Beeldende Kunst Uitdaging Foto Uitdaging | POLL | Augustus | Verval

Op welke foto stem je?


  • Totaal aantal stemmers
    32
  • Opiniepeiling gesloten .
Elke maand dagen de fotografen (of eerder creatievelingen) van BeyondGaming zichzelf uit met een fotochallenge! De bedoeling hierbij is vooral om beter te worden en elkaar wat constructieve feedback te geven. Maar uiteraard is het extra leuk als je wint want dan mag je het onderwerp van de volgende ronde kiezen. Stem nu op jouw favoriete foto en beslis mee de winnaar van deze maand!

Wel negen inzendingen om uit te kiezen. Welke is jouw favoriet?

Thema van deze maand:
Verval

DE POLL

Stemmen kan tot 3 september en nakeuvelen (feedback geven, raden welke foto van wie is, etc) kan ook in deze thread.
Op 4 september start de nieuwe challenge met een onderwerp gekozen door de winnaar van deze maand.

Eigenlijk is iedereen die meegedaan heeft weeral een winnaar :coolbrows:

REGELS
Stemmen tot 3 september
Niet op jezelf stemmen
Gelieve je foto niet bekend te maken zodat we kunnen raden achteraf
Feedback mag maar hou het leuk en contructief

PRIJS
"Foto Challenge Winner Of August 2022" mag je in je signature zetten.
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen!
(en een verplicht interview :unsure: )

Foto's staan in volgorde in de slider.


Hall Of Fame
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto's, allemaal al gefeliciteerd. Mijn voorkeur gaat naar 2 of 8. Morgen nog eens opnieuw bekijken vooraleer ik mijn vote geef
 
Ik kan hier ook nog niet kiezen, een stuk of 4 die ik heel mooi vind! Eerste keer dat ik stemmen ook ga uitstellen. 😁 Nice work, peepz!
 
Foto 8. Troosteloos, ellendig rusthuis waar je de laatste dagen van je leven mag slijten op een muffe stoel voor een raampje.
 
1) Japanse horror in een sloppenwijk. Het gevaar sluipt in alles. De luchtafvoer; het raam; achter het gordijn; de handdoek zelf. De filter verbetert de foto zeker en vast. Gelukkig werken ze hier niet met gifs. De geest van Ju-On / the Grudge lijkt hier rond te dwalen.
2) Laat de bompa op die stoelen zitten. Lachen gegarandeerd. Verwilderde stoelen in een licht verwilderd gedeelte. Zeer goed. Zo'n typisch beeld als je bij een vakantiehuisje aankomt en ze hier geen foto van hebben genomen.
3) Zonder de context van de droge zomer, zou dit geen vervalfoto geweest zijn. Triestig dat je hier een foto van kan nemen :(.
4) Welk land? Albanië? Jij vindt het verval, ik vind het iets typisch voor armere oostbloklanden en dat heeft haar charme wel. De auto's zijn zelf niet in verval, dus helft verval?
5) Onverzorgd straatbeeld na de gereden koers en we weer een jaar moeten wachten tot ze het gras weghalen. Pluspunt voor het riooldeksel. Een vogelperspectief na het te openen was meer tot zijn recht gekomen. Dan konden we fantaseren over het verval bij sommige mensen hun darminhoud.
6) :confused: Eentje van een rotswand of met een eigen satelliet, de zeeën? Rotswand: kunnen we dat onder verval rekenen? Mijn excuses als ik fout ben.
7) Een lekkernijtje. Het AOTW van Knopfler (kinda) over vijftig jaar. Verval zoals de meesten het kennen. Redelijk schandalig zoiets.
8) Had je niet even een bejaarde kunnen lenen om op die stoel te zetten? Dan had je gewonnen. Echter is alles op de ramen na, deze uitdaging waard met de beschimmelde muren; stoel en de stoffige grond.
9) Je toont hiermee aan dat het bedrijf al geruime tijd op slot zit, ook al leg je de focus op het roest. De staaf door het linkscentrale gat op de voorgrond. Het zal weer de schuld van de sossen zijn.

Gekozen voor foto 1. Vele gezinnen zitten hier ongetwijfeld mee en doet me denken aan vroeger.
7 voor zilver en 8 voor brons.
 
1 en 2, 7 en 8 vind ik het mooiste.
Uiteindelijk in een totaal andere context nog eens gedacht aan welke foto's me het meest bijgebleven waren en dat waren 7 en 8.
Gestemd omdat op 7 omdat ik eigenlijk dacht dat 8 meer stemmen zou hebben dan 7 en deze beide het wel verdienden om stemmen te krijgen. :unsure: pas na het stemmen gezien dat ik het fout voor had. Maar je mag maar 1x stemmen en @Strijkijzer komt zot als ik weeral eens vraag of ik mijn stem mag veranderen! 🤣
 
Weinig animo deze keer in de thread.
Maar blijkbaar heb ik hem deze keer gewonnen, proficiat aan mezelf :)
had getwijfeld tussen mijn huidige inzending en deze:



toch de juiste gemaakt blijkbaar.
Deze vind ik vele cooler en origineler! In ieder geval congrats! :)

Mijne was het rioolputdeksel in de overgroeide straat, vond m zelf maar matig maar had niet veel inspiratie.
 
Hier was de wegsmeltende gletsjer mijn verval foto. Was wel moeilijk om het verval in beeld te brengen maar ondanks de 0 stemmen wel tevreden met mijn foto. Heb er nog een heel aantal gemaakt maar die moet ik nog eens bekijken.

Heb wel het gevoel dat ik een beetje opgebrand aan het raken ben om elke maand origineel uit de hoek proberen te komen. Mss ga ik eens een maandje skippen ofzo.

Alvast merci aan iedereen om weer mee te doen :)

Volgende challenge is er alvast:
 
Weinig animo deze keer in de thread.
Maar blijkbaar heb ik hem deze keer gewonnen, proficiat aan mezelf :)
had getwijfeld tussen mijn huidige inzending en deze:

Congrats! Coole foto, waar heb je die gemaakt?
En de laatste tijd gewoon minder tijd om deftig te posten. Zal zien dat ik hier de draad weer wat op pik. Vind het altijd interessant mensen hun meningen te lezen over bepaalde foto's. Zegt zo veel meer dan een gewone simpele stem in de poll. Maar ge moet der dus tijd voor hebben/nemen hé :)
 
Terug
Bovenaan