Classic Artists Classic artists 2023: nominaties

Misschien iedereen ook 1 track posten van hun nominatie? Ik ken er eigenlijk maar 2 niet bij naam(Ween en Mayhem), maar heb ook geen goed idee wat te verwachten van +- de helft van de artiesten en dan preview ik maar wat op Spotify of YouTube wat niet altijd even representatief is.
Ik heb zelfs maar 1 track nodig om Ween te introduceren:
 
Huidige nominaties:

Minder dan 24u voor de laatste nominaties!
Ge zijt mij vergeten :cry:
 
Ik hoop trouwens dat iemand Beastie Boys nog nomineert.

Hoop het ook.
Was ook een optie geweest net zoals 2PAC & Biggie.
Waarom dan Cypress Hill, misschien omdat ik ze recent gezien heb op PKP maar dan helaas zonder Sen Dog :( .

Mijn keuze nummer.

Een antwoord op de diss van een andere Rap-legend Ice Cube (King Of The Hill).

 
Ah is het de bedoeling dat we effectief hier ons nummer droppen? Ik dacht eerder in de nominatie thread?
 
Misschien iedereen ook 1 track posten van hun nominatie? Ik ken er eigenlijk maar 2 niet bij naam(Ween en Mayhem), maar heb ook geen goed idee wat te verwachten van +- de helft van de artiesten en dan preview ik maar wat op Spotify of YouTube wat niet altijd even representatief is.


Best beschrijvende (of meest gekend/populaire) track van hun eerste 6 albums.

Daarnaast zijn er nog 2 andere albums en tal van EP's. En op de albums zelf is er tal van goeds te vinden natuurlijk, maar dit is een korte inleiding van voor mij de "zes beste albums". Uiteraard indien genomineerd maak ik wel een goede openingspost, maar als je een beetje een idee wilt van wat te verwachten, hier zes nummers.

Indien te weinig tijd, luister dan enkel Wax and Wane, Lorelei en Heaven or Las Vegas.
 
Ik ga ook 1 track posten van mijn nominatie, maar dan wel in 3 versies nl. het geweldige Crime In The City. Gewoon omdat dat nummer altijd werkt. en het één van zijn beste nummers ooit is. Zowel op muzikaal als tekstueel vlak.

De akoestische versie die op het album Freedom uit 1989 verscheen:

De versie uit 1988 met de backingband Bluenotes.

De versie uit 1991 met Crazy Horse, eveneens verschenen op het geweldige livealbum Weld.
 
Raf Simons deed er blijkbaar al iets mee in 2003, blijkbaar gaat dat in (hou je vast, hier komt ie, had het eerst zelf niet door) ...

golven.
 
Misschien iedereen ook 1 track posten van hun nominatie? Ik ken er eigenlijk maar 2 niet bij naam(Ween en Mayhem), maar heb ook geen goed idee wat te verwachten van +- de helft van de artiesten en dan preview ik maar wat op Spotify of YouTube wat niet altijd even representatief is.
Bij deze :


Het absolute prijsbeest op Blues&Roots, nog steeds mijn favoriete album van Mingus.

Play it loud!
 
Terug
Bovenaan