Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bent dan ook fan van een club die enorm voorzichtig is. Jullie zijn toch koning in eigen spelers opleiden, jonge talenten halen en die voor veel geld te verkopen, hoge toppen te scheren voor 1-2 seizoenen en daarna terug te moeten bouwen voor een aantal jaren. Geld uitgeven is toch niet echt iets wat in het kraam van Genk past.
Ze hebben toch al ooit 7 miljoen gegeven voor Bongonda. Ook Onuachu kostte 6 miljoen. Deze zomer hebben ze nog Galarza gehaald voor 6 miljoen. Dat zijn toch geen kleine bedragen.

Momenteel zo:

Mignolet
Mata - Boyata (Mechele) - Sylla
Onyedika
Skov - Nielsen - Vanaken - Meier
Jutgla - Yaremchuck

Buchanan is al lang out en niet echt duidelijk wanneer die terug zal zijn. Lang is ook nog even out. Als die allebei terug zijn, Buchanan in plaats van Meier en Lang in de rotatie met Jutgla, Yaremchuk, Skov, Buchanan en Vanaken. Lang zwerft toch rond op het veld dus de positie op zich maakt niet zoveel uit; al zie ik hem liever niet op de wingback.
Bij nader inzien geef ik toe dat het niet simpel is vooral omdat Lang (onverwacht) zou blijven. Maar als die vertrekt in de winter kan er al best nu een ander volwaardig team staan natuurlijk.

Heb eens wat fragmenten van die Onyedika bekeken; Da's precies ni mis, lijkt mij een goeie transfer. Youtube compilaties zeggen niet alles natuurlijk, maar heeft veel techniek en lef.

Heb eens wat fragmenten van die Onyedika bekeken; Da's precies ni mis, lijkt mij een goeie transfer. Youtube compilaties zeggen niet alles natuurlijk, maar heeft veel techniek en lef.
Mijn Deense collega die fan is van Midtjylland zegt dat we een goede koop hebben gedaan :unsure:

Meijer is toch totaal geen doublure van Buchanan
Speelden beiden toch al vooral op de linkerwingback in een 3-5-2 voor Club? Klopt dat Meijer meer een LB is en Buchanan eigenlijk eerder een RA in een 4-3-3 maar daar loopt Skov al.

Afhankelijk van de sterkte van de tegenstander kan je daar de meer aanvallende Buchanan zetten of de meer verdedigende Meijer.

Speelden beiden toch al vooral op de linkerwingback in een 3-5-2 voor Club? Klopt dat Meijer meer een LB is en Buchanan eigenlijk eerder een RA in een 4-3-3 maar daar loopt Skov al.

Afhankelijk van de sterkte van de tegenstander kan je daar de meer aanvallende Buchanan zetten of de meer verdedigende Meijer.
En Sobol niet vergeten :unsure:

dat doet ge toch gewoon niet

een speler aantrekken die ooit voor gent gespeeld heeft (idem mocht dat antwerp of zo betreffen en in het allerslecht mogelijke geval anderlecht)

dat is toch een minimum principskwestie, naar eergevoel kunt ge zoiets toch echt niet doen

en afgezien het vorige is het dan nog extreem zwaar overbetalen van een matige speler ten beste, een aanvaller die oh zo moeilijk een goal kan maken

het kan daarenboven ook echt helemaal niet moeilijk zijn van veel en veel beter te vinden voor meerdere miljoenen minder dan wat hier aan weggegooid zal worden

dat zou nochtans niet mogen kunnen

dat zou willen impliceren dat gent nog deels eigenaar is van Yaremchuk (25%) en Benfica (75%)

er is jaren geleden een regel gekomen dat gedeeltelijke eigendom van een speler niet meer kan, desgevallend dit toch het geval zou zijn is dit een grove overtreding

dat zou nochtans niet mogen kunnen

dat zou willen impliceren dat gent nog deels eigenaar is van Yaremchuk (25%) en Benfica (75%)

er is jaren geleden een regel gekomen dat gedeeltelijke eigendom van een speler niet meer kan, desgevallend dit toch het geval zou zijn is dit een grove overtreding
Zie je toch bijna bij elke transfer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan