Uitdaging Foto Uitdaging | POLL | Maart | Symmetrie

Op welke foto stem je?


  • Totaal aantal stemmers
    55
  • Opiniepeiling gesloten .
Elke maand dagen de fotografen (of eerder creatievelingen) van BeyondGaming zichzelf uit met een fotochallenge! De bedoeling hierbij is vooral om beter te worden en elkaar wat constructieve feedback te geven. Maar uiteraard is het extra leuk als je wint want dan mag je het onderwerp van de volgende ronde kiezen. Stem nu op jouw favoriete foto en beslis mee de winnaar van deze maand!

Thema van deze maand:
Symmetrie

DE POLL

Stemmen kan tot 1 april en nakeuvelen (feedback geven, raden welke foto van wie is, etc) kan ook in deze thread.
Op 2 april start de nieuwe challenge met een onderwerp gekozen door de winnaar van deze maand.

Eigenlijk is iedereen die meegedaan heeft weeral een winnaar :coolbrows:

REGELS
Stemmen tot 1 april (hihi)
Niet op jezelf stemmen
Gelieve je foto niet bekend te maken zodat we kunnen raden achteraf
Feedback mag maar hou het leuk en contructief

PRIJS
"Foto Challenge Winner Of March 2022" mag je in je signature zetten.
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen!
(en een verplicht interview :unsure: )

Foto's staan in volgorde in de slider.
Ik heb deze keer alles eens via imgur album gedaan voor de slider. Laat maar weten of dit een verbetering is of niet. Je kan de foto's altijd groter bekijken door op de slider te klikken.


Hall Of Fame
 
Keuze gemaakt, ik ben voor nummer twee gegaan! Nummer 3 was m’n favoriete maar ik vind die niet symmetrisch genoeg om helemaal bij de opdracht te passen.
 
7 was ne kanshebber voor mij want 't is wel een mooi beeld maar om een of andere reden is het té abstract voor mij. Uiteindelijk op 12 gestemd want ik hou van reflecties + het geometrische en de balans zit goed.
 
Terug
Bovenaan