zou het een plek des onheils kunnen zijn.
7) Even dubbel checken. Was geen water dus :unsure:. Zeer leuk gedaan. Solliciteert voor Mini-Europa. Beetje jammer dat er geen drank op tafel staat.
8) :love2:. Net als foto 1, een filmisch shot. Dat oplopend stuk met de wagens, jawadde.
9) Bomen en lantaarnpaal liggen op de loer om schade toe te richten op het gebouw en de straat te blokkeren. De meest onheilspellende foto van de maand. Mocht je een foto hebben van de afgeknakte bomen in deze straat...
10) Twee convergerende lijnen naar een punt in de verte. Bovenaan de straaljager met kunstjes. Mannen levend op straat zullen hier wel drugs dealen onder de bruggen. Mocht je geopperd hebben voor een ladder van twintig meter hoog, dan was het een indrukwekkendere foto geweest.
11) Foto 8 zonder verkeer. Beangstigend om hier op een fiets naar beneden te duiken. Misschien kunnen ze hier eens komen koersen. Deze kasseiweg zou zo de grens kunnen zijn tussen twee landen, op een mooie wijze.

Ga deze keer voor meest prachtig ogende. Foto 8. Mooi in verhouding ook.
 
Terug
Bovenaan