Op welke foto stem je?


  • Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten .
fotochallenge-nov-fb.jpg

Elke maand dagen de fotografen (of eerder creatievelingen) van BeyondGaming zichzelf uit met een fotochallenge! De bedoeling hierbij is vooral om beter te worden en elkaar wat constructieve feedback te geven. Maar uiteraard is het extra leuk als je wint want dan mag je het onderwerp van de volgende ronde kiezen. Stem nu op jouw favoriete foto en beslis mee de winnaar van deze maand!

We hebben 10 inzendingen mogen ontvangen dus meer van dat!

Thema van deze maand:
Alledaags

Uitleg: Doodgewone dagelijkse momenten die je gelukkig maken en/of toch speciaal zijn voor jou. Of eventueel iets
dat alledaags lijkt maar het toch niet is? De mogelijkheden zijn eindeloos!

DE POLL
Stemmen kan tot 6 december en nakeuvelen (feedback geven, raden welke foto van wie is, etc) kan ook in deze thread.
Op 7 december start de nieuwe challenge met een onderwerp gekozen door de winnaar van deze maand.

Eigenlijk is iedereen die meegedaan heeft weeral een winnaar :coolbrows:

REGELS
Stemmen tot 6 december
Niet op jezelf stemmen
Gelieve je foto niet bekend te maken zodat we kunnen raden achteraf
Feedback mag maar hou het leuk en contructief

PRIJS
"Foto Challenge Winner Of November 2022" mag je in je signature zetten.
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen!
(en een verplicht interview :unsure: )

Foto's staan in volgorde in de slider.


Hall Of Fame
 
Laatst bewerkt:
1) België en zijn pillenslikkers met het aanwezig zijn op het werk, ook al ben je verkouden / grieperig. Een streepje zonneschijn en bruinachtige flora. Alledaags België ten top.
2) Man trekt en dumpt vrouw in de zee om er vanaf te zijn. Het schuim uit zijn mond om haar uitlachgolven weg te wassen spreekt boekdelen. Klasse-metafoor.
3) Weggegooid afval onder een snuifje grond, met de wind meegevoerd naar een bos. "Niet mijn probleem," zegt de klassieke Belg.
4) De Lijn in een mum van tijd voorbij gevlogen, zonder te stoppen voor de reiziger net buiten beeld. Niet alleen dat, maar gewoon het beeld van een verlaten buskotje is ronduit fantastisch na een week van stakingen. In de vuilbak met die zever.
5) Potentiële winnaar imo. Trek de lijn door naar de vele fietsers - voetgangers - voedselleveranciers, die de verkeersregels aan hun laars lappen, door het zebrapad niet te gebruiken of door het rode licht tsjokken. Altijd dat tegenovergestelde gedoe, alsof de regels niet gelden voor hen.
En, dat lef... het lef om te wijzen naar de andere kant :angry:.
6) "'t Is zomer! De zon schijnt. Wat gaan we doen? => Een terraske doen!" De oude bevolking neemt de plek in van de jongeren, die dan maar gaan betogen en rellen in de hoofdstad. Pak de echte schuldigen op!
7) Hehe. Een verdwaalde Nederlander, die zich afvraagt: "Waar zijn de treintjes, toch?" De jongedame staat ongetwijfeld al drie uur op haar gsm te tokkelen en beseft niet dat de treinen niet komen. Uitpakken met een oorlogsmuseum; koffieslikkende managers aantrekken en gekleurde vuilzakken om nog meer tijd te verkwanselen. Ook een dikke pluim voor deze foto.
8) De bomma met haar last naar de kerk op zondag. Mijnheer pastoor moet ook eten, zeker? Bankjes onder bomen. Perfecte doelwitten voor onze vogeltjes, dat is zeker en vast alledaagse kost voor hen. +1 om outside the box te denken.
9) Typische winter zonder sneeuw. Koeien vreten ongeïnteresseerd verder en een fotograaf verkleumt in de koude om zijn eten te trekken. Ik zou toch geen koe willen zijn na mijn dood. Elke dag grazen en levend ogen, zodat je niet afgeslacht hoeft te worden.
10) Knuffeldiertjes zijn voor kinderen altijd levende wezens. Hetzij voor een koffietafel of een gesprekspartner om in slaap te vallen. Deze zou ik toch eens naar de psycholoog sturen. Arm, lief klein konijntje. 'Benny loves you' in de kookpot. Toch geen slecht idee?

Idd een zeer moeilijke keuze om eentje eruit te halen. Ze passen allen in het thema en je hoeft hiervoor niet serieus na te denken.
Als ik toch lastig moet doen, zou ik 6 - 7 - 8 niet klasseren onder alledaags 'alledaags'.
Terrasjesweer is niet van toepassing in deze periode;
Stakingen en zo'n lege perrons gebeuren niet elke dag, denk ik?
Gaat de bomma elke dag naar de kerk / winkelen? Kpeins van niet. Maar je hebt die vogels natuurlijk.

Bij foto's 1 en 9 moet ik onmiddellijk aan België denken, alleen zijn het de pillen en de zakdoekjes, die me over de streep trekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ebel
Hele sterke reeks dit. Amai. Moeilijke keuze. Maar denk dat ik voor 3 ga gaan, dagelijks fenomeen van rommel op het straat. Ik erger me er dood aan, dus mag er ook wel eens iets positiefs uit voortvloeien :p
 
Er begint al een duidelijke trend te onstaan qua mogelijke winnaar.

Maar idd is moeilijk kiezen, mooie inzendingen!

Misschien kan dit thema wel eens gerecycleerd worden, omdat sommige mss wel specifiek zijn.

Geef (quasi) carte blanche, en je krijgt dit :love:
 
Ik ben voor 7 gegaan! Toffe kleuren, het moment zit er in, bv die man die wegwandelt die net tussen 2 palen in zit.
 
Terug
Bovenaan