Classic Artists Editie 2023: let's vote!

Welke artiesten bespreken we in 2023?


  • Totaal aantal stemmers
    44
  • Opiniepeiling gesloten .
Als het aan mij ligt King Gizz please. @Kid_C geeft mij gewoon al maar de eerste plaat die ik moet opleggen.

Cruciale vraag: Spreek ik dat uit met een harde of zachte G? Allez ik moet dus weten of het eigenlijk King Jizz is.
 
't is ook niet verboden om nog in Februari te discussieren over de albums van Januari.

Jan: King Gizz
Feb: Joy Division

of

Feb: King Gizz
Maart: Joy Division

Dit lijkt me logisch aangezien Joy Division 2 (iirc) albums heeft en King Gizz er 23.


Nu, qua openingspost had ik voor Tool er een uitgebreide in draft maar toen had je er zelf één gemaakt @Kid_C ?
Is het concept veranderd ? Voor King Gizz heb ik zelf te weinig kennis, de nominatie is er gekomen omdat ik me er op wou smijten maar ik heb zelf nog maar een tweetal albums beluisterd dus ik ken ze te weinig.
 
Idee is van je artiest zelf voor te stellen, maar ik wil gerust King Gizzard doen (ik heb zowaar alle albums al beluisterd :unsure: ). Kan ik vrij snel in orde zetten vandaag. En @PBR Streetgang is ook grote fan, die zal sowieso ook kunnen aanvullen.
Misschien ook de OP ni te uitgebreid maken he, kwestie dat er nog iets te bespreken valt in de thread :unsure:

Ik ben alvast blij dat ik toch minstens een kwartaal heb om mij voor te bereiden voor Mingus. Dank!
 
Kunnen we niet voor de plottwist gaan en beginnen met de groep die algemeen het minste stemmen heeft gehaald?

varg-burzum.gif
 
De OP kan altijd aangepast worden denk ik dat is het simpelst
januari King Gizzard
februari Joy Division @Bauhaus
maart Cocteau Twins @Lakigigar
april pauze / catchup 1-2-3
mei Charles Mingus @clercqie
juni Dinosaur Jr. @utred
juli Nina Simone @Kid_C
augustus pauze / catchup 4-5-6
september Neil Young @Deckard
oktober Kraftwerk @JackM
november The Doors @Avondland
december pauze / catchup 7-8-9 / selectie 2024

Ook aangepast in de openingspost!
 
Niet verwacht dat Cocteau Twins erbij zou zijn, aangenaam verrast. Maart voor mij is goed (maar stuur me wel eens een reminder ergens in laat februari voor zekerste).

@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield Ik denk dat niemand het je kwalijk zal nemen als je in februari het King Gizz topic bumpt (als februari beter past voor jou).
 
Ik heb ondertussen Unknown Pleasures, Closer en Substance al eens (nog maar eens, want lang geleden) opgelegd. We zijn dan rond zeker? Op naar volgende maand! :p
 
@Bauhaus morgen 1 februari, you ready? :unsure:
Oei, deze thread kompleet uit het oog verloren, bijna een week met een pc virus (in mijn profile folder stonden er in een paar dagen tijd plots 355.000 files ... you know somethings wrong) gezeten en pas nu kan ik terug normaal werken met mijn pc.
Anyway, ik denk dat ik het meeste reeds gezegd heb al zullen sommigen misschien mijn edit gemist hebben in de nominatiethread: joy division
Hun meeste nummers vind ik goed, maar de kleppers zijn voor mij toch She's Lost Control, Atmosphere, Radio Transmission, en ook Love Will Tear Us Apart, een nummer dat meestal minder gesmaakt wordt door de fans but I like it. En een minder bekend nummer dat je nooit op lijstjes ziet is The Only Mistake, eveneens een favoriet.
 
ik heb de film Control van Anton Corbijn dan maar even gezien om in de mood te geraken. Mood. Het sleutelwoord. Existentiële duisternis, de Grote Leegte, Dood. Laat maar komen!
 
Terug
Bovenaan