Uitdaging POLL | Foto Challenge #4: Water

Op welke foto stem je?


  • Totaal aantal stemmers
    76
  • Opiniepeiling gesloten .
Elke maand dagen de fotografen (of eerder creatievelingen) van BeyondGaming zichzelf uit met een fotochallenge! De bedoeling hierbij is vooral om beter te worden en elkaar wat constructieve feedback te geven. Maar uiteraard is het extra leuk als je wint want dan mag je het onderwerp van de volgende ronde kiezen. Stem nu op jou favoriete foto en beslis mee de winnaar van deze maand!

Deze maand hebben we 12 inzendingen! Een record! :clap:

DE POLL

Stemmen kan tot tot 30 juli en nakeuvelen (feedback geven, raden welke foto van wie is, etc) kan ook in deze thread.
Op 31 juli start de nieuwe challenge met een onderwerp gekozen door de winnaar van deze maand.

Eigenlijk is iedereen die meegedaan heeft weeral een winnaar :coolbrows:

REGELS

Stemmen tot 30 juli
Niet op jezelf stemmen
Gelieve je foto niet bekend te maken zodat we kunnen raden achteraf
Feedback mag maar hou het leuk en contructief

PRIJS

"Foto Challenge Winner Of July" mag je in je signature zetten.
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen!

Foto's staan in volgorde in de slider.

 
Ik ga voor foto 11. Voor mij de meest originele opvatting van het thema. Het heeft toch serieus doen lachen. En de foto is ook gewoon goed gemaakt.
Alle respect voor de foto's maar met een foto van de zee scoor je hier niet bij mij. Ook fan van foto 10!
 
Heb voor de "lelijkheid" van foto 10 gekozen.

Er zitten veel mooie plaatjes tussen maar iets te veel cliché, liever een originele insteek.
 
Laatst bewerkt:
Foto 6 gestemd hier!
Hoewel ik foto 7 ook wel integrerend vind, heb geen idee wat het is. :)
Een klein ijsblokje op een zwarte tafel? Ne grote blok? Zit dat in plastic...
 
Foto 11 geeft me een gevoel van "op de camping zitten".
Foto 10 zeker ook de moeite, gaat veel stemmen krijgen gok ik.
Foto 6 geeft me ook wel een nostalgisch gevoel (ivm eigen dochter etc)

Toch maar voor 11 gegaan, heel goed de regen gecapteerd, ik ruik ze haast (nee niet de vuilbak :))
 
D
Er zit weer een hele hoop ansichtkaarten tussen helaas, niet zo mijn ding.

Uitschieters zijn foto 1 (heel texturaal), foto 4 (prachtige compositie maar beetje saai subject), foto 7, en foto 10. Die laatste dan maar.
 
Sorry, echt geen tijd. Ik ben de vorige keren iedere keer zeker een uurtje zoet geweest. Momenteel dermate veel om handen dat ik hier helaas (want ik doe het eigenlijk wel graag) geen tijd voor ga vrijmaken.
Alle begrip voor. Hopelijk kan iemand anders het rijtje afgaan. Ik doe het pas wanneer de winnaar bekend is omdat ik zelf deelnemer ben.
 
Kan je je stem nog aanpassen indien gestemd?

Ik wou nu niet direct op mezelf stemmen :laugh: .
Nee, heb dat afgezet om te voorkomen dat als mensen de uitslag zien dat ze dan nog gaan wijzigen. Anders moet je even zeggen op welke foto je stemt en dan passen we het achteraf manueel bij.
 
Sorry, echt geen tijd. Ik ben de vorige keren iedere keer zeker een uurtje zoet geweest. Momenteel dermate veel om handen dat ik hier helaas (want ik doe het eigenlijk wel graag) geen tijd voor ga vrijmaken.
Geen probleem hoor. Je mag wel altijd stemmen :D
 
Foto 1: Goudkleurig water. Mee met de OS.
Foto 2: Herinnering aan de overstromingen van vorige week.
Foto 3: Heeft het in de Sahara ook geregend?
Foto 4: Een gezinnetje aan zee, meer hoeft dat niet te zijn. Had ze liever in het water gezien.
Foto 5: Planten hadden nood aan water, na de hitte van juni. Een insect verzopen in een waterbel had af geweest.
Foto 6: Duidelijk een verwijzing naar Japan, met het opstijgende water (Tsunami 2011) en een kind waarvan de haarstijl / kleur me doet denken aan Japan.
Foto 7: Een waterbel of twee gevangen in een ijsblok. Knap werk.
Foto 8: De wolken die even een pauze nemen en glimlachend toekijken naar hun verrichte werk.
Foto 9: Kerel aan de rechterkant, die even duidelijk maakt dat de vissen verzopen zijn door teveel aan water. Hij hoopt dat de zon het water wat meer verdampt.
Foto 10: Ik lees hieruit af, dat de wereld in de spiegel moet kijken betreffend toekomstige rampen door teveel aan water. Let ook op het Chinese symbool in het geel. Ze liggen op de loer.
Foto 11: Politiek geladen foto. De drie druppels op de bovenkant van de vuilnisbak voorspellen een drietrapsoverwinning van Groen op gemeentelijk; provinciaal en federaal niveau.
Foto 12: Klavertje vier dobbert op het water. Ons geluk is op. De Exodus op de voorgrond zegt dat we moeten wegtrekken.

Gekozen met pijn in het hart voor foto 7, want ze zijn allemaal goed.
Ik mis het ijzige van de winter :cry:.
 
Terug
Bovenaan