Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
In deze fase van de competitie, met zo een grote blessure last het voorbije seizoen.
Amateurisme.
blijkbaar transfervrij, dwz dat hij gewoon elk moment al had kunnen vertrekken. met het vertrek van Hanche-Olsen hebben ze dan wel Piatkowski gehaald, maar gewoon geen rekening gehouden met het vroegtijdig vertrek van iemand met wie ze geen nieuwe overeenkomst kunnen bekomen?
Amateurisme, idd.

allé, Club nog een beetje valse hoop geven ... merci hé :biglaugh:
Er kan nog van alles gebeuren. Maar het zal Club of Gent zijn voor plek 4.
Met 10/12 gaan we zeker zijn, maar zal niet gebeuren.
Ik zie ons nog samen eindigen met evenveel punten.
Veel zal afhangen van geluk, arbitrage en blessures.

Westerlo en kvm uit zijn lastige matchen voor ons, thuis seraing en eupen zou we toch 6pnt moeten pakken. Ik denk dat gent nog 1 steek laat vallen maar wij ook dus ik denk gent naar po1.

't is tegen Seraing en Eupen dat ze moeten.
en wij moeten ondertussen nog eens heen en weer tegen West Ham.

ge moet toch erg naïef zijn om nu al te zeggen dat het binnen is voor Gent hoor.

't is tegen Seraing en Eupen dat ze moeten.
en wij moeten ondertussen nog eens heen en weer tegen West Ham.

ge moet toch erg naïef zijn om nu al te zeggen dat het binnen is voor Gent hoor.
Heb jij Club al zien spelen de laatste maanden? De fans hebben er gewoon geen vertrouwen meer in.

blijkbaar transfervrij, dwz dat hij gewoon elk moment al had kunnen vertrekken.
Er staat toch dat er een overeenkomst getroffen is omdat hij anders zijn contract toch zou verbreken. Dus kwijt was je hem sowieso. Veel geld zal het ook niet zijn gezien het aflopende contract.

Pacho voor 16 miljoen euro naar Frankfurt. Het transferbedrag is niet gekend maar zou ergens tussen de 9 en 16 miljoen euro liggen.

Laatst bewerkt:
Die kerel deed me nu niet echt de mond openvallen, was me niet eens echt opgevallen. Met minimum 9 miljoen euro, dan lever je hem af met een grote strik erond, toch?

Die kerel deed me nu niet echt de mond openvallen, was me niet eens echt opgevallen. Met minimum 9 miljoen euro, dan lever je hem af met een grote strik erond, toch?
Amper op een fout te betrappen, zeer sterk in de duels en ook erg goed uitvoetballend. Voor 9 miljoen mag die niet weg hoor.

We gaan hem missen :frown: Hopelijk afscheid met een bekerwinst.

21 jaar, foutloos seizoen, snel, sterk, linksvoetig, goede inspeelpas, rustig uitvoetballen, speelt alle wedstrijden in de beste verdediging van de competitie, doet niet onder voor Alderweireld,...
16 miljoen en hopelijk met een mooi doorverkooppercentage want Duitsland is echt niet zijn eindstation.

Als ge met een prijs van 16 miljoen voor een verdediger nog een doorverkooppercentage onderhandeld krijgt, is het een waanzinnig goed onderhandelde transfer. Maar Pacho is inderdaad een topper in wording.

Geen gekke prijs voor een linksbenige verdediger met fysieke troeven en zeer consistente prestaties. Heeft zich ook instant gemanifesteerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan