Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu is ‘t weer Slimani.

Vergeet alles wat ik daarstraks zei maar al die spelers uit de lagere Franse regionen + Watford begint weer heel erg op die fokking Bayat te lijken.

De 34 jarige Slimani …
Sterk werk Fredberg …
Was het trouwens geen beter idee geweest Van Crombrugge nog te laten spelen, ipv overal te gaan roepen dat ge hem niet meer moest hebben?

Toch een rotstreek van die lijpe Limburgers. Die Frenay mag gerust naast Bayat gaan staan.
Bwa ja. Ik lees dat Genk ruim 5 miljoen betaald voor die gast. Dat kan Anderlecht daar zelf niet aan geven. Is veel geld voor iemand uit 2de klasse. Al spreken andere bronnen van eerder 3 miljoen.

Sowieso wilde Anderlecht die eerst huren met aankoopoptie. Dit omdat ze dus zelf niet zeker zijn van die jongen zijn capaciteiten. Uiteindelijk was het bij Anderlecht ook al de 4de keuze maar als niemand wil komen ..

Ik lees ook dat zowel Frenay als Bayat de transfer naar Genk geregeld hebben. Dat zegt al helemaal genoeg :laugh:

Laatst bewerkt:
Toch een rotstreek van die lijpe Limburgers. Die Frenay mag gerust naast Bayat gaan staan.

Ik hoor dat die sowieso al ver stond met ons maar koos voor Anderlecht omdat Onuachu niet zeker op vertrekken stond. Toen dat dan toch gebeurde, liep die weer vlug naar zijn eerste keuze.

Paar kenners al wat matchen van hem gekeken deze nacht en de kwaliteiten zijn er wel degelijk. De vraag is vooral hoe snel die de aanpassing naar een hoger niveau gaat verteren.

Ik hoor dat die sowieso al ver stond met ons maar koos voor Anderlecht omdat Onuachu niet zeker op vertrekken stond. Toen dat dan toch gebeurde, liep die weer vlug naar zijn eerste keuze.

Paar kenners al wat matchen van hem gekeken deze nacht en de kwaliteiten zijn er wel degelijk. De vraag is vooral hoe snel die de aanpassing naar een hoger niveau gaat verteren.
Ja ben wel benieuwd naar de toekomst toe. Ik hoop voor Genk alleen dat ze gisteren niet de titel hebben verloren. Dat zal de toekomst uitwijzen

Ik dacht naar Genk toe.

Trebel kwam op 15/1, was zeker niet zo last-minute wegkapen. Uiteraard al spelers gehaald die ook dicht bij andere ploegen stonden.

Enfin Bayat zijn toeren verfoei ik grondig, maar dus ook die Frenay.
Ah juist, was toen ie op weg was naar Gent.

Toen Morioka naar Anderlecht wou komen, zei Van Holsbeeck dat dit enkel kon indien Morioka zijn makelaar zou ontslaan en Bayat zou nemen als makelaar.
Zo geschiedde en de commissie werd 50-50 verdeeld tussen Mogi en Herman.

Hoe was het gevoel in den tijd dat Pozuelo wegging? Was dat hetzelfde of zagen jullie het toen wel nog positief?

edit: zie dat blekkie dezelfde opmerking maakt :unsure:
In zak en as eerlijk gezegd. Dat was toen loseweg de beste speler van Genk en ik denk zelfs de competitie op dat moment.

Maar gewoon enorm veel chance gehad de Malynovski toen als 8 ook gewoon geniaal was op de 10 en we Bryan Heynen achter de hand hadden. Toen was dat middenveld nog gewoon top voor de Jupiler League.

Ik had eerlijk gezegd een slechter gevoel toen Ito vertrok. Toen zag ik echt niet hoe dit seizoen nog kleur kon krijgen. Nu, God ja... Profiel van de vervanger is vergelijkbaar met dat van big P, dus het is alvast niet dat we veel onze ploeg moeten wijzigen.

Maar bovenal heb ik heel veel vertrouwen in Vrancken. Dus het glas is voor mij althans zeker halfvol :unsure:

Ik had eerlijk gezegd een slechter gevoel toen Ito vertrok. Toen zag ik echt niet hoe dit seizoen nog kleur kon krijgen. Nu, God ja... Profiel van de vervanger is vergelijkbaar met dat van big P, dus het is alvast niet dat we veel onze ploeg moeten wijzigen.

Maar bovenal heb ik heel veel vertrouwen in Vrancken. Dus het glas is voor mij althans zeker halfvol :unsure:
Omdat we toen een dik kutseizoen hebben gehad en Ito de enige op niveau.

Ik heb er toch geen goed gevoel bij. Onuachu is niet alleen goals, maar gewoon heel die zijn spel. Het lijkt me sterk dat die nieuwe spits 3 à 4 verdedigers kan bezig houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan