Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik werd er zeker niet warm van. Maar Anderlecht zit in de situatie waarin ze zitten. Kan Genk echt niks beter halen. Hebben toch centen genoeg

Buh. Ik snap er niks van.
De Condé is goed in het halen van spelers die ontplooien tot toppers. En wie weet is dit er zo één. Maar op dit moment hadden we echt een knaller moeten hebben klaarstaan in de coulissen.

Zo enorm veel verschil is er toch niet tussen tweede klasse en de lagere ploegen in de topklasse?
Lijkt me gewoon bizar om een speler te huren in de winter op de bank warm te houden. Zou toch voor absoluut niemand interessant zijn, noch voor burnley, noch voor Mechelen, noch voor de speler.

Zoals gezegd, Hairemans en Storm zijn geblesseerd dus de eerste weken zal hij vast wel zijn kansen krijgen. Maar daarna?

Scoren doet em ni veel maar precies goeie voeten en balleke bijhouden , allee als je wat youtube bekijkt ofc
Ook nog maar 22 j
Ik moet eerlijk zijn, ik ken die kerel niet.

Maar dat we een spits halen die dan ook echt van ons zal zijn, een bal 10 keer in de lucht lijkt te kunnen houden en niet net terugkeert van een operatie waarbij hij net een knieprothese heeft laten zetten, is werkelijk revolutionair te noemen.

Als hij komt tenminste want ook dit lijkt in het water te vallen 😅

Ik moet eerlijk zijn, ik ken die kerel niet.

Maar dat we een spits halen die dan ook echt van ons zal zijn, een bal 10 keer in de lucht lijkt te kunnen houden en niet net terugkeert van een operatie waarbij hij net een knieprothese heeft laten zetten, is werkelijk revolutionair te noemen.

Als hij komt tenminste want ook dit lijkt in het water te vallen 😅
Ik denk dat we achter blijven met 0 transfers ipv beloofde 3 a 4 versterkingen

Moet als speler ook enorm plezant en motiverend zijn wetende dat ge eigenlijk pas 7e of 8e keuze zijt en uw 2 voorgangers na 6 maand nie konden wachten om het af te bollen

Ondertussen Raman aan ‘t aftellen en hopen dat er niks meer bij komt.

giphy.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan