Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met toppers als Verschaeren en Amuzu rondom, gaan er niet veel voorzetten komen :laugh:
Die moeten ook niet spelen hé. Dreyer en Stassin.
Als je als international een scoringspercentage van bijna 50% hebt. Zijn seizoen bij Sporting is een uitschieter, maar je kan niet zeggen dat hij bij andere ploegen niet heeft gescoord.

Ivm de eerdere "discussie" over het spelers wegsnoepen. Na dat artikel van Frenay ging het er ook over op ons forum en zijn twee verhalen naar boven gekomen die ik zelf al vergeten was. Anderlecht heeft in het verleden ook twee (belangrijke) spelers afgesnoept van Genk, nl. Aruna Dindane en Aleksander Mitrovic. Die eerste zat in een dubbelpakket dat Genk onderhandeld had samen met Didier Zokora. Alles was rond, maar last minute verdwijnt Dindane ineens van de radar. Waar die terecht kwam, weten we ook. En Mitrovic was indertijd rond met Genk en zijn hele familie is toen nog op kosten van Genk met uitgenodigd voor België - Servië waarna hij zijn handtekening ging zetten. Last minute eindigde dat verhaal toch anders.
En dan heb je (staat nu ff los van Anderlecht) het verhaal van Thorgan Hazard nog. Alles was mondeling rond met Genk en ze zaten in ons stadion letterlijk te wachten met het contract tot Hazard zou komen tekenen. Ineens geen teken van leven meer tot ze op het internet lazen dat Hazard in Waregem ging blijven.

Ik denk dus dat die zever gewoon constant gebeurt. Spelers zijn ook opportunistisch en makelaars hebben een te grote invloed. En waar ge indertijd beter af waart in Brussel dan in Genk is dat momenteel omgekeerd. En dat weten spelers ook. En makelaars weten vooral wat hun portefeuille helpt.

Knap om meteen op die vragen te beantwoorden vind ik . Steekt zen eigen ni weg zoals Verbeke .
Misschien ligt het aan mij, maar ik heb het gevoel dat hij eerder rond de pijnpunten van de vragen danst en het falen van de beoogde transfers niet durft te benoemen. Voor Fredberg lijkt het alsof Anderlecht een goeie transferperiode heeft doorgemaakt. Je kan moeilijk tevreden zijn met het vertrek van enkele jeugdige talenten en als inkomende oa een 34 jarige spits op de terugkeer. Met de opkuis hebben ze waarschijnlijk wel budget vrijgemaakt voor deze zomer, dat dan weer wel.

Misschien ligt het aan mij, maar ik heb het gevoel dat hij eerder rond de pijnpunten van de vragen danst en het falen van de beoogde transfers niet durft te benoemen. Voor Fredberg lijkt het alsof Anderlecht een goeie transferperiode heeft doorgemaakt. Je kan moeilijk tevreden zijn met het vertrek van enkele jeugdige talenten en als inkomende oa een 34 jarige spits op de terugkeer. Met de opkuis hebben ze waarschijnlijk wel budget vrijgemaakt voor deze zomer, dat dan weer wel.
Veel glad gelul inderdaad.
Dat mag en ik verwacht niet meer. Van Holsbeeck en Verbeke en Kompany hadden dat ook. Druk weghouden, supporters rustig houden, etc.

Maar zo'n periode als deze januarimaand hoeft toch niet meer. Dat zal hij zelf ook wel beseffen.

Veel glad gelul inderdaad.
Dat mag en ik verwacht niet meer. Van Holsbeeck en Verbeke en Kompany hadden dat ook. Druk weghouden, supporters rustig houden, etc.

Maar zo'n periode als deze januarimaand hoeft toch niet meer. Dat zal hij zelf ook wel beseffen.
Kompany was de enige die de aanhang echt kalm kreeg bij momenten.

Ik herhaal het nog eens : wintermercato is altijd bagger .
Op het RSCA forum had iemand een lijstje van de laatste 10 j gezet . 0% gelukte transfers :)

De Kompany periode wordt hier misschien toch iets rooskleuriger voorgedaan dan dat ze effectief was tbh. Er was toen ook veel gezaag en kritiek op vanalles en nog wat. Op het moment dat het eigenlijk vruchten begon af te werpen is hij dan ontslagen :unsure:

In hindsight en vergeleken met nu is het natuurlijk dag en nacht verschil maar het is niet dat toen iedereen raving was over de ploeg.

De Kompany periode wordt hier misschien toch iets rooskleuriger voorgedaan dan dat ze effectief was tbh. Er was toen ook veel gezaag en kritiek op vanalles en nog wat. Op het moment dat het eigenlijk vruchten begon af te werpen is hij dan ontslagen :unsure:

In hindsight en vergeleken met nu is het natuurlijk dag en nacht verschil maar het is niet dat toen iedereen raving was over de ploeg.
Ik was hier compleet aan ‘t ranten bij zijn ontslag en heb die op 3 jaar nooit afgevallen dus ik voel me niet aangesproken ☝️

Maar ik denk dat hij het heeft over de Anderlecht supporters. Niet de supporters die hun abonnement opzeggen zodra het voetbal zwak is
tumblr_liza5gI8tK1qiyrq3o1_400.gif

Flappy heeft toch nog een abo? Hij deelt het gewoon met iemand.

Ik heb dat al eens gezegd hier denk ik, maar je hebt supporters voor wie het pure resultaat het belangrijkste is, en je hebt supporters voor wie de manier waarop heel belangrijk is. En iets tussenin. Of beiden.
Ik ben van de tweede soort. Ik ben een eerste keer met mijn abo gestopt na een kampioenenjaar van Vercauteren omdat ik het echt strontvervelend en saai vond.

Onder Vercauteren gestopt indertijd inderdaad.
Geen successupporter hier dus want dat waren gewoon jaren dat we de titel pakten. ☝️

Ik vraag niet veel en zou ze tot provinciale blijven volgen maar Anderlecht moet Anderlecht zijn en dat is lekker voetballen.

Onder Vercauteren gestopt indertijd inderdaad.
Geen successupporter hier dus want dat waren gewoon jaren dat we de titel pakten. ☝️

Ik vraag niet veel en zou ze tot provinciale blijven volgen maar Anderlecht moet Anderlecht zijn en dat is lekker voetballen.
Ik ben er geboren dus Paarswit forever !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan