Slayer_Kev666
Well-known member
In deze fase van de competitie, met zo een grote blessure last het voorbije seizoen.
Amateurisme.
Amateurisme.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
allé, Club nog een beetje valse hoop geven ... merci héIn deze fase van de competitie, met zo een grote blessure last het voorbije seizoen.
Amateurisme.

blijkbaar transfervrij, dwz dat hij gewoon elk moment al had kunnen vertrekken. met het vertrek van Hanche-Olsen hebben ze dan wel Piatkowski gehaald, maar gewoon geen rekening gehouden met het vroegtijdig vertrek van iemand met wie ze geen nieuwe overeenkomst kunnen bekomen?In deze fase van de competitie, met zo een grote blessure last het voorbije seizoen.
Amateurisme.
Er kan nog van alles gebeuren. Maar het zal Club of Gent zijn voor plek 4.allé, Club nog een beetje valse hoop geven ... merci hé![]()
en Club gaat op magische wijze plots 4 matchen op rij winnen?Wij gaan thuis in geen 100 jaar winnen tegen Union. En Mechelen uit voor Gent is altijd lastig.
Heb jij Club al zien spelen de laatste maanden? De fans hebben er gewoon geen vertrouwen meer in.'t is tegen Seraing en Eupen dat ze moeten.
en wij moeten ondertussen nog eens heen en weer tegen West Ham.
ge moet toch erg naïef zijn om nu al te zeggen dat het binnen is voor Gent hoor.
Wij gaan thuis in geen 100 jaar winnen tegen Union. En Mechelen uit voor Gent is altijd lastig.
Er staat toch dat er een overeenkomst getroffen is omdat hij anders zijn contract toch zou verbreken. Dus kwijt was je hem sowieso. Veel geld zal het ook niet zijn gezien het aflopende contract.blijkbaar transfervrij, dwz dat hij gewoon elk moment al had kunnen vertrekken.
Hoezo amateurisme? Er valt hier niemand veel te verwijten imoIn deze fase van de competitie, met zo een grote blessure last het voorbije seizoen.
Amateurisme.
Amper op een fout te betrappen, zeer sterk in de duels en ook erg goed uitvoetballend. Voor 9 miljoen mag die niet weg hoor.Die kerel deed me nu niet echt de mond openvallen, was me niet eens echt opgevallen. Met minimum 9 miljoen euro, dan lever je hem af met een grote strik erond, toch?
Hopelijk afscheid met een bekerwinst.21 jaar, foutloos seizoen, snel, sterk, linksvoetig, goede inspeelpas, rustig uitvoetballen, speelt alle wedstrijden in de beste verdediging van de competitie, doet niet onder voor Alderweireld,...Die kerel deed me nu niet echt de mond openvallen, was me niet eens echt opgevallen. Met minimum 9 miljoen euro, dan lever je hem af met een grote strik erond, toch?
Op die positie is dat toch eerder een compliment?Die kerel deed me nu niet echt de mond openvallen, was me niet eens echt opgevallen. Met minimum 9 miljoen euro, dan lever je hem af met een grote strik erond, toch?