Uitdaging POLL | Foto Challenge #1: De Lente

Op welke foto stem je?


  • Totaal aantal stemmers
    73
  • Opiniepeiling gesloten .
Stemmen kan tot tot 25 april en nakeuvelen (feedback geven, raden welke foto van wie is, etc) tot 30 april in deze thread
Op 1 mei start de nieuwe challenge met een onderwerp gekozen door de winnaar van deze maand.

Eigenlijk is iedereen die meegedaan heeft al een winnaar :coolbrows:

@BlackOccult mss een sticky thread van maken?

REGELS

Stemmen tot 25 april
Niet op jezelf stemmen
Gelieve je foto niet bekend te maken zodat we kunnen raden achteraf
Feedback mag maar hou het leuk en contructief

PRIJS

"Foto Challenge Winner Of April" mag je in je signature zetten.
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen!

Ik maak hiervoor nog een banner wanneer de winnaar bekend is.

VOTING TIME

De foto's staan in volgorde in de image gallerij:

 
Laatst bewerkt door een moderator:
D
Wel niet allemaal even anoniem hé gasten. :unsure:

Ik ken niets van foto's maar gelukkig wel van kunst in het algemeen dus ik heb op foto 6 gestemd.
Schitterende compositie, zeer contemporary uitstraling, en een beetje "out there" qua onderwerp. Dikke proficiat aan de fotograaf in kwestie.
 
Denk dat de meeste foto's wel te raden zijn als je eens rondkijkt op het forum en sommige zijn idd obvious maar dat is niet erg he :tongue:
 
Hier op 1 gestemd al is 6 bij ne close favorite.
Ben sowieso niet echt fan van "natuur" fotografie dus mijn voorkeur leunt wat bij de anderen aan. Alhoewel ik die eigenlijk ook knap vind.
1 vind ik de feel door de kleuren wel mooi, alleen stoort het bloemeke voor haar gezicht mij wat.

6 is inderdaad een heel mooie compositie en originele insteek!
 
Bij een natuurthema als de lente zie ik niet zo graag subjecten dus zeker nr 2 voor mij. Fris en frivool, past perfect binnen het thema.
5 is anders ook mooi, en 6 doet me denken aan de lenteschoonmaak, meer out of the box.

Gezien het niveau wel blij dat ik geen inzending heb gedaan :unsure: Had anders een mooie kandidaat maar die was van vorig jaar.

Wel benieuwd naar de exif data van alle foto's!
 
Laatst bewerkt:
Plezant, zo'n challenge. Ik ben nu al benieuwd naar het volgende thema. Nummerke 6 is inderdaad speciaal. Fraaie compositie en mooi kleurpalet.
 
Gestemd op 6. Originele insteek (y)

Leuk wel die fotowedstrijden. Hopelijk volgen er nog meer! Als ik terug wat meer tijd heb, doe ik later misschien ook mee :)
 
Terug
Bovenaan