Classic Artists Dé grote selectieronde

Welke bands bespreken we de komende weken?


  • Totaal aantal stemmers
    59
  • Opiniepeiling gesloten .
De namen die er nu tussen staan spreken me in ieder geval al meer aan als die van het vorige seizoen. En dat terwijl ik van geen enkele, Metallica uitgezonderd, echt al veel beluisterd heb.
 
Prima lijstje van 10, quasi de 10 waar ik het meest naar uitkijk worden genomineerd, behalve CT die het totaal niet haalt (maar die ken ik het best). En Prince dat ik voor Queen had willen wisselen.

Ik zou zeggen als er hierna nog een seizoen komt, mogen velen van degenen die het niet halen dan aan de beurt komen. Prince zou ik wel graag eens ontdekken (maar met Tool was ik ook tevreden). De Deuren zijn ook leuk, maar die ken ik een stuk beter dan Prince of Tool. En Madonna zegt me weinig.

Voor 9 stemmen: J Dilla, Eminem en Ramones. Ramones spreekt me het meest aan. Eminem is niet echt classic I suppose, en een beetje een Rammstein-achtige nominatie. J Dilla lijkt 1 superalbum te hebben dat zich onderscheidt v/d rest van zijn werk, dus meer een idee voor album of the week?
 
The Doors zouden mijn stem gehad hebben, mocht ik ze niet al eigenlijk meer kennen dan het grove deel in deze lijst. Nomineer ze gewoon opnieuw volgende ronde. Velen van de (grotere) concurrenten zijn dan weg, en dan halen ze het met gemak.
 
Ik heb niet kunnen stemmen (zie het nu pas) maar had sowieso Wu Tang, Massive Attack en Autechre gekozen. Dusja
Edit; oh als ik er 5 mocht kiezen Jack White en Sphongle erbij. Die laatste is de enige die ik niet echt ken, kan iemand me in de goede richting wijzen?
Edit; voor mensen die J Dilla niet kennen zeker opzoeken. Heb er letterlijk alles van gehoord haha.

Blu is ook zeer goed.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij wel, komt normaal dinsdagavond online.

die van album of the week gisteren tijdens feestje opgezet en viel in de smaak.
Deze liever niet, maar volgend weekend eens proberen, de classic artists vallen mij wat tegen. sorrynotsorry.
Ik vergeef het jou, maar enkel omdat het je verjaardag was. :unsure:
 
Ah, Kate Bush! Ik ken enkel de hits en die zijn wel machtig. Geen idee wat de rest van haar oeuvre te bieden heeft. Dat wordt weer een interessante week. Leve BeyondGaming!
 
Hoe worden de tracks geselecteerd ?
Gewoonweg de meeste streams ?
De playlist wordt zeker nog aangepast hoor, deze is nog niet definitief.

Ik heb geprobeerd om het meest bekende nummer van de artiest mee te nemen en vervolgens bij voorkeur een nummer uit een ander album (bij The Beatles en Black Sabbath zit dat dus nog niet goed). Voorstellen zijn altijd welkom! Maar ik ben er dus nog aan bezig in overleg met Kid_C.
 
De playlist wordt zeker nog aangepast hoor, deze is nog niet definitief.

Ik heb geprobeerd om het meest bekende nummer van de artiest mee te nemen en vervolgens bij voorkeur een nummer uit een ander album (bij The Beatles en Black Sabbath zit dat dus nog niet goed). Voorstellen zijn altijd welkom! Maar ik ben er dus nog aan bezig in overleg met Kid_C.
We zullen het eens uitgebreid bekijken. :unsure:

Ik zit al met een ideetje om na deze Classic Artists uit te werken, ter afwisseling, maar het moet nog wat concreter worden. :D
 
De playlist wordt zeker nog aangepast hoor, deze is nog niet definitief.

Ik heb geprobeerd om het meest bekende nummer van de artiest mee te nemen en vervolgens bij voorkeur een nummer uit een ander album (bij The Beatles en Black Sabbath zit dat dus nog niet goed). Voorstellen zijn altijd welkom! Maar ik ben er dus nog aan bezig in overleg met Kid_C.
Bij black sabbath misschien iets toevoegen uit het Dio tijdperk? En voor The Beatles iets uit de vroegere periode omdat dat toch wel een groot verschil is met de latere albums?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan