Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Transfers in januari zijn zelden goed.
Tenzij je iets haalt in een exotische competitie of zo met het oog op al wat acclimatiseren tegen het nieuwe seizoen.

Da beloofd voor onze windstille spits :oink:
:biglaugh:

Tja, bekijk het maar.

De laatste 10 jaar of zo:
  • Ashimeru (huur)
  • Bruun Larsen (huur)
  • Diaby (huur)
  • Murillo
  • Kemar Lawrence
  • Pjaca (huur)
  • Joveljic (huur)
  • Saief (huur)
  • Zulj
  • Bolasie (huur)
  • Thelin (huur)
  • Morioka
  • Trebel
  • Lambretch
  • Ganvoula
  • Djuricic (huur)
  • Buttner
  • Galhardo
  • Badji
  • Rolando (huur)
  • Marin (huur)
  • Acheampong
  • Pollet
  • Armenteros
  • De Zeeuw
  • Najar
  • Mbenza
  • Kabangu
  • Veselinovic
Van Acheampong, Najar en Murillo kan je zeggen dat ze op zich hun ding hebben gedaan als aankoop (maar die werden dus gehaald met het oog op hen inlooptijd te gunnen). Sommigen gaan Trebel daar nog bij zetten en dat is ook wel zo voor zijn schandalige contractverbetering.
Voorts een handvol ok huurspelers (Ashimeru, Bolasie, Djuricic vond ik niet zo slecht, Pjaca leek op de goeie weg voor covid).
En al de rest puur geldverspilling.

Wat logisch is. In de winter wilt niemand zijn goeie spelers kwijt. Dus ofwel betaal je te veel, ofwel betaal je voor hetgeen waar men van af wilt (en dus vaak geen ritme heeft).

hmmmm, opent perspectieven :sneaky:

Als die vertrekt, worden jullie gewoonweg kampioen. Samatta zijn niveau is zwaar achteruit gegaan en op deze termijn halen we geen goede vervanger meer. Pozuelo zijn vertrek konden we opvangen doordat we het breed hadden qua middenvelders, maar qua spitsen is het dit seizoen zeer krap bij ons.

Als die vertrekt, worden jullie gewoonweg kampioen. Samatta zijn niveau is zwaar achteruit gegaan en op deze termijn halen we geen goede vervanger meer. Pozuelo zijn vertrek konden we opvangen doordat we het breed hadden qua middenvelders, maar qua spitsen is het dit seizoen zeer krap bij ons.
Daarmee klote dat Nemeth weg is. Die had ik nog wel graag in deze ploeg willen zien komen.

Mata heeft toch echt wel kwaliteiten, vooral een gebrek aan vertrouwen bij ons, dus nu op de laatste dag nog een paniektransfer is zowat het laatste wat ze moeten doen.
Mata is echt al 2-3 seizoenen zwak imo. Zo nonchalant en onzuiver geworden. Compenseert veel met zijn snelheid maar las gisteren van Franky Vanderelst dat zijn enkel om zeep zou zijn en dus constant met last speelt.

Er zal eerst een deel moeten verkocht worden vrees ik. De kern is veel te groot om goed mee te kunnen werken. Komt ook nog eens bij dat de loonmassa ook in evenwicht moet blijven.
Sobol, Larin, Vormer, Mbamba, Balanta zijn weg.

Gohja dit was al even over.

Die LB van Engeland staat ook op de helling. Straks komt er niks meer bij vrees ik. Dan kunnen we het doen met Magic Raman :sarcastic:
Eigenlijk ook gewoon nooit een deftige kans gekregen natuurlijk.

Maar ik heb hem nie weggedaan zolang er niks nieuws was.
Benito is al geschorst komende week, gaan we met Stroeykens of Stassin spelen?

Agyei volgend seizoen naar Burnley.
Da's minder pijnlijk dan dat hij naar Standard of zo zou trekken. Grote hoop dat hij zich nu toch verder ontwikkelt.

Raskin en Amallah die contractverleningen weigerden, gaan nu tekenen bij de grootmatchen Glasgow Rangers en Real Valladolid/Hertha Berlijn. Wouden ze het hard spelen door te weigeren om bij te tekenen om dan als resultaat zo een trieistige transfers te versieren. Moge het een voorbeeld zijn voor de jeugd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan