Ook een beetje zielig dat die zelfs de voorkeur geeft aan de 21e in de stand van de Championship.Inderdaad, dat ze eens gewoon afblijven van dat soort rommel.
Lees nu ook weer iets over iemand uit de Franse tweede klasse.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook een beetje zielig dat die zelfs de voorkeur geeft aan de 21e in de stand van de Championship.Inderdaad, dat ze eens gewoon afblijven van dat soort rommel.
Lees nu ook weer iets over iemand uit de Franse tweede klasse.

Op het einde van de periode doe je de beste deals ..Allee, op een paar uur van de transferdeadline moeten er bij Anderlecht van de 3-4 beloofde versterkingen nog steeds... 3-4 komen![]()
Gelukkig hebben ze vandaag wel al een transfer voor het damesteam kunnen afronden!Op het einde van de periode doe je de beste deals ..
Samatta is er nog maar voor de rest?Ik wíst gewoon dat ik hier reacties ging lezen van Genkies die de titel al quasi onmiddelijk vaarwel zeggen omdat Onuachu weg is. Waarschijnijk werd hier hetzelfde gezegd toch Pozuelo weg ging destijds, en kijk, kampioen geworden.
Eerst beetje de boot af houden dat we het allemaal moeten zien dit jaar, dan gaat die weg en is het volledige paniek, en straks spelen jullie kampioen en zal het oververdiend zijn (wat het zou zijn voor alle duidelijkheid) voor elk van jullie.
Zijn jullie echt zo negatief of doen jullie maar alsof?
Edit: en natuurlijk is dit een aderlating, dat besef ik ook wel.
Kans is redelijk dat ze hem bij de beloften toch opzij zouden schuiven als hij aangaf te vertrekken in juni.Dat is toch ook 6 maanden stilstaan in je ontwikkeling? Ipv wekelijks in 1B 90 minuten spelen en trainen op Neerpede, mag je nu 10 minuten per week een keer invallen bij een zwalpend KV Mechelen en voorts minuten maken bij hun Beloften in 2e Amateur...
Dan had je beter gewoon tot einde seizoen gewacht...
Nee liever PL hoor, of zelfs Championship. Heerlijke voetbalcultuur, volle stadia.In de kelder van de PL gaan spelen en wellicht volgend jaar in Championship.
Dan nog meer begrip voor mensen die in Qatar of Saoudi Arabië gaan shotten.
Dat is toch ook 6 maanden stilstaan in je ontwikkeling? Ipv wekelijks in 1B 90 minuten spelen en trainen op Neerpede, mag je nu 10 minuten per week een keer invallen bij een zwalpend KV Mechelen en voorts minuten maken bij hun Beloften in 2e Amateur...
Dan had je beter gewoon tot einde seizoen gewacht...
Hoe zijt ge zo zeker dat die bankzitter zal zijn?
Belooft geweldig veel goedsStond blijkbaar ook al op het lijstje van Verbeke
Nr 3 (Boro) en nr 16 (Reading) staan 8 punten van elkaar.Komaan, Championship is toch een geweldige competitie om in te spelen. Ook hem op het lijf geschreven, als grote, sterke beer.
DAT VOORSPEL IK!!!
Nee, even serieus, hij deed het wel redelijk goed bij Anderlecht B in 1B maar om wekelijks in de basis te staan in 1A bij KV Mechelen lijkt me te ambitieus. Storm en Hairemans zijn wel allebei geblesseerd momenteel, dus op korte termijn zitten speelminuten er wel in. Maar eens die terug zijn, denk ik niet dat hij die uit de ploeg speelt.
Die gaat naar GenkDeze jongen van Amiens willen ze halen. Stond blijkbaar ook al op het lijstje van Verbeke