Beeldende Kunst Foto Uitdaging | April | Portret

Strijkijzer

Event Crew
header_apr_fotochallenge.jpg

De derde fotochallenge van dit jaar is afgelopen en de winnaar heeft een nieuwe challenge gekozen! Ik ben ervan overtuigd dat we weer een sterke reeks kunnen neerzetten zoals de voorbije maanden! Ditmaal hopelijk een iets eenvoudiger onderwerp dan de vorige keer :fingerguns_r:

*tromgeroffel*

Portret

STEMMEN MAAR!

Belangrijk: Aangepaste regel - Foto mag vanaf nu niet meer dan 6 maanden oud zijn.

Stuur je foto in via bovenstaande link en achteraf kunnen we met z'n allen stemmen op een foto (in een stem-thread) en
achteraf verrast zijn door wie welke foto uiteindelijk inzond. Indien de google form niet werkt voor je dan kan je me altijd een PM sturen.

Deadline op zondag 30 april om 23:59

Dan stemmen van 1 mei tot 6 mei

Dus om samen te vatten:

Foto Uitdaging #25 - maand april 2023

1 inzending per persoon via mij met Google Forms (of PM indien het formulier niet werkt voor je)
Inzending mag maximum 6 maanden voordien gemaakt zijn
Geen foto manipulaties (waarbij je dan een totaal ander beeld krijgt)
Onderwerp: Portret.
Deadline: 30 april om 23:59
Stemmen van 1 mei tot 6 mei

Prijs: Best Photographer In May (2023) According To BeyondGaming mag dan in je signature staan!
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen!

Hall Of Fame

 
Laatst bewerkt:
eenvoudiger onderwerp hehehehe I see what you did there


Tenzij @Tonerider zich geroepen voelt om nog eens model te spelen denk ik niet dat ik iets ga en inzenden, ff drukke tijden
 
Ondertussen zullen ze al weten hoe ik eruit zie, dus geen idee of dat nog oké is.

Zelf ga ik ook passen, denk ik: mijn sociale skills zijn niet goed genoeg om een random iemand zijn toestemming te vragen om een foto van hem/haar te trekken en die online te smijten.
Ik kan natuurlijk ook proberen van een portret foto van een dier te maken.
 
Ondertussen zullen ze al weten hoe ik eruit zie, dus geen idee of dat nog oké is.

Zelf ga ik ook passen, denk ik: mijn sociale skills zijn niet goed genoeg om een random iemand zijn toestemming te vragen om een foto van hem/haar te trekken en die online te smijten.
Ik kan natuurlijk ook proberen van een portret foto van een dier te maken.
Zelfportret kan ook he
 
Stemmen maar!
 
Terug
Bovenaan