Beeldende Kunst Foto Uitdaging | POLL | Februari | Eten

Op welke foto stem je?


  • Totaal aantal stemmers
    44
  • Opiniepeiling gesloten .
fotochallenge_feb_header_vote.jpg

Elke maand dagen de fotografen (of eerder creatievelingen) van BeyondGaming zichzelf uit met een fotochallenge! De bedoeling hierbij is vooral om beter te worden en elkaar wat constructieve feedback te geven. Maar uiteraard is het extra leuk als je wint want dan mag je het onderwerp van de volgende ronde kiezen. Stem nu op jouw favoriete foto en beslis mee de winnaar van deze maand!

Voor februari hebben we 5 inzendingen. Is het door de kortere maand of is het toch niet zo een eenvoudige opdracht als gedacht?


Thema van deze maand:
Eten

DE POLL

Stemmen kan tot 7 maart en nakeuvelen (feedback geven, raden welke foto van wie is, etc) kan ook in deze thread.
Op 8 maart start de nieuwe challenge met een onderwerp gekozen door de winnaar van deze maand.

Eigenlijk is iedereen die meegedaan heeft weeral een winnaar :coolbrows:

REGELS
Stemmen tot 7 maart
Niet op jezelf stemmen
Gelieve je foto niet bekend te maken zodat we kunnen raden achteraf
Feedback mag maar hou het leuk en contructief

PRIJS
"Foto Challenge Winner Of February 2023" mag je in je signature zetten.
Mits toestemming van de winnaar komt de foto in de BeyondGaming kalender van 2024.
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen!

Foto's staan in volgorde in de slider.

Hall Of Fame

 
Laatst bewerkt:
Ik heb gestemd voor de laatste. De challenge heb ik aan mij voorbij laten gaan, want hoewel mijn telefoon vol staat met foto's van eten (nog nét iets meer dan van mijn hond, en op een verre derde plaats pas de rest van de familie), slaag ik maar niet in om een goeie foto te maken van eten. Het is altijd met een rare kleur, rare belichting, niet hoe ik het voor me zie... Het lukt me nooit.

Ik vind het kindje dat me the bird flipt met haar koekje ook wel fijn :D
 
Bedankt
Foto 2 was dus van mij 😁 toevallig exact een jaar na mijn eerste overwinning.

Dit semester op avondschool bezig met product fotografie en de genomen foto was niet specifiek gericht op voeding, maar meer op structuur (hout, weefsel,...).
Met enkele spullen uit het lokaal dit dan gecreëerd en er best tevreden over.

Had zelf op foto 1 gestemd. Zag er zo smakelijk uit en ik hoop nog steeds om een stuk te kunnen proeven.
 
Foto 4 van mezelf.
Na zovele thema's eindelijk de correcte gevonden om mijn liefde voor Pacman te delen.
Heb de bedenkelijke gewoonte om rond voedsel om te "toveren" in een Pacman.
Bedankt aan alle stemmers. Meer dan ik had gedacht.

Zelf voor de eerste gekozen, omdat daar toch een Pacman naar beneden gericht in te vinden is :love:.
Mocht het niet voor de eerste geweest zijn, was nummer 3 een terechte winnaar geweest.
Daar wordt het eten toch gegeten. Anderzijds kwam gelukkig niemand op het idee om gemalen voedsel in zijn / haar mond te fotograferen.
 
Terug
Bovenaan