Beeldende Kunst Foto Uitdaging | POLL | Januari | Blauw

Op welke foto stem je?


  • Totaal aantal stemmers
    40
  • Opiniepeiling gesloten .

Strijkijzer

Event Crew
Elke maand dagen de fotografen (of eerder creatievelingen) van BeyondGaming zichzelf uit met een fotochallenge! De bedoeling hierbij is vooral om beter te worden en elkaar wat constructieve feedback te geven. Maar uiteraard is het extra leuk als je wint want dan mag je het onderwerp van de volgende ronde kiezen. Stem nu op jouw favoriete foto en beslis mee de winnaar van deze maand!

Voor de eerste maand van het nieuwe jaar hebben we toch 9 inzendingen! Wie wordt de eerste winnaar van 2023?


Thema van deze maand:
Blauw

DE POLL

Stemmen kan tot 5 februari en nakeuvelen (feedback geven, raden welke foto van wie is, etc) kan ook in deze thread.
Op 6 februari start de nieuwe challenge met een onderwerp gekozen door de winnaar van deze maand.

Eigenlijk is iedereen die meegedaan heeft weeral een winnaar :coolbrows:

REGELS
Stemmen tot 5 februari
Niet op jezelf stemmen
Gelieve je foto niet bekend te maken zodat we kunnen raden achteraf
Feedback mag maar hou het leuk en contructief

PRIJS
"Foto Challenge Winner Of January 2023" mag je in je signature zetten.
Mits toestemming van de winnaar komt de foto in de BeyondGaming kalender van 2024.
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen!

Foto's staan in volgorde in de slider.

Hall Of Fame

 
Laatst bewerkt:
Mijn voorkeur gaat uit naar 4! Al vind ik de golven ook HEEL mooi!
Wat ik graag had ingestuurd maar niet heb gevonden: de reflectie van een helderblauwe hemel in een regenplas. Helaas, niet kunnen vinden. 😞
 
Foto's in de slider doen raar, ik wil eentje aandrukken en springt naar vanonder in een nieuw commentvak telkens...

Op gsm uiteraard
 
Foto 6 hier, is dat het gepatenteerde middernacht blauw/paars van die ene kunstenaar?

Ik kom niet op de naam van de artiest, maar dat hebben ze mij in de kunstles toch eens wijsgemaakt, en dit lijkt er 100% op die kleur
 
1) Dit is mede dankzij de voorruit, denk ik? Slim gebruik van gemaakt.
2) Sin City 3-setting. Blauw past niet in de natuur, toegegeven. Evengoed de motorcrossers, maar daar kan jij (hopelijk) niets aan doen.
3) Dat is paars :unsure:.
4) Meerdere lagen blauw op te merken en mooi recht getrokken.
5) Genoeg blauw, zeker? Wat geluk met het licht of de crew omgekocht. Denk eerder het laatste, aangezien de foto zo dichtbij werd gemaakt.
6) Ongemakkelijk gevoel... Minder blauw dan de vorige, maar nog steeds themawaardig om mee te dingen naar een stem.
7) Dat vind ik een beetje valsspelen. Tenzij die balpen al aanwezig was. Nogmaals: blauw hoort niet in een bos. Als je me kan aantonen dat een bever een boek daarmee schrijft, trek ik mijn woorden terug.
8) Dat is groenachtig blauw, algemeen genomen? Vraag me af wat het is.
9) Deze plaats ik net boven foto 4, dankzij de avond. Top-vijf waard deze ronde.

Thema is 'blauw'. Andere kleuren zijn minpunten, dat spreekt voor zich.
Foto 5 gekozen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: 515
Foto 4 sprak mij het meest aan, met foto 8 op de 2e plaats.
7) Dat vind ik een beetje valsspelen. Tenzij die balpen al aanwezig was. Nogmaals: blauw hoort niet in een bos. Als je me kan aantonen dat een bever een boek daarmee schrijft, trek ik mijn woorden terug.
8-4-X6-OF9-Vncfd7g1-H.png
 
Hoera aan mezelf, en bedankt aan iedereen die op mijn foto gestemd heeft!
proficiat! Ook voor gestemd (tegen mijn eigen principes in :p) compositie en kleuren zijn heel mooi.

Mijne was het laatste beeld, ook merci aan de stemmers! Was een gsm-kiekje tijdens een hondenwandeling en tegelijk een ode aan de buurt waar ik tot een week geleden woonde :)
 
De mijne was de balpen in de dennenboom. Niet bijster origineel en achteraf bekeken niet de beste inzending die ik had kunnen bedenken. 'k Had er misschien nog een handgeschreven briefje: "Dit heeft geen narratief en is een slecht uitgewerkt probeerseltje" moeten bij hangen. :unsure:

Proficiat aan de winnaar!
 
Terug
Bovenaan