Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat Genk dat aanvallend misschien nog wel deels kan opvangen, maar verdedigend wordt een heel andere zaak. Corners weggeven was tot nog toe bij Genk geen probleem omdat Onuachu ze allemaal wegkopte.

Titel wordt nu toch heel wat moeilijker. Ook wel echt een slecht moment zo net midden uw voorbereiding van een match en net vooraleer je heel wat topmatchen gaat spelen.

Ik wíst gewoon dat ik hier reacties ging lezen van Genkies die de titel al quasi onmiddelijk vaarwel zeggen omdat Onuachu weg is. Waarschijnijk werd hier hetzelfde gezegd toch Pozuelo weg ging destijds, en kijk, kampioen geworden.

Eerst beetje de boot af houden dat we het allemaal moeten zien dit jaar, dan gaat die weg en is het volledige paniek, en straks spelen jullie kampioen en zal het oververdiend zijn (wat het zou zijn voor alle duidelijkheid) voor elk van jullie.

Zijn jullie echt zo negatief of doen jullie maar alsof?

Edit: en natuurlijk is dit een aderlating, dat besef ik ook wel.

Agyei naar Burnley. We krijgen er nog 350k voor. Eerst nog half jaartje uitgeleend aan Kv Mechelen.
Looneisen waren te hoog volgens de media, toch?

Nu gaat een jonge beloftevolle winger zo goed als gratis weg. En we kopen een Deen voor +4miljoen op dezelfde positie (die zeker nie minder loon zal kosten)
We hebben daar al het hele seizoen niks lopen, had op zijn minst dan een kans gegeven

Agyei naar Burnley. We krijgen er nog 350k voor. Eerst nog half jaartje uitgeleend aan Kv Mechelen.

Dat is toch ook 6 maanden stilstaan in je ontwikkeling? Ipv wekelijks in 1B 90 minuten spelen en trainen op Neerpede, mag je nu 10 minuten per week een keer invallen bij een zwalpend KV Mechelen en voorts minuten maken bij hun Beloften in 2e Amateur...
Dan had je beter gewoon tot einde seizoen gewacht...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan