Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
8 miljoen betaald.
Ze vinden dat hij te weinig progressie gemaakt heeft. Ze hadden verwacht denk ik dat die direct alles ging kapot spelen van in het begin.
Beste voor hem is dat hij veel speelt nu, en denk ook niet dat hij bij Club titularis zou zijn.
Ik vond dat er indertijd iets té lyrisch over gedaan werd, vond hem vooral vrij onzuiver in het voetballen (wel een kleine pitbull en dat kan je ook gebruiken). Maar dat Wolfsburg die nu op zijn 19de al afschrijft, dat verbaast mij wel. Speelde toch echt veel de vorige seizoenen.
Allez, zo'n Bornauw wordt daar precies niet zo in vraag gesteld en die heeft toch ook best wat komisch op zijn kerfstok elke week.

Van een 19-jarige verwachten dat hij alles kapot speelt :laugh: Was bij KVM ook niet altijd de beste man op het veld (zeker in zijn laatste maanden), maar hij legde als piepjonge snaak wel een grote dosis maturiteit voor de dag. Grootste talent, met mijlen voorsprong, dat ik op KVM heb zien rondlopen. (Samen met Hassane Bandé, but let's not talk about that)

Van een 19-jarige verwachten dat hij alles kapot speelt :laugh: Was bij KVM ook niet altijd de beste man op het veld (zeker in zijn laatste maanden), maar hij legde als piepjonge snaak wel een grote dosis maturiteit voor de dag. Grootste talent, met mijlen voorsprong, dat ik op KVM heb zien rondlopen. (Samen met Hassane Bandé, but let's not talk about that)

Beerschot probeert Hassane Bande te lenen van Ajax :)

Lamkel Ze heeft dus getekend voor 3 jaar. Met de winterstop wil ie dus al weg maar dan hebben we wel 3 maanden ambiance gehad.
Veel plezier ermee. Absolute topspeler voor onze competitie maar de caveats zijn welgekend. Voor een ploeg als Kortrijk die vermoedelijk tegen de degradatie zal strijden, is dat wel een risico dat het nemen waard is.

Ik zou als Club zijnde toch ook niet twijfelen als je hem kan vastleggen.

Anderlecht dat ene "Misjonne Juniffer Naigelino Sontje Hansen" zou willen halen. Sorry maar die naam is er echt over.
Ben benieuwd wat er van waar is. Jammer dat zijn talent (nog) niet naar buiten komt. Op die leeftijd had hij al wat minuten moeten maken in de eerste ploeg. Ik las dat Gent en Anderlecht ook achter Drommel zaten (keeper van PSV).

Maar wat doe je ermee?
Die gast moet nu altijd spelen, en ik denk niet dat die iemand uit het huidige middenveld van Club speelt, zelfs al vertrekt Vanaken.
Blijft natuurlijk wel een opportuniteit denk ik.
Het middenveld is dun bezaaid he. Rits is kapot en eigenlijk middelmatig, Vormer is al half op pensioen. Odoi hoort daar eigenlijk niet te spelen. Nielsen en Vanaken zijn momenteel certitudes.

Er staan ook veel matchen op het menu. Daar zijn dus zeker kansen. Het is enkel moeilijk om zijn niveau in te schatten momenteel, dus als je die mogelijks kan lenen met aankoopoptie zou het ideaal zijn.

Hij is uiteindelijk vertrokken voor 32 + bonus miljoen volgens transfermarkt. Ik ben 1 van die "meningen" die zei om hem te laten gaan naar Milan voor 30 + bonus. Je doet precies of die "meningen" zeiden om hem voor 10 miljoen te laten vertrekken. Die "meningen" hadden ook nog eens gelijk dat hij zich wel eens mentaal niet klaar zou voelen om nog te spelen.
Dus je zou eigenlijk 2 miljoen laten liggen hebben om Charles 1 week langer mentaal klaar te houden om te spelen.

Dan heeft het bestuur van Club toch gewoon de juiste keuzes gemaakt en goed onderhandeld.

Zalig, zou inderdaad wel heerlijk zijn om hem nog eens te zien spelen, dan ga ik zeker eens naar het Kiel afzakken. De wedstrijd van de Rode Duivels tegen Burkina Faso bleef hij jammer genoeg op de bank, dus toen hem ook niet kunnen zien spelen.

Dus je zou eigenlijk 2 miljoen laten liggen hebben om Charles 1 week langer mentaal klaar te houden om te spelen.

Dan heeft het bestuur van Club toch gewoon de juiste keuzes gemaakt en goed onderhandeld.
... omdat het goed heeft uitgedraaid. Voor hetzelfde geld zegt Milan dan nee en heb je 0 en een zeer ongelukkige speler. Achteraf gezien is het natuurlijk goed gespeeld, dat is altijd zo als je gewonnen hebt maar om daar dan conclusies aan te hangen vind ik toch gevaarlijk.

Voor hetzelfde geld zegt Milan dan nee en heb je 0 en een zeer ongelukkige speler.

Daar kunnen wij toch weinig over zeggen? Het enige wat we weten is dat er meerdere gesprekken nodig waren om een akkoord te bereiken. Dat hoeft daarom niet te betekenen dat het kantje boordje is geweest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan