Général Zantas
Well-known member
@Flappy @Hans Moleman Colassin naar Heerenveen. Wie vervangt hem bij de Futures?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik niet mee eens. Hier is maar 1 iemand tevreden en dat is Hans zelf. Die had nog 4! Jaar contract. Dus voor Brugge veranderd er niks tenzij ze een overbetaalde voetballer nog meer geld gaan betalen. Zonder nieuw contract zat die er nog 4 seizoenendeze keer was de interesse ook wel serieus genoeg, maar voor iedereen een goeie zaak
Met zijn statistieken zou die bij Brugge niet meer mee doenRefaelov doet ook nog vrolijk mee en die is er al 36.
2 goals en 4 assists dit seizoen (Vanaken 1/1)Met zijn statistieken zou die bij Brugge niet meer mee doen
Zit altijd wel bij de spelers die het meest lopen elke match afaik. Geen idee of je dat ergens kunt zien van elke match?Hans is toch bij uitstek een speler die wegens zijn uitstekende techniek en vista vaak wat "gemakzuchtig" speelt.
Zit 100% zéker telkens bij top 3 van meest gelopen km's volgens mij. Kan ook nog eens heel slim druk zitten, kiest zijn momenten, ...Zit altijd wel bij de spelers die het meest lopen elke match afaik. Geen idee of je dat ergens kunt zien van elke match?
Hans heeft gewoon zijn stijl niet mee.
Hopelijk niet, maar of hij op zijn 33ste nog zo'n zwaar contract waard gaat zijn is wel iets anders natuurlijk. Enfin, ik vind het goed nieuws dat hij blijft hé, maar of het een goed idee is om iemand tot z'n 35ste een gegarandeerd toploon te geven ... dat stel ik toch wat in vraag. Zeker wanneer hij een nog lopend contract tot zijn 34ste had en waarbij hij ook al grootverdiener was.Hij is net 30 geworden. Die gaat niet finished zijn op zijn 32ste he.
Die vonden ze bij Brugge op zijn 32ste ook wel niet meer goed genoeg.Refaelov doet ook nog vrolijk mee en die is er al 36.
Dat bedoel ik met "niet serieus genoeg". Vanaken was waarschijnlijk ook zonder nieuw contract (moeten) blijven. Maar mooi van Brugge om zijn contract op te waarderen. Hij blijft belangrijk voor jullie.waren niet afgehaakt maar zoals Starspike zegt zou hij waarschijnlijk wel niet meer als basisspeler gehaald worden. Transfersom lag ook veel te laag natuurlijk.
Brugge heeft toen gekozen voor Vanaken en Refaelov nam geen genoegen met de bank. Heeft nadien wel nog drie seizoenen geheerst bij Antwerp, inclusief de winning goal in de beker tegen Brugge, en legt ook nu nog bij Anderlecht prima statistieken voor.Die vonden ze bij Brugge op zijn 32ste ook wel niet meer goed genoeg.
Mooi gewerkt van Club dat ze al die jaren hun sterkhouder aan boord hebben kunnen houden.
Maar moet daar weer heel die show rond door de pers? Belachelijk medialandschap. Altijd maar die interesse veinzen die er amper tot niet is.
Dat kan zeker maar op die leeftijd zijn 9/10 toch veel minder. Er zullen altijd uitzonderingen zijn. Zullen zien maar das nog lang. Op de korte termijn zal daar nog niks van te zien zijnBrugge heeft toen gekozen voor Vanaken en Refaelov nam geen genoegen met de bank. Heeft nadien wel nog drie seizoenen geheerst bij Antwerp, inclusief de winning goal in de beker tegen Brugge, en legt ook nu nog bij Anderlecht prima statistieken voor.
Mijn punt is dat Refaelov op 36-jarige leeftijd nog meekan bovenin de JPL. Ik zie niet in waarom dat voor Vanaken anders zou zijn.
Tjah, Hans is dan ook 1m95. Eigenlijk is die vrij wendbaar voor zijn grootte.Zit 100% zéker telkens bij top 3 van meest gelopen km's volgens mij. Kan ook nog eens heel slim druk zitten, kiest zijn momenten, ...
Oogt loom en houterig, maar is eigenlijk totaal het niet zo imo.
West Ham heeft inderdaad een bod gedaan, maar dat was veel te laag. Dat moet ge dan ook niet serieus nemen. En de pers mag daar zeker over berichten. Dat blijft een van de beste spelers in de competitie bij de kampioen.West Ham heeft nochtans wel bevestigd dat ze effectief een bod hebben gedaan. Het is dus niet zo dat het enkel Hans zijn entourage of de media is die van mogelijke interesse gewag maakte hé.