Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
deze keer was de interesse ook wel serieus genoeg, maar voor iedereen een goeie zaak
Ben ik niet mee eens. Hier is maar 1 iemand tevreden en dat is Hans zelf. Die had nog 4! Jaar contract. Dus voor Brugge veranderd er niks tenzij ze een overbetaalde voetballer nog meer geld gaan betalen. Zonder nieuw contract zat die er nog 4 seizoenen

Ja kijk, ik ben content alleszins. Is gewoon steevast een meerwaarde, elk seizoen opnieuw, ook al denk je soms dat het minder is, dan maakt ie toch weer belangrijke goals of assists.
Staat er altijd, quasi nooit geblesseerd, speelt elke match. Als de ploeg echt zou kunnen draaien met Oyendika & Nielsen achter hem, zou het mss zelfs zomaar zijn beste jaar bij Club kunnen worden.

Er zou een akkoord geweest tussen Hans en Club dat hij bij de juiste prijs mocht vertrekken (dus de transfer was wel dichterbij dan 2 jaar geleden bijvoorbeeld). WH bood daar gewoon onder en dus is het nu van de baan.

Misschien wel beter voor Hans ook. Tegen de degradatie knokken in de PL. Hmm, denk niet echt iets voor hem in die competitie waar alles 5x sneller gaat.

Voor Club kan het inderdaad zomaar het verschil zijn tussen wel/geen volgende titels. Verschil met Vormer is toch wel dat die veel moest hebben van zijn vechtlust, aanjagen en enorme loopvermogen (meer de pitbull stijl die Nielsen nu ook heeft), hetgeen nu allemaal is afgebot. Hans is toch bij uitstek een speler die wegens zijn uitstekende techniek en vista vaak wat "gemakzuchtig" speelt. Zie die wel langer op hoog niveau meegaan dan Vormer in ieder geval.

Zit altijd wel bij de spelers die het meest lopen elke match afaik. Geen idee of je dat ergens kunt zien van elke match?
Hans heeft gewoon zijn stijl niet mee.
Zit 100% zéker telkens bij top 3 van meest gelopen km's volgens mij. Kan ook nog eens heel slim druk zitten, kiest zijn momenten, ...
Oogt loom en houterig, maar is eigenlijk totaal het niet zo imo.

Hij is net 30 geworden. Die gaat niet finished zijn op zijn 32ste he.
Hopelijk niet, maar of hij op zijn 33ste nog zo'n zwaar contract waard gaat zijn is wel iets anders natuurlijk. Enfin, ik vind het goed nieuws dat hij blijft hé, maar of het een goed idee is om iemand tot z'n 35ste een gegarandeerd toploon te geven ... dat stel ik toch wat in vraag. Zeker wanneer hij een nog lopend contract tot zijn 34ste had en waarbij hij ook al grootverdiener was.

Refaelov doet ook nog vrolijk mee en die is er al 36.
Die vonden ze bij Brugge op zijn 32ste ook wel niet meer goed genoeg.

Qua loopvermogen is Hans heel goed ja. Maar toch minder van die kuitenbijtende intensieve sprintmomenten dan Vormer lijkt mij. Kan ook wel wat perceptie zijn inderdaad. In ieder geval is Hans voetballend nog een pak beter dan Vormer waardoor hij toch langer "top" zou moeten kunnen zijn; gewoon op basis van zijn intrinsieke voetbalkwaliteiten.

waren niet afgehaakt maar zoals Starspike zegt zou hij waarschijnlijk wel niet meer als basisspeler gehaald worden. Transfersom lag ook veel te laag natuurlijk.
Dat bedoel ik met "niet serieus genoeg". Vanaken was waarschijnlijk ook zonder nieuw contract (moeten) blijven. Maar mooi van Brugge om zijn contract op te waarderen. Hij blijft belangrijk voor jullie.

Die vonden ze bij Brugge op zijn 32ste ook wel niet meer goed genoeg.
Brugge heeft toen gekozen voor Vanaken en Refaelov nam geen genoegen met de bank. Heeft nadien wel nog drie seizoenen geheerst bij Antwerp, inclusief de winning goal in de beker tegen Brugge, en legt ook nu nog bij Anderlecht prima statistieken voor.

Mijn punt is dat Refaelov op 36-jarige leeftijd nog meekan bovenin de JPL. Ik zie niet in waarom dat voor Vanaken anders zou zijn.

Mooi gewerkt van Club dat ze al die jaren hun sterkhouder aan boord hebben kunnen houden.

Maar moet daar weer heel die show rond door de pers? Belachelijk medialandschap. Altijd maar die interesse veinzen die er amper tot niet is.

West Ham heeft nochtans wel bevestigd dat ze effectief een bod hebben gedaan. Het is dus niet zo dat het enkel Hans zijn entourage of de media is die van mogelijke interesse gewag maakte hé.

Brugge heeft toen gekozen voor Vanaken en Refaelov nam geen genoegen met de bank. Heeft nadien wel nog drie seizoenen geheerst bij Antwerp, inclusief de winning goal in de beker tegen Brugge, en legt ook nu nog bij Anderlecht prima statistieken voor.

Mijn punt is dat Refaelov op 36-jarige leeftijd nog meekan bovenin de JPL. Ik zie niet in waarom dat voor Vanaken anders zou zijn.
Dat kan zeker maar op die leeftijd zijn 9/10 toch veel minder. Er zullen altijd uitzonderingen zijn. Zullen zien maar das nog lang. Op de korte termijn zal daar nog niks van te zien zijn

Zit 100% zéker telkens bij top 3 van meest gelopen km's volgens mij. Kan ook nog eens heel slim druk zitten, kiest zijn momenten, ...
Oogt loom en houterig, maar is eigenlijk totaal het niet zo imo.
Tjah, Hans is dan ook 1m95. Eigenlijk is die vrij wendbaar voor zijn grootte.

West Ham heeft nochtans wel bevestigd dat ze effectief een bod hebben gedaan. Het is dus niet zo dat het enkel Hans zijn entourage of de media is die van mogelijke interesse gewag maakte hé.
West Ham heeft inderdaad een bod gedaan, maar dat was veel te laag. Dat moet ge dan ook niet serieus nemen. En de pers mag daar zeker over berichten. Dat blijft een van de beste spelers in de competitie bij de kampioen.

Maar het hele circus rond een mogelijke transfer is er over. Want ieder jaar is het dezelfde uitkomst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan