Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da beloofd voor onze windstille spitsTransfers in januari zijn zelden goed.
Tenzij je iets haalt in een exotische competitie of zo met het oog op al wat acclimatiseren tegen het nieuwe seizoen.

hmmmm, opent perspectievenDie fucking Engelsen zijn blijkbaar volle pegel op Onuachu aan het bieden. Zou gaan om Southampton en Everton.

Ik krijg zo'n Vanholsbeeck gevoel momenteel over deze transferperiodeDa beloofd voor onze windstille spits
![]()
Da beloofd voor onze windstille spits
![]()
hmmmm, opent perspectieven![]()
Daarmee klote dat Nemeth weg is. Die had ik nog wel graag in deze ploeg willen zien komen.Als die vertrekt, worden jullie gewoonweg kampioen. Samatta zijn niveau is zwaar achteruit gegaan en op deze termijn halen we geen goede vervanger meer. Pozuelo zijn vertrek konden we opvangen doordat we het breed hadden qua middenvelders, maar qua spitsen is het dit seizoen zeer krap bij ons.
Dom idee natuurlijk als ge zelf niks achter de hand hebt.Van Esposito zijn we vanaf
Gohja dit was al even over.Dom idee natuurlijk als ge zelf niks achter de hand hebt.

Mata is echt al 2-3 seizoenen zwak imo. Zo nonchalant en onzuiver geworden. Compenseert veel met zijn snelheid maar las gisteren van Franky Vanderelst dat zijn enkel om zeep zou zijn en dus constant met last speelt.Mata heeft toch echt wel kwaliteiten, vooral een gebrek aan vertrouwen bij ons, dus nu op de laatste dag nog een paniektransfer is zowat het laatste wat ze moeten doen.
Sobol, Larin, Vormer, Mbamba, Balanta zijn weg.Er zal eerst een deel moeten verkocht worden vrees ik. De kern is veel te groot om goed mee te kunnen werken. Komt ook nog eens bij dat de loonmassa ook in evenwicht moet blijven.
Eigenlijk ook gewoon nooit een deftige kans gekregen natuurlijk.Gohja dit was al even over.
Die LB van Engeland staat ook op de helling. Straks komt er niks meer bij vrees ik. Dan kunnen we het doen met Magic Raman![]()
Ja ze weten al de hele maand waar ze iets moeten gaan halen. Het zijn de laatste uren van de mercato en op geen enkele positie dat noodzakelijk is, staat er iemand. Dat vind ik onbegrijpelijkHet zit ook niet mee, eerst Hendry geblesseerd en nu die concurrent van Toffolo...
Op zwart zaad zitten heet dat.Ja ze weten al de hele maand waar ze iets moeten gaan halen. Het zijn de laatste uren van de mercato en op geen enkele positie dat noodzakelijk is, staat er iemand. Dat vind ik onbegrijpelijk