Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goh ik snap hem. Het seizoen is roch volledig om zeep.De jeugd kan het nodige geld opbrengen en met WVH zijn statements en huidge staat van RSCA wilden die wss toch niet blijven. En nu nog proberen alle zware contracten kwijt te spelen om dan volgend seizoen paar gerichte kopen te doen

Hoe kan je dit soort beslissingen nog nuanceren zeg. Absolute onkunde om voor een cruciale positie waar je geen kwaliteit hebt lopen dergelijke sujetten te gaan halen.
Tuurlijk is het onkunde , maar kwil de geslaagde wintertransfers op men hand wel is tellen .
Komt daar de financiële malaise bij en snoept een andere club een target van ons weg
Tja dan blijft er ni veel over hè

Tuurlijk is het onkunde , maar kwil de geslaagde wintertransfers op men hand wel is tellen .
Komt daar de financiële malaise bij en snoept een andere club een target van ons weg
En die spits die last minute naar Genk gaat is ook gewoon brute pech hé, als die effectief tekent gaat het meerendeel van de sups wel spreken over een geslaagde transferperiode.

Komt Fredberg zijn kop nu op het blok?
Hoedt is nu wel weg, maar Duranville, Ait-El-Hadj en andere jeugd weg. HVC zit nog tot 1 juli zijn kas op te fretten.

Enig lichtpuntje is Dreyer en verder is het bidden tot Mekka dat Slimani een schot in de roos is (waarvan ik lees dat die overal werd aangeboden en in Brest spontaan vreugdetaferelen zijn uitgebroken)
Voor mij alleszins niet , targets da geblesseerd geraken , speler afgesnoept , etc
Duranville en Ageye wilden weg , so be it
El Hadj vind ik ne zure ook al stagneerde die wel kwa vorm.
Dreyer zien ik volledig zitten .
Onze nieuwe spits wil ik eerst een paar matchen zien spelen , alvorens volgens supporters hem al af te schieten

Elke volger van Anderlecht wist dat een spits een LB cruciale posities zijn. Als je dan wacht tot de laatste 8 uur om een transfer te realiseren, dan kan het wel eens gebeuren dat een transfer afketst ja. Dat is in het verleden nooit anders geweest. Dat je wegens beperkte budgeten, vertrekkende spelers oid wacht tot een later moment is nog te verdedigen, maar dat er dan uiteindelijk niemand meer bij komt en je je meermaals in de zak laat zetten heb je wel degelijk zelf gezocht.

En die spits die last minute naar Genk gaat is ook gewoon brute pech hé, als die effectief tekent gaat het meerendeel van de sups wel spreken over een geslaagde transferperiode.

Dat denk ik niet. De kritieken waren alleszins niet mals bij het profiel van die spits op het supportersforum van Anderlecht.

Dat denk ik niet. De kritieken waren alleszins niet mals bij het profiel van die spits op het supportersforum van Anderlecht.
We zullen zien wat hij in Genk gaat presteren, maar toch bizar dat ze daar in Genk nu blij mee zijn en jullie niet?

Over de jeugd dat weggaat: begrijpelijk dat daar niemand blij mee is natuurlijk

Elke volger van Anderlecht wist dat een spits een LB cruciale posities zijn. Als je dan wacht tot de laatste 8 uur om een transfer te realiseren, dan kan het wel eens gebeuren dat een transfer afketst ja. Dat is in het verleden nooit anders geweest. Dat je wegens beperkte budgeten, vertrekkende spelers oid wacht tot een later moment is nog te verdedigen, maar dat er dan uiteindelijk niemand meer bij komt en je je meermaals in de zak laat zetten heb je wel degelijk zelf gezocht.

Ze zijn echt wel langer bezig geweest dan de laatste dag om een transfer te realiseren. Sommige fans onderschatten precies hoe weinig spelers momenteel naar dit zwalpend Anderlecht willen komen.

Ze zijn echt wel langer bezig geweest dan de laatste dag om een transfer te realiseren. Sommige fans onderschatten precies hoe weinig spelers momenteel naar dit zwalpend Anderlecht willen komen.
Ik wou het ook net zeggen. Alsof Fredberg pas de laatste dag in gang geschoten is? Het hielp ook niet dat Silva zo laat nog heeft aangegeven te willen vertrekken. Begin er dan maar eens aan, je kan ook niet last minute een spits met meerwaarde tevoorschijn toveren...

Voor mij alleszins niet , targets da geblesseerd geraken , speler afgesnoept , etc
Duranville en Ageye wilden weg , so be it
El Hadj vind ik ne zure ook al stagneerde die wel kwa vorm.
Dreyer zien ik volledig zitten .
Onze nieuwe spits wil ik eerst een paar matchen zien spelen , alvorens volgens supporters hem al af te schieten
El Hadj kan exact hetzelfde of meer dan Yari nu laat zien (wie heeft die nu als concurrent?)

En Ageye wou blijven, maar zou teveel geld willen.
Die miljoenen van Dreyer had ge ook daar kunnen spenderen uiteindelijk

Als Henry zich niet gebleseerd staat die bij ons denk ik , of het de ideale spits is laat ik in het midden

El Hadj kan exact hetzelfde of meer dan Yari nu laat zien (wie heeft die nu als concurrent?)

En Ageye wou blijven, maar zou teveel geld willen.
Die miljoenen van Dreyer had ge ook daar kunnen spenderen uiteindelijk
We zullen het met deze spelers moeten doen vrees ik

Geen idee wat ze daarmee willen bereiken? Als Forest de overeenkomst niet heeft ondertekend hebben ze toch geen poot om op te staan of mis ik iets?

En goh, dat filmpje van Degryse daar weer onder. Pffff. Spreken over een totale mislukking terwijl je niet eens weet hoe er gewerkt is. Journalistiek van tegenwoordig...

Geen idee wat ze daarmee willen bereiken? Als Forest de overeenkomst niet heeft ondertekend hebben ze toch geen poot om op te staan of mis ik iets?

En goh, dat filmpje van Degryse daar weer onder. Pffff. Spreken over een totale mislukking terwijl je niet eens weet hoe er gewerkt is. Journalistiek van tegenwoordig...
als ze op mail hun akkoord hebben gegeven dan is toch ook bindend?

Volgens Franstalige media was Bayat zich proberen komen moeien met de transfer van Hoedt maar heeft hij niets gekregen daarop, en heeft hij nadien die Tolodinges naar Genk geduwd als wraak.

Ergens wel credits als ze effectief hun lijn rond Bayat aanhouden ook al kost het je spelers en geld.

Volgens Franstalige media was Bayat zich proberen komen moeien met de transfer van Hoedt maar heeft hij niets gekregen daarop, en heeft hij nadien die Tolodinges naar Genk geduwd als wraak.

Ergens wel credits als ze effectief hun lijn rond Bayat aanhouden ook al kost het je spelers en geld.
1 oplossing voor die Bayat: tegen de muur zetten en weg ermee. Zet Henrotay en Frenay er maar naast als ze toch bezig zijn.

Los van welke rol Bayat precies gespeeld heeft: verhaal van Frenay vandaag (voor zover dat klopt allemaal) biedt toch weinig vertrouwen in de werkstijl van Fredberg.

Is ten eerste dus uitgekomen bij een speler op basis van een last-minute tip van Frenay in een whatsapp-berichtje. Nul scouting dus precies. Heeft nadien ook nog eens gedacht het wel even langs de makelaar om te kunnen regelen. Een makelaar als Frenay schuif je niet zomaar opzij he jongens.

Dat geeft toch maar weinig hoop dat Fredberg het kaliber is om Anderlecht naar boven te trekken. Ik geloof in die jongen zijn potentieel en goeie intenties maar is die al zwaargewicht genoeg?

Fabio Silva kon blijkbaar ook naar Burnley deze periode. Had hem graag wel eens onder Kompany bezig gezien. Was volgens mij een totaal ander verhaal geweest. Toont ook aan wie de drijvende kracht was van dat dossier, Anderlecht was daar blijkbaar al mee bezig sinds januari vorig jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan