Général Zantas
Well-known member
Ik lees dat Anderlecht naast Sory Kaba grijpt. Dat is toch geen materiaal voor Anderlecht, pure middelmaat gewoon.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, dat ze eens gewoon afblijven van dat soort rommel.Ik lees dat Anderlecht naast Sory Kaba grijpt. Dat is toch geen materiaal voor Anderlecht, pure middelmaat gewoon.
dit...Ze moeten ook nog willen komen
Mja, beter zo dan gratis weg op het einde van het seizoen zeker?Agyei naar Burnley. We krijgen er nog 350k voor. Eerst nog half jaartje uitgeleend aan Kv Mechelen.
Burnley lijkt mij momenteel ook gewoon een betere omgeving dan in dit doodzieke Anderlecht.Mja, beter zo dan gratis weg op het einde van het seizoen zeker?

Looneisen waren te hoog volgens de media, toch?Agyei naar Burnley. We krijgen er nog 350k voor. Eerst nog half jaartje uitgeleend aan Kv Mechelen.
Hoe was het gevoel in den tijd dat Pozuelo wegging? Was dat hetzelfde of zagen jullie het toen wel nog positief?Mooi half seizoen gehad toch. Volgend jaar nog eens proberen, zeker?

Agyei naar Burnley. We krijgen er nog 350k voor. Eerst nog half jaartje uitgeleend aan Kv Mechelen.