Classic Artists Dé grote selectieronde

Welke bands bespreken we de komende weken?


  • Totaal aantal stemmers
    59
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik vond de Kirk er nog sympathiek uitkomen :p

Toont ook aan hoe goed het gemaakt was, maar ik had eigenlijk nog wel wat compassie met die mannen. Helemaal weg van de wereld, die leven echt in een gigantische bubbel. En dan die struggle om ook maar 1 deftige lyric neer te pennen, auch.

Bon, als de week van Metallica is ga ik nog es kijken.
 
Ik als ik kijk naar de animo voor het Sonic Youth topic:
Likewise. Zonde. :(
Komt wel in orde. Het heeft tijd nodig. We zitten in de overgangsmaand van zonnig geluk naar winterse depressie. De mensen moeten zich voorbereiden op wat komt. Ze stellen zaken op orde, zowel familiaal als mentaal. Langetermijnsplannen voor Sinterklaas en Kerst beginnen ook stilletjes aan voor de ouders op dit forum. De activiteit de komende maanden gaat er niet op beteren, als mensen hun heil vinden in muziek voor zeer donkere dagen en daar moeten we begrip voor tonen.
Eenmaal iedereen uitgerust is met een volle buik na den 1e januari; er geen feestdagen in het verschiet zijn; de mix van sneeuw en vuil eraan komt, gaan de meesten terug met een voldaan gevoel achter hun PC zitten tot de paasklokken in de verte komen aangevlogen.

Trouwens, als je 1 persoon kan laten luisteren naar een voor hem onbekende artiest (en er fan van maakt - wat een extra pluspunt is), dan ben je in je opzet geslaagd, no matter de activiteit in een topic :thumb:.
 
Ik vond de Kirk er nog sympathiek uitkomen :p

Toont ook aan hoe goed het gemaakt was, maar ik had eigenlijk nog wel wat compassie met die mannen. Helemaal weg van de wereld, die leven echt in een gigantische bubbel. En dan die struggle om ook maar 1 deftige lyric neer te pennen, auch.

Bon, als de week van Metallica is ga ik nog es kijken.
Kun je die ergens online bekijken?
 
Ik vond de Kirk er nog sympathiek uitkomen :p

Toont ook aan hoe goed het gemaakt was, maar ik had eigenlijk nog wel wat compassie met die mannen. Helemaal weg van de wereld, die leven echt in een gigantische bubbel. En dan die struggle om ook maar 1 deftige lyric neer te pennen, auch.

Bon, als de week van Metallica is ga ik nog es kijken.
Maar wel den 'duts' van de bende.
 
Is het daar al tijd voor? Ik heb het gevoel dat we nog wat Queen kunnen doen of ben ik verkeerd? Beetje verwarrend met de vakantieperiode. :p
 
Komt wel in orde. Het heeft tijd nodig. We zitten in de overgangsmaand van zonnig geluk naar winterse depressie. De mensen moeten zich voorbereiden op wat komt. Ze stellen zaken op orde, zowel familiaal als mentaal. Langetermijnsplannen voor Sinterklaas en Kerst beginnen ook stilletjes aan voor de ouders op dit forum. De activiteit de komende maanden gaat er niet op beteren, als mensen hun heil vinden in muziek voor zeer donkere dagen en daar moeten we begrip voor tonen.
Eenmaal iedereen uitgerust is met een volle buik na den 1e januari; er geen feestdagen in het verschiet zijn; de mix van sneeuw en vuil eraan komt, gaan de meesten terug met een voldaan gevoel achter hun PC zitten tot de paasklokken in de verte komen aangevlogen.

Trouwens, als je 1 persoon kan laten luisteren naar een voor hem onbekende artiest (en er fan van maakt - wat een extra pluspunt is), dan ben je in je opzet geslaagd, no matter de activiteit in een topic :thumb:.
Ik heb een beetje afgehaakt, maar van SY ging ik wel werk maken dit jaar. Ik ben nu ook wat nummers aan het luisteren, en dat kan eigenlijk niet anders dan dat me dat moet liggen. Maar voor mij is het tempo wat snel, en ik was eigenlijk in sept-okt-nov-dec niet echt zo bezig met "nieuwe muziek" te ontdekken. Film is toch iets meer mijn hobby dan bvb. muziek waar dat ik toch te vaak in mijn niche blijf, ook omdat muziek echt tijd nodig heeft om te groeien en ik zelf ook meestal andere dingen in muziek zoek dan de meeste mensen, maar bij SY vind ik die elementen wel terug bvb. .

Ik ga wat trachten deze maand in de discografie (of komende weken) te duiken, en dan plaats ik wel nog een post in dat topic (en misschien doe ik nog wel een paar andere, afh. van of ik er zin in heb of niet). Misschien dat ik ook nog een paar AOTW's zal bumpen.
 
Misschien kan je in het Metallica topic al eens een vergelijking tussen Danny Carey en Lars Ulrich maken :evil:
Gisteren in De Morgen bij hun vooruitblik op 2022:

Ook bij Metallica duurt het intussen zo lang, maar vorig jaar verscheen nog een grote ode aan The Black Album en tussen de laatste twee platen van de metalband lag maar liefst acht jaar, dus van een comeback kan je bezwaarlijk spreken. Tien nieuwe songs werden via Zoom ingespeeld, dus door de vertraging van het geluid op de verbinding zou het weleens kunnen dat Lars Ulrich perfect in de maat speelt.
 
Ik ga wat trachten deze maand in de discografie (of komende weken) te duiken, en dan plaats ik wel nog een post in dat topic (en misschien doe ik nog wel een paar andere, afh. van of ik er zin in heb of niet). Misschien dat ik ook nog een paar AOTW's zal bumpen.
Een pauze van een dikke maand na de laatste AOTW zal mogelijks welgekomen zijn, om anderen te laten inhalen.
Mocht er een tweede ronde komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Een pauze van een dikke maand na de laatste AOTW zal mogelijks welgekomen zijn, om anderen te laten inhalen.
Mocht er een tweede ronde komen.
Dit was al de tweede ronde! :unsure:
We hebben er ook al een zomerbreak op zitten.

Is één classic artist per maand misschien geen optie? Ik ga er van uit dat we AOTW wel zullen verlengen... Dan zit je sowieso al met 4/5 albums per maand.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Dit was al de tweede ronde! :unsure:
We hebben er ook al een zomerbreak op zitten.
Bedoelde op de albums van iedereen. Dat is continue geweest sinds mei.
Vanaf 14/03/22 zeker een maandje wachten vooraleer de volgende zijn album voorstelt.
De zomerbreak van de artiesten was ook wel welgekomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan