Uitdaging Foto Uitdaging | Juni | POLL | Dieren

Op welke foto stem je?


  • Totaal aantal stemmers
    63
  • Opiniepeiling gesloten .
Elke maand dagen de fotografen (of eerder creatievelingen) van BeyondGaming zichzelf uit met een fotochallenge! De bedoeling hierbij is vooral om beter te worden en elkaar wat constructieve feedback te geven. Maar uiteraard is het extra leuk als je wint want dan mag je het onderwerp van de volgende ronde kiezen. Stem nu op jouw favoriete foto en beslis mee de winnaar van deze maand!

Deze maand hebben we wel 17 inzenden! Een record sinds de start van de foto challenge. Bedankt allemaal om mee te doen :woohoo:

Thema van deze maand:
Dieren

DE POLL

Stemmen kan tot 4 juli en nakeuvelen (feedback geven, raden welke foto van wie is, etc) kan ook in deze thread.
Op 5 juli start de nieuwe challenge met een onderwerp gekozen door de winnaar van deze maand.

Eigenlijk is iedereen die meegedaan heeft weeral een winnaar :coolbrows:

REGELS
Stemmen tot 4 juli
Niet op jezelf stemmen
Gelieve je foto niet bekend te maken zodat we kunnen raden achteraf
Feedback mag maar hou het leuk en contructief

PRIJS
"Foto Challenge Winner Of June 2022" mag je in je signature zetten.
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen!
(en een verplicht interview :unsure: )

Foto's staan in volgorde in de slider (deze keer weer met imgur gezien de hoeveelheid foto's).

Hall Of Fame
 
D
Ik twijfel erg tussen de kat op foto 1 (zeker als kattenliefhebber), de slang en de bij. De meeuw heeft voor mij als geboren en getogen zeemadam ook zijn charmes... En dan is er de specht ook nog!
Moeilijk!
 
1) Ongeveer zelfde kleur van de box als de kat en achtergelaten haartjes bovenaan. De illusie van twee katten erin. 9.2/10.
2) Het lieveheersbeestje verhuld achter zijn gespoten gif als eerste in zijn soort. Beestje wil zich niet voluit tonen. 8/10.
3) Deze lijkt passiever te zijn in rustmodus en kan ook niet van zijn voedsel afblijven. Stouterik. 8.5/10.
4) Tijger met huidkanker. Een zeldzaamheid. Jammer dat het beest niet naar je keek. Extra puntos na de komma om me wijs te maken dat dit in de natuur werd getrokken. 8.8/10.
5) Comfy verwikkeld in de eigen greep. Wat een vriendelijk, geniepige lach. Prachtig model. 9.5/10.
6) De bedreigde vogel gaf geen toestemming. Fotograaf moest er niet zijn. Geen puntenaftrek echter. Vogels zijn altijd lastig te fotograferen is mijn indruk. 9/10.
7) Ben even moeten teruggaan, omdat ik dacht dat het dezelfde was van 'Tegenlicht'. Is het niet. Ongeveer zelfde foto, maar dat zou cru zijn langs mijn kant. Mooi gecentreerd in de natuur en fier als een pauw. 9/10.
8) Misschien moet ik gaan oordelen op basis van 'gevangen Pokémon'. Deze lijkt me echt wel heel lastig. Bekje open of vol met een noot? 9/10.
9) 'Good boy!' Je ziet het geluk in de ogen fonkelen. Vrijheid tussen het gras en thuis kan het baasje zoeken achter teken. 8.8/10.
10) Knappe setting net onder de bladeren. Echter kan ik niet om de twee voorste poten heen, die lijken op mensenbenen. 9.2/10.
11) Even fantastisch als de slang. Lekker gedetailleerd. Je zou spontaan naar een bijenkast willen gaan om ze te gaan knuffelen. 9.2/10.
12) De elfde verschillende Pokémon. Tweemaal Tauros. De mama met jachtvel op haar schouders en het veulen met een kwaad gezicht. Geen goesting om mee te gaan jagen. 8.8/10.
13) Bij de andere bijzondere dieren had ik niet het gevoel dat ze werden getrokken in een reservaat. Hier wel, maar het aapje zit er zo schattig bij en kijkt wél in de camera. 8.5/10.
14) De camera opstellen met een timer achter wat groen en wegwezen. Evengoed is deze vastgelijmd aan een stuk hout :unsure:. Oog voor de vlieg en niets anders. 9/10.
15) Hahaha. Winnaar! Dé Belgische foto. Somber aan de kust; poserend op een poot; blik op onweer. Is er niet graag bij, zonder mensen die fritten laten vallen. De inflatie slaat zelfs toe bij de meeuwen. 10/10.
16) Origineel en zeer tof. Je had me (en anderen misschien ook?) even liggen. Tweede plek. Sorry, maar ik kon niet heen om je voorganger. 9.7/10.
17) Spijtig om zoiets te zien, maar oh zo lekker op het bord. Eentje voor de Gaia-campagne of een 'eet-minder-vlees'-bord. 9.5/10.
 
I think it’s pretty obvious welke de mijne is. :unsure:

Foto 1. Zéér last minute genomen, geprobeerd om toch een vrij originele inzending te sturen van een ‘alledaags’ huisdier maar achteraf niet helemaal tevreden met de verhouding blur en scherpte, totaal niet aan gedacht bij het nemen van de foto. En ja, is genomen met een ‘simpele’ smartphone.

Maar het was vooral voor de leut en een obligatoire Loesfoto. Echter tamelijk verbaasd over het aantal stemmen. Goed gedaan, Loesje! :love:
 
7. Poesie-mauw. At your service.
9AE8D612-32F4-4581-A8C2-20131FA5653E.jpeg
 
Dacht wel al dat deze van jou was. Mooie foto met die reflectie. Het enige wat mij stoorde waren die bloemen die wat in de weg zaten, anders was dat mijn keuze geweest.
Ja die bloemen, heb mij anders gepostineerd om niet die bloemen te hebben maar door mijn beweging was hij ook direct weg. Denk dat ik heb uiteindelijk maar 5-10seconden heb gezien.
 
D
Oei, te laat om nog te stemmen blijkbaar. 🤦🏼‍♀️😬
Ach ja, ik kon toch niet kiezen. :). Proficiat, @BabaYaga ! Sowieso één van mijn favorieten ook!
 
Terug
Bovenaan