Uitdaging Foto Uitdaging | Juni | POLL | Dieren

Op welke foto stem je?


  • Totaal aantal stemmers
    63
  • Opiniepeiling gesloten .
Elke maand dagen de fotografen (of eerder creatievelingen) van BeyondGaming zichzelf uit met een fotochallenge! De bedoeling hierbij is vooral om beter te worden en elkaar wat constructieve feedback te geven. Maar uiteraard is het extra leuk als je wint want dan mag je het onderwerp van de volgende ronde kiezen. Stem nu op jouw favoriete foto en beslis mee de winnaar van deze maand!

Deze maand hebben we wel 17 inzenden! Een record sinds de start van de foto challenge. Bedankt allemaal om mee te doen :woohoo:

Thema van deze maand:
Dieren

DE POLL

Stemmen kan tot 4 juli en nakeuvelen (feedback geven, raden welke foto van wie is, etc) kan ook in deze thread.
Op 5 juli start de nieuwe challenge met een onderwerp gekozen door de winnaar van deze maand.

Eigenlijk is iedereen die meegedaan heeft weeral een winnaar :coolbrows:

REGELS
Stemmen tot 4 juli
Niet op jezelf stemmen
Gelieve je foto niet bekend te maken zodat we kunnen raden achteraf
Feedback mag maar hou het leuk en contructief

PRIJS
"Foto Challenge Winner Of June 2022" mag je in je signature zetten.
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen!
(en een verplicht interview :unsure: )

Foto's staan in volgorde in de slider (deze keer weer met imgur gezien de hoeveelheid foto's).

Hall Of Fame
 
7. Poesie-mauw. At your service.

Vind die ook technisch wel zeer sterk. Veel pogingen voor nodig gehad?
Mooie open vlakte, zon op de juiste plek, poes die net op de goede plaats loopt. Allemaal zeer moeilijke factoren om die foto te maken zou ik zo denken.
 
Mijn foto was de krokodil. Had eigenlijk een andere foto die ik wou insturen tot ik in een verlaten fabriek deze graffiti tegenkwam en had onmiddellijk het idee om deze te gebruiken voor het thema dieren
Deze was voor mij bijna een winner. Vond hem mooi out of the box gedacht!
Het enige dat ik persoonlijk wat jammer vond was dat de focus op de eerste pilaar leek te liggen ipv de krokodil, maar verder prachtig!
 
:wtf: niet moeten opletten voor andere jagers op de loer, die achter je slopen?
Toch risicovol, niet?

Wie had de meeuw?
Ik woon in een prive gedeelte in Kruger NP en heb geen fence. Dus ik loop enkel dag wel tussen de wilde dieren.

Ik ben ook de chair van mijn regio en in response team. Dus elke wildlife rescue of hunting poachers ben ik ergens wel onderdeel van.

De risicos zijn wat ze zijn, is vooral weten hoe er mee om te gaan.
 
Vind die ook technisch wel zeer sterk. Veel pogingen voor nodig gehad?
Mooie open vlakte, zon op de juiste plek, poes die net op de goede plaats loopt. Allemaal zeer moeilijke factoren om die foto te maken zou ik zo denken.
Wel, dat viel wel mee. Het avondlicht was net goed en de kat kwam regelmatig naar mij toe om geaaid te worden. Dus het was een zeer gewillig model met een mooie setting.

En goed gerief helpt ook wel om mooie kleuren, diepte en bokeh te krijgen.
 
Nieuwe challenge is er!

Hier foto 17 gemaakt. Eigenlijk best wel tevreden mee, al heb ik wel nog een paar gekke koeienfoto's van de shoot :unsure:
 
Te laat om te stemmen! Zelf gewoon geen tijd gehad om te gaan fotograferen; werk heeft al m'n tijd ingenomen. M'n stem had naar de eerste gegaan! :)
 
Terug
Bovenaan