Uitdaging Foto Uitdaging | April | POLL | Tegenlicht

Op welke foto stem je?


  • Totaal aantal stemmers
    71
  • Opiniepeiling gesloten .
Elke maand dagen de fotografen (of eerder creatievelingen) van BeyondGaming zichzelf uit met een fotochallenge! De bedoeling hierbij is vooral om beter te worden en elkaar wat constructieve feedback te geven. Maar uiteraard is het extra leuk als je wint want dan mag je het onderwerp van de volgende ronde kiezen. Stem nu op jouw favoriete foto en beslis mee de winnaar van deze maand!

We hebben nu officieel de eerste 12 challenges (1 jaar) erop zitten. Omdat jullie allemaal elke maand enthousiast meedoen en er ook al vele leuke foto's, challenges en feedback gepasseerd zijn zal deze challenge ietsje anders zijn. Er zijn namelijk 2 prijzen te winnen. Wie zal er de jury prijs winnen en de felbegeerde prijs in de wacht slepen? En uiteraard is er ook nog de publieksprijs! Stemmen maar!

Thema van deze maand:
Tegenlicht

DE POLL

Stemmen kan tot 5 mei en nakeuvelen (feedback geven, raden welke foto van wie is, etc) kan ook in deze thread.
Op 6 mei start de nieuwe challenge met een onderwerp gekozen door de winnaar van deze maand (de winnaar van de publieksprijs in dit geval).

Eigenlijk is iedereen die meegedaan heeft weeral een winnaar :coolbrows:

Foto's staan in volgorde in de slider.

REGELS
Stemmen tot 5 mei
Niet op jezelf stemmen
Gelieve je foto niet bekend te maken zodat we kunnen raden achteraf
Feedback mag maar hou het leuk en contructief

PRIJZEN
"BeyondGaming Audience Photo Award April 2022"
"BeyondGaming Jury Photo Award April 2022"

En je mag het thema van de volgende challenge kiezen!
(en een verplicht interview :unsure: )

Jury prijs
Cadeaubon ter waarde van 50 euro voor Art & Craft - Elektronica en Fotografiewinkel
(35 euro gesponsord door hun)
images.jpg


Publieksprijs
Goodie bag met enkele gadgets
IMG_20220319_205928.jpg


Jury prijs
Er zullen 3 externe juryleden elk hun top 3 kiezen. Zij weten ook niet van wie welke foto is en hebben geen link met het forum. Wie het meeste stemmen krijgt wint de jury prijs. Achteraf zullen deze stemmen ook bekend gemaakt worden. Eventueel komt er nadien ook nog feedback van deze mensen.

Publieksprijs
Uiteraard kan er ook nog gewoon door jullie gestemd worden tijdens deze challenge! Wie hierbij het meeste stemmen haalt wint de goodie bag.

Extra
Crewies mogen meedoen maar kunnen uiteraard geen prijs winnen. Indien iemand van ons de challenge wint gaat de prijs gewoon naar de volgende in rij. Je kan ook enkel de jury of publieksprijs winnen. Indien je op beide op de eerste plaats staat gaat de goodie bag naar de 2e in rij. Het algemene wedstrijdreglement van BeyondGaming is uiteraard ook van kracht.

Hall Of Fame
 
Laatst bewerkt:
12 is het meest sfeervol voor mij, waar het tegenlicht echt toe bijdraagt. Die krijgt mijn stem dus.
 
Oei, mijn keuze staat er niet meer tussen. Gediskwalificeerd? 😄 Heb een andere keuze gemaakt dan.
Geen DNFs maar iemand heeft zijn inzending ingetrokken :) En ik was er zelf nog een vergeten.
It was a hot mess :unsure:

Ga toch eens een beter inzend systeem moeten verzinnen, als iemand ideetjes heeft daarvoor, shoot!
 
Geen DNFs maar iemand heeft zijn inzending ingetrokken :) En ik was er zelf nog een vergeten.
It was a hot mess :unsure:

Ga toch eens een beter inzend systeem moeten verzinnen, als iemand ideetjes heeft daarvoor, shoot!
Indienen laatste dag van de maand, stemmen vanaf de 2de dag van de maand. 24u extra tijd gekocht om idd verstrooidheden recht te zetten.
 
Indienen laatste dag van de maand, stemmen vanaf de 2de dag van de maand. 24u extra tijd gekocht om idd verstrooidheden recht te zetten.
Het probleem is eigenlijk dat die pm box soms ondergesneeuwd geraakt en je dan dus over berichten heen kijkt.
Eigenlijk zou iets van een automatisch upload systeem het beste zijn. Mss kan ik dat via mijn eigen webhosting forceren.

Eens naar kijken als ik wat meer tijd heb.
 
Terug
Bovenaan