Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Duranville mss toch nog weg. :(
Zou deze zomer toch wel een pak minder geslaagd maken, na het dumpen van Kompany, en Bounida die voor Ajax koos.
En Raman en Trebel die we niet zijn kwijtgeraakt.

Maar Refaelov toch niet die persoonlijkheid om de ploeg op sleeptouw te nemen. Zie daar geen echte leider in eerlijkgezegd. Heb ik bij deze toch meer. Waardoor die zijn komst mss wel te verantwoorden is op een manier.

Maar dat loon gaat weer onverantwoord zijn, net als bij Raman en Hoedt. Toch mijn vragen bij hoe men de weinige financiën deze zomer beheert, ondanks ik wel tevreden ben over de namen die zijn gehaald. Behalve die bizarre trainerswissel natuurlijk.

Oa in Mauve toch al erg veel positieve geluiden gehoord van de jongeren over Refaelov. Ik denk dat die best wel ok is in de kleedkamer bv.
En, hij verbaasde mij tegen Bern echt wel, qua vechtlust en voortrekkersrol. Kon het geen 120 minuten meer maar heb die precies nog nooit zo hard zien werken.

Maar waar ga je al die middenvelders dan zetten? Die van Midtyland is dan meteen voor 2de viool te spelen?
Eerder Nielsen die dan mogelijks half uit de boot valt. En Odoi ook natuurlijk. Onyedika is meer een zuivere DM, Berge meer een 8 de laatste tijd en Vanaken op de 10. Maar met al die wedstrijden zullen er genoeg kansen zijn.

Het is ook een gevolg van Balanta, Vormer en de wisselvallige Rits die meer definitief worden vervangen.

Eerder Nielsen die dan mogelijks half uit de boot valt. En Odoi ook natuurlijk. Onyedika is meer een zuivere DM, Berge meer een 8 de laatste tijd en Vanaken op de 10. Maar met al die wedstrijden zullen er genoeg kansen zijn.

Het is ook een gevolg van Balanta, Vormer en de wisselvallige Rits die meer definitief worden vervangen.
Snap ik, maar ze zijn er allemaal nog wel. Toch veel middenvelders dan in de selectie

Odoi terug links/rechts vleugelverdediger?

Dan heb je inderdaad 3 namen Berge/Nielsen en voor Onyedika voor 2 plaatsen. Lijkt me geen probleem met zo'n druk programma en een positie waar je toch veel moet lopen. Bovendien kan Berge ook iets hoger op het middenveld spelen?

Balanta leek me al afgeschreven voor Hoefkens. En Rits zijn terugkomst is sowieso afwachten.

De druk op Hoefkens zal wel immens zijn dan. Met zo'n kern kan je enkel maar kampioen spelen + beker + ver gaan in EL. Enkel onze defensie lijkt een twijfelgeval dan nog omwille van een dunne spoeling.

Hendry dus ook weg. Wat blijft er nog over? Mata, Boyata, Mechele en Sylla.

Sorry, maar daar word ik toch niet warm van hoor. Ipv Berge zouden ze beter nog een cv halen dan. Desnoods huur je maar tijdelijk twee extra opties, want Mata kan ook wel wat concurrentie gebruiken.

Hendry dus ook weg. Wat blijft er nog over? Mata, Boyata, Mechele en Sylla.

Sorry, maar daar word ik toch niet warm van hoor. Ipv Berge zouden ze beter nog een cv halen dan. Desnoods huur je maar tijdelijk twee extra opties, want Mata kan ook wel wat concurrentie gebruiken.
Odoi en Meijer

De druk op Hoefkens zal wel immens zijn dan. Met zo'n kern kan je enkel maar kampioen spelen + beker + ver gaan in EL. Enkel onze defensie lijkt een twijfelgeval dan nog omwille van een dunne spoeling.
Andere 3 tegenstanders in CL zijn allemaal groter qua budget dus denk niet dat er “must haves” zijn voor het Europese luik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan