Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel grappig dat de enigen die hier klagen over de kost en het loon, niet-Club supporters zijn. Denk dat Hans (net als Mignolet) zijn geld meer dan waard is en zeker nog enkele jaren door kan. Ben ook blij dat hij hier blijft en we zeker zijn, hij is gewoon een Club-legende geworden en het is zeker niet erg dat hij tot het einde van zijn loopbaan hier blijft!

Of enkele kansloze provocerende reacties zoals deze:

Heel oost Londen haalt opgelucht adem ….

Ja dat is voor elke situatie anders hè. Wij hebben zelf toch heel veel aan mensen die de laatste jaren aan het doen zijn en dus de 60 naderen of gepasseerd zijn. Maar dat kan je niet vergelijken in de topsportwereld. Als je dit contract voorbeeld van Vanaken mee gaat nemen naar de werkplaatsen denk ik dat de werkgever de volgende 3 weken alleen maar andere mensen over de vloer krijgt die meer willen. Iemand 2 keer opslag geven binnen een jaar, dan zijn de andere rap daar op de werkvloer 😂
Gaat sowieso toch niet "en plein public" zijn zoals bij een sporter?
Ik heb ook al opslag gekregen op mijn job ter appreciatie, terwijl anderen dat niet kregen, maar niemand weet dat (voor zover ik weet :D)

Gaat sowieso toch niet "en plein public" zijn zoals bij een sporter?
Ik heb ook al opslag gekregen op mijn job ter appreciatie, terwijl anderen dat niet kregen, maar niemand weet dat (voor zover ik weet :D)
Nee minder. Maar bij ons werken er bijvoorbeeld wel een paar die dat dan al bijna schreeuwend komen melden. En dan is het vertrokken hè.

Bwa veel te laag, 11 miljoen is best realistisch toch voor iemand van 30 jaar.
Inderdaad. 11 miljoen komt wellicht wel ongeveer overeen met z'n objectieve waarde gezien z'n leeftijd. Probleem is dat hij voor Club qua stats en het laten draaien van de ploeg zo belangrijk is dat hij vanuit dat oogpunt veel meer waard is. En blijkbaar begreep Vanaken dat ook gezien hij niet heeft doorgedrukt voor een transfer bij een bod van 11 miljoen.

Ik volg Sportingboy wel. Het bestuur heeft enkel verlengd om zichzelf populair te maken bij de supporters na de degradatie van Vormer. Het is niet dat Vanaken al met een voet buiten stond of ging tafelen met staf van een andere club.

Ik volg Sportingboy wel. Het bestuur heeft enkel verlengd om zichzelf populair te maken bij de supporters na de degradatie van Vormer. Het is niet dat Vanaken al met een voet buiten stond of ging tafelen met staf van een andere club.

not-amused-are-you-kidding-me.gif

Heeft niks met de situatie van Vormer te maken.

Sorry, maar dit slaat nergens op. Wat maakt mij het nu uit of Vanaken een verbeterd/nieuw contract krijgt? :ROFLMAO:

Dit is gewoon niet meer dan een blijk van waardering/vertrouwen naar Vanaken toe. Mag je tegenwoordig geen vernieuwd contract meer geven aan een speler die nog 4 jaar contract heeft?

Trouwens je hebt geen flauw benul wat er mogelijks vernieuwd is in het contract. Misschien mag hij volgend jaar wel voor 10 miljoen weg als hij wilt. Allez, ik noem maar iets op hè. Ik snap gewoon niet waarom men hierover aan het discussiëren is.

Sorry, maar dit slaat nergens op. Wat maakt mij het nu uit of Vanaken een verbeterd/nieuw contract krijgt? :ROFLMAO:

Dit is gewoon niet meer dan een blijk van waardering/vertrouwen naar Vanaken toe. Mag je tegenwoordig geen vernieuwd contract meer geven aan een speler die nog 4 jaar contract heeft?

Trouwens je hebt geen flauw benul wat er mogelijks vernieuwd is in het contract. Misschien mag hij volgend jaar wel voor 10 miljoen weg als hij wilt. Allez, ik noem maar iets op hè. Ik snap gewoon niet waarom men hierover aan het discussiëren is.
Dit wordt echt niet veel gedaan hoor. Zoek maar eens voorbeelden op

In se weten we weinig concreet. Beetje spijkers op laag water zoeken wat sommigen aan het doen zijn.

Dit wordt echt niet veel gedaan hoor. Zoek maar eens voorbeelden op
Maar opnieuw, omdat er gewoon heel weinig voorbeelden zijn van deze uitzonderlijke situatie ... Een speler die nu al een legende is bij Club.
Zo veel lopen er niet rond hoor die jaren een stuk bij dezelfde ploeg spelen, uitblinken én de prijzen aan elkaar rijgt ... je zou verdorie achterlijk moeten zijn als ploeg om die NIET kost wat kost te willen houden.

Doet me denken aan op een veel hoger niveau de ronaldojaren bij Real en Messi bij Barcelona. Die kregen toch ook veel aanpassingen van hun contract terwijl het vanuit de club op het eerste zicht niet nodig was.

Tja, wij weten toch niet wat er aan de onderhandelingstafel gezegd werd? Misschien zei Vanaken wel: ok, ik doe niet moeilijk bij een bod van "maar" 11 miljoen, maar wil dan wel wat opslag. Zo vreemd is dat toch niet?

Hij kon het ook op z'n CDK's spelen: weigeren te spelen/trainen en een petje met "freedom" opzetten. ;)

Maar opnieuw, omdat er gewoon heel weinig voorbeelden zijn van deze uitzonderlijke situatie ... Een speler die nu al een legende is bij Club.
Zo veel lopen er niet rond hoor die jaren een stuk bij dezelfde ploeg spelen, uitblinken én de prijzen aan elkaar rijgt ... je zou verdorie achterlijk moeten zijn als ploeg om die NIET kost wat kost te willen houden.
Ja dat begrijp ik. Maar nogmaals : met zijn huidige 4 jaren contract was die er ook nog 4 jaar. Dat is mijn mening hè ;)

Doet me denken aan op een veel hoger niveau de ronaldojaren bij Real en Messi bij Barcelona. Die kregen toch ook veel aanpassingen van hun contract terwijl het vanuit de club op het eerste zicht niet nodig was.
Het heeft Barcelona mee failliet gemaakt hoor. Slecht voorbeeld haha

wat een gigantische nondiscussie zeg. Gewoon een teken van respect naar een speler die de verpersoonlijking is van de wederopstanding van Club. Een speler die zichzelf in de geschiedenis van Club gespeeld heeft. Nog veel meer dan een Vormer.

Laatste week van de transfers. Benieuwd wat er nog gaat gebeuren terwijl overal de markten dicht gaan. Uiteindelijk kunnen we dan alleen nog spelers halen die ergens niet meer gewenst zijn?

Ja dat begrijp ik. Maar nogmaals : met zijn huidige 4 jaren contract was die er ook nog 4 jaar. Dat is mijn mening hè ;)
Klopt, Club betaalt een jaar langer en meer loon, dus wat wint het bestuur bij deze contractverlenging? Toch zieltjes bij de supporters?
Maar je doet toch zoiets pas als er een concreet aanbod op tafel ligt waar de speler al akkoord mee is en er enkel op clubniveau nog een akkoord moet komen?
Bon, voor Club is het goed dat hij blijft en misschien wil Vanaken ook zijn WK selectie veilig stellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan