Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Heb nog eens Masters of reality opgezet maar wie zingt er eigenlijk op solitude? Klinkt niet echt Ozzyiaans
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wou het net komen zeggen, ik heb dat moeten opzoeken omdat ik het niet kon geloven dat het Ozzy was, maar het lijkt wel degelijk zo te zijn.Heb nog eens Masters of reality opgezet maar wie zingt er eigenlijk op solitude? Klinkt niet echt Ozzyiaans
Die wil ik hem dan zeker nageven, maar voor de rest wel weer meer van hetzelfde met nog een paar positieve uitschieters (instrumentaal dan) zoals het in een bovenstaande post vermelde Children of the Grave.En geeft ge hem de hoest op sweet leaf ook na?Ik wou het ook net komen zeggen. Ik heb dat moeten opzoeken omdat ik het niet kon geloven dat hij het was, maar het lijkt erop dat het toch hem is. Die wil ik hem dan nog wel nageven, maar voor de rest wel weer meer van hetzelfde, met een paar positieve uitschieters zoals het in een bovenstaande post vermelde Children of the Grave.
Nu heb ik het wel even gehad met Ozzy, dus tijd om Heaven and Hell eens in zijn geheel op te leggen.
Dat was volgens mij Iommi.En geeft ge hem de hoest op sweet leaf ook na?
.Changes is eigenlijk een unicum in die eerste 6 dus gelukkig zit dat wel goedBuiten wat bekende nummers een newbie op vlak van Black Sabbath. Ga me eerst concentreren op hun eerste zes albums denk ik.
@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield : staan er op die eerste zes albums nog (veel) nummers als Changes? Want dat kan ik tbh ook niet horen.
Hoes van Vol. 4 was ooit hipster t-shirt hit, waarom eigenlijk ?Nog eens Vol 4 opgelegd. Changes blijft echt verschrikkelijk
Geen idee welke barrista die t-shirt heeft gedragen maar vraag hem niet naar 5 nummers van Sabbath want dan spuit em u vol melkschuim omdat em zelfs paranoid niet kan noemenHoes van Vol. 4 was ooit hipster t-shirt hit, waarom eigenlijk ?
Dude ni om dees uur, das goe voor nachtmerries
Heb trouwens ooit Iommi zen autobiografie gelezen dus bij deze een paar fun facts.
Dio heeft ooit bijna met John Bonham gevochten toen die zei ' that guy can sing bloody well for a midget'
Bill Ward is ooit bijna vergiftigd toen ze besloten hem goud te verven met wa loodverf.
Tijdens een tour heeft een piloot ooit eens Ozzy late vliegen en dat was niet direct die man zijn beste idee
En geeft ge hem de hoest op sweet leaf ook na?
Dat was inderdaad de eerste keer dat Iommi weed probeerde te roken.Dat was volgens mij Iommi.

Dat nummer hoort daar ook gewoon niet. Past perfect bij Charles Bradley maar niet bij SabbathAl die Changes haat...dat is een beestig nummer, Ozzy heeft gewoon shit delivery.