Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anderlecht had die kunnen gebruiken in de verdediging!Deze jongen van Amiens willen ze halen. Stond blijkbaar ook al op het lijstje van Verbeke
Ik werd er zeker niet warm van. Maar Anderlecht zit in de situatie waarin ze zitten. Kan Genk echt niks beter halen. Hebben toch centen genoegGoed nieuws voor RSCA inderdaad.
De vervanger van onze beste spits ooit.
My fucking God.
Ik werd er zeker niet warm van. Maar Anderlecht zit in de situatie waarin ze zitten. Kan Genk echt niks beter halen. Hebben toch centen genoeg
Zo enorm veel verschil is er toch niet tussen tweede klasse en de lagere ploegen in de topklasse?
Lijkt me gewoon bizar om een speler te huren in de winter op de bank warm te houden. Zou toch voor absoluut niemand interessant zijn, noch voor burnley, noch voor Mechelen, noch voor de speler.
is nog al eens gebeurd , was geen succesGenk heeft die transfer gehijacked ... Schitterend

Scoren doet em ni veel maar precies goeie voeten en balleke bijhouden , allee als je wat youtube bekijkt ofcBij ons zou het Amine Salama worden. Een aankoop zowaar.
Ik moet eerlijk zijn, ik ken die kerel niet.Scoren doet em ni veel maar precies goeie voeten en balleke bijhouden , allee als je wat youtube bekijkt ofc
Ook nog maar 22 j

Ik denk dat we achter blijven met 0 transfers ipv beloofde 3 a 4 versterkingenIk moet eerlijk zijn, ik ken die kerel niet.
Maar dat we een spits halen die dan ook echt van ons zal zijn, een bal 10 keer in de lucht lijkt te kunnen houden en niet net terugkeert van een operatie waarbij hij net een knieprothese heeft laten zetten, is werkelijk revolutionair te noemen.
Als hij komt tenminste want ook dit lijkt in het water te vallen![]()
is nog al eens gebeurd , was geen succes![]()
DiagneWie dan?
De laatste die ik me herinner was Koulibaly en dat was best wel een succes. Maar vermoedelijk vergeet ik er een.
We zijn belofte volle jongeren kwijtIk denk dat we achter blijven met 0 transfers ipv beloofde 3 a 4 versterkingen
Wie dan?
De laatste die ik me herinner was Koulibaly en dat was best wel een succes. Maar vermoedelijk vergeet ik er een.
Deze jongen van Amiens willen ze halen. Stond blijkbaar ook al op het lijstje van Verbeke
Petit Pelé