Uitdaging POLL | Foto Challenge #4: Water

Op welke foto stem je?


  • Totaal aantal stemmers
    76
  • Opiniepeiling gesloten .
Elke maand dagen de fotografen (of eerder creatievelingen) van BeyondGaming zichzelf uit met een fotochallenge! De bedoeling hierbij is vooral om beter te worden en elkaar wat constructieve feedback te geven. Maar uiteraard is het extra leuk als je wint want dan mag je het onderwerp van de volgende ronde kiezen. Stem nu op jou favoriete foto en beslis mee de winnaar van deze maand!

Deze maand hebben we 12 inzendingen! Een record! :clap:

DE POLL

Stemmen kan tot tot 30 juli en nakeuvelen (feedback geven, raden welke foto van wie is, etc) kan ook in deze thread.
Op 31 juli start de nieuwe challenge met een onderwerp gekozen door de winnaar van deze maand.

Eigenlijk is iedereen die meegedaan heeft weeral een winnaar :coolbrows:

REGELS

Stemmen tot 30 juli
Niet op jezelf stemmen
Gelieve je foto niet bekend te maken zodat we kunnen raden achteraf
Feedback mag maar hou het leuk en contructief

PRIJS

"Foto Challenge Winner Of July" mag je in je signature zetten.
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen!

Foto's staan in volgorde in de slider.

 
Ik ken geen fluit van fotografie, maar ben wel ee gevoelsmens. En in tegenstelling tot de vorige series, heb ik nu nergens een instant aantrekking toe.
Foto 5 heeft me het langst laten kijken, vandaar een stemmetje voor nr 5.
 
Water is blijkbaar een moeilijker thema dan gedacht, weinig foto’s die er echt uitspringen.
Niet dat het slechte foto’s zijn absoluut niet maar ik mis bij de meeste toch dat extraatje dat een goeie foto interessant maakt.

Ik ben dan maar voor het ijsblokje gegaan, technisch heel goed en interessante benadering. Zou het van onze macro expert kunnen zijn? :baard:

ik denk dat ik trouwens exact weet waar foto 8 genomen is, als de voting gedaan is, mag de maker zich even bekend maken :biglaugh:
 
Wederom leuke inzendingen.

Zwaar getwijfeld tussen foto's 4, 7 en 11.
Uiteindelijk die laatste gekozen: je voelt daar echt de impact van de regen op die vuilnis container imo.
 
Ik had gedacht om deze keer zelf eens ook een inzending in te dien en mijn idee was precies zoals op foto 5. Vandaar mijn stem daarop. Voor de rest is het een heel knappe foto en springt er met kop en schouders boven uit.
 
Voor mij was het 7 of 11. Voor 11 gegaan om dat ik de indruk heb dat 7 nét niet tack sharp is wat met dat onderwerp wel een must is.
 
Voor mij was het 7 of 11. Voor 11 gegaan om dat ik de indruk heb dat 7 nét niet tack sharp is wat met dat onderwerp wel een must is.
Awel, precies hetzelfde voor mij. Ging tussen 7 of 11, alleen ben ik wel voor 7 gegaan. Ik miste niet echt iets van scherpte, en vond het een heel goeie combinatie van iets realistischer ipv picture perfect, en toch eentje die uit de boekjes kan komen. Elf vind ik ook wel formidabel, moet ik zeggen. Exact juiste sluitersnelheid, goeie moment, heel scherp. Alleen kon ik me er niet toe brengen om op een GFT-bak te stemmen :D
 
😱 Spannend

Edit: gefeliciteerd aan foto 11! Het was ook mijn favoriet, technisch mooi en een goede nabewerking voor de sfeer er in te brengen.
Laat het raden naar de fotografen maar beginnen 🤔
 
Laatst bewerkt:
Proficiat aan iedereen! Het was weer een leuke challenge! Straks maak ik de namen bekend (want morgen ga ik er geen tijd voor hebben :D
 
Terug
Bovenaan