Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Allee, op een paar uur van de transferdeadline moeten er bij Anderlecht van de 3-4 beloofde versterkingen nog steeds... 3-4 komen :unsure:

Ik wíst gewoon dat ik hier reacties ging lezen van Genkies die de titel al quasi onmiddelijk vaarwel zeggen omdat Onuachu weg is. Waarschijnijk werd hier hetzelfde gezegd toch Pozuelo weg ging destijds, en kijk, kampioen geworden.

Eerst beetje de boot af houden dat we het allemaal moeten zien dit jaar, dan gaat die weg en is het volledige paniek, en straks spelen jullie kampioen en zal het oververdiend zijn (wat het zou zijn voor alle duidelijkheid) voor elk van jullie.

Zijn jullie echt zo negatief of doen jullie maar alsof?

Edit: en natuurlijk is dit een aderlating, dat besef ik ook wel.
Samatta is er nog maar voor de rest?

Moet toch iemand bij dan lijkt me

Dzyuba is vrije speler. Peter VDB kan dan alleszins niet zagen want die zei dat ze een grote, stevige spits nodig hebben.

Dat is toch ook 6 maanden stilstaan in je ontwikkeling? Ipv wekelijks in 1B 90 minuten spelen en trainen op Neerpede, mag je nu 10 minuten per week een keer invallen bij een zwalpend KV Mechelen en voorts minuten maken bij hun Beloften in 2e Amateur...
Dan had je beter gewoon tot einde seizoen gewacht...
Kans is redelijk dat ze hem bij de beloften toch opzij zouden schuiven als hij aangaf te vertrekken in juni.

Wat een puinhoop bij Anderlecht. Alle hoop is weg.

In de kelder van de PL gaan spelen en wellicht volgend jaar in Championship.

Dan nog meer begrip voor mensen die in Qatar of Saoudi Arabië gaan shotten.
Nee liever PL hoor, of zelfs Championship. Heerlijke voetbalcultuur, volle stadia.
Southampton heeft een paar leuke spelers lopen met Lavia en Ward-Prowse.

Dat is toch ook 6 maanden stilstaan in je ontwikkeling? Ipv wekelijks in 1B 90 minuten spelen en trainen op Neerpede, mag je nu 10 minuten per week een keer invallen bij een zwalpend KV Mechelen en voorts minuten maken bij hun Beloften in 2e Amateur...
Dan had je beter gewoon tot einde seizoen gewacht...

Hoe zijt ge zo zeker dat die bankzitter zal zijn?

Na de last-minute mislukte inkomende transfer van Toffolo naar Anderlecht, is nu ook de omgekeerde transfer van Hendrik VC naar Nottingham in het water gevallen.

Ik denk he, dat dat die mannen hun wraak is voor dat gedoe in de jaren ‘80 met Constant en die scheidsrechter.

Pay-back-time denken die.

Komaan, Championship is toch een geweldige competitie om in te spelen. Ook hem op het lijf geschreven, als grote, sterke beer.

Hoe zijt ge zo zeker dat die bankzitter zal zijn?

DAT VOORSPEL IK!!!
Nee, even serieus, hij deed het wel redelijk goed bij Anderlecht B in 1B maar om wekelijks in de basis te staan in 1A bij KV Mechelen lijkt me te ambitieus. Storm en Hairemans zijn wel allebei geblesseerd momenteel, dus op korte termijn zitten speelminuten er wel in. Maar eens die terug zijn, denk ik niet dat hij die uit de ploeg speelt.

Bij Pozuelo was ik ook niet happy en zag ik het ook niet zitten. Maar dat was toch een serieus verschil met nu. In die tijd zaten we met een gekwetste Berge waardoor Heynen de definitieve doorbraak kreeg en er zo op het middenveld geschoven kon worden met Malinovskyi die dieper ging spelen en we Berge en Heynen naast elkaar speelde. Bovendien zowat de laatste keer tot dit seizoen dat Heynen in zijn correcte rol speelde. Nu verliezen we onze beste spits ooit (Strupar, Oulare en Sonck deden het zelfs minder dan hem) die niet alleen zowat alles rond zich deed draaien vooraan maar die ook en vooral verdedigend een enorm belangrijke rol speelde.

En om het nog zuurder te maken wordt zijn vervanger zo te zien een gast die nu 13 goals maakte op 50 matchen in de Franse 2de klasse (ja, inderdaad diegene die eerst in Brussel ging tekenen maar ons nu lijkt te verkiezen en blijkbaar zelfs al in ons stadion rondloopt) en daarvoor de volle 0 goals scoorde in de Duitse 2de klasse en wel geregeld scoorde in Letland. Voor de rest heb je Samatta. Samatta die toch serieus zou verbazen als die zijn niveau van 2018/2019 zou terughalen. Dat zijn dus letterlijk uw twee spitsen voor de rest van het seizoen. Terwijl ge uw beste spits ooit kwijt zijt.

Alles kan uiteraard en natuurlijk is het nu vooral een GIGANTISCHE teleurstelling. Maar de vervanging doet me echt veel schrik hebben.

DAT VOORSPEL IK!!!
Nee, even serieus, hij deed het wel redelijk goed bij Anderlecht B in 1B maar om wekelijks in de basis te staan in 1A bij KV Mechelen lijkt me te ambitieus. Storm en Hairemans zijn wel allebei geblesseerd momenteel, dus op korte termijn zitten speelminuten er wel in. Maar eens die terug zijn, denk ik niet dat hij die uit de ploeg speelt.

Zo enorm veel verschil is er toch niet tussen tweede klasse en de lagere ploegen in de topklasse?
Lijkt me gewoon bizar om een speler te huren in de winter op de bank warm te houden. Zou toch voor absoluut niemand interessant zijn, noch voor burnley, noch voor Mechelen, noch voor de speler.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan