Classic Artists Nominatieronde 2

Ja, maar als ik de posts hier zo lees lijkt het alsof iedereen een artiest kiest die ze zelf al heel goed kennen eerder dan een die ze slecht vinden of onvoldoende kennen (wat uiteraard ook mag). Could be wrong tho.
Ik stelde Bob Dylan voor omdat ik daar grote fan van ben en omdat ik dat wil opdringen bij de anderen, meer is het niet :tongue: Mocht ik 10 namen kunnen voorstellen dan zijn de andere 9 artiesten waar ik veel te weinig van ken en die ik graag zou ontdekken.

Er zijn hier al veel interessante artiesten de revue gepasseerd, het zou verbazingwekkend zijn mocht ik in de poll alsnog op Dylan stemmen :biglaugh:
 
Ja, maar als ik de posts hier zo lees lijkt het alsof iedereen een artiest kiest die ze zelf al heel goed kennen eerder dan een die ze slecht vinden of onvoldoende kennen (wat uiteraard ook mag). Could be wrong tho.
Ja ik geef toe dat ik daar ook wel schuldig aan ben. Nuja zolang iedereen meedoet met de artiesten van een ander die ze niet kennen is dat geen probleem denk ik. Tom Waits was voor mij Martha, I don't wanna grow up en een gemiste carrière als zanger van Cannibal Corpse. Maar dankzij Lint zijn initiatief is dat ook veranderd
 
Madonna is echt nog wel ok hoor. Heeft ook wel altijd ietwat oog gehad op zowel underground scenes als de danscultuur dat er met gepaard gaat. Is she outstaying her welcome? For sure, maar dat kind is tot eind jaren 90 relevant gebleven.
 
Geen grote Madonnakenner, maar die heeft wel een paar sterke nummers. Het zou interessant zijn om wat ander werk van haar te ontdekken.
 
Madonna is echt nog wel ok hoor. Heeft ook wel altijd ietwat oog gehad op zowel underground scenes als de danscultuur dat er met gepaard gaat. Is she outstaying her welcome? For sure, maar dat kind is tot eind jaren 90 relevant gebleven.
Tis da, eerste album op Sire en die was toen ook echt lid van die hele NY scene (Paradise Garage etc)
 
Ja, maar als ik de posts hier zo lees lijkt het alsof iedereen een artiest kiest die ze zelf al heel goed kennen eerder dan een die ze slecht vinden of onvoldoende kennen (wat uiteraard ook mag). Could be wrong tho.

Ja, maar ik denk dat als CT het haalt, ik nog steeds 9 andere artiesten of groepen zal hebben die ik niet goed ken. Bovendien is er bepaald werk dat ik nog niet zo goed ken, wat zelfs nog meer het geval is voor Kate Bush. In de poll ga ik dus ook voor de artiesten of banden waar ik eens iets meer van wil horen. Kate Bush gaat zeker mijn stem krijgen trouwens. De andere zie ik nog, en hangt er van af hoeveel stemmen ik heb.

Alle anderen (zonder uitzondering) die genoemd zijn, ken ik niet goed. Pakweg de helft ben ik ook van plan om aan mee te doen als ze het halen.
 
Linkin Park. Die had toch redelijk veel votes in de poll, dus ik had echt wel gehoopt dat die aan bod zouden komen.
En als het niet meer zou mogen, Audioslave (of een andere band met Chris Cornell in).
 
Wetende dat ik vroeger de meeste tijd sleet op het music forum en er de laatste 6-7j op 9ls nooit meer zat en t sub forum gewoon heb zien dood bloeden op een paar topics na dan.
 
Terug
Bovenaan