Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kijk quasi geen Ekstraklasa wedstrijden, dus ik zou het echt niet weten.
Mijn aangetrouwde oom werkt bij de Poolse Canal+ voor het voetbalprogramma, heb hem een berichtje gestuurd. Benieuwd wat hij zegt.

Berichtje terug gekregen: Winger, fast, able to make a lot of sprints in a game
Ok with the ball, but not exceptional. Physically strong. Better when there is more space. He did very well in European Conference League.

Voor wat het waard is. Meeste dingen zijn generische dingen die men wel zegt over elke winger. Belangrijk wel dat hij fysiek sterk is, toch iets van belang voor onze competitie.

Ergens wel zonde dat het er nooit echt uitgekomen is bij ons. Na zijn passage bij New England had ik wel hoge verwachtingen.
Wel gek dat die maar 1 goal gemaakt heeft op 30 matchen.

15 miljoen is wel enorm veel geld voor een beperkte speler als Buchanan waarbij het in de bovenkamer dan nog eens niet goed zit.

Wat die bij Inter moet gaan doen, beats me. Komt zelfs tekort voor de top in onze competitie, blonk vooral uit in verkeerde beslissingen, mislukte acties en irritante ongehoorde reacties. Good riddance, en dat voor 15 miljoen. Mannaert heeft daar samen met het bestuur van Inter wat flessen chianti gekraakt zeker?

Lang zal ook wel vertrekken, hopelijk kunnen we wel Skov houden voor volgend seizoen.

Is gewoon een schitterende zaak voor ons, zeker omdat hij bij de scheidsrechters al wel bekend stond ondertussen door die geniepige vuile fouten.
Jammer dat er niet meer is uitgekomen, maar als we het zo kunnen afhandelen, dan echt wel super!

Zou al een persoonlijk akkoord gehad hebben sinds februari, dus die speelde al 2 maanden met ze gedachten ergens anders dan in Brugge.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan