Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met Sylla en Ordonez zitten nu twee jonge centrale verdedigers in de A-kern. In dat opzicht begrijp ik de keuze voor een ervaren verdediger wel. Of dat daarom Boyata moet zijn ...

Omdat het economisch goed gaat met Club, kunnen ze inderdaad mikken op spelers met een hoger prijskaartje. Maar ik vraag mij soms ook af hoe vaak die hun neus ophalen voor Club of onze competitie.

Met Sylla en Ordonez zitten nu twee jonge centrale verdedigers in de A-kern. In dat opzicht begrijp ik de keuze voor een ervaren verdediger wel. Of dat daarom Boyata moet zijn ...

Omdat het economisch goed gaat met Club, kunnen ze inderdaad mikken op spelers met een hoger prijskaartje. Maar ik vraag mij soms ook af hoe vaak die hun neus ophalen voor Club of onze competitie.
Vooral voor onze competitie denk ik. Je moet ook eerlijk zijn, als je effectief speeltijd krijgt in landen als Spanje of Engeland kom je toch niet naar hier

6qhx4w.jpg

:headshake:

Altijd afwachten, ik weet nog hoeveel verontwaardiging er was toen we Hoefkens aantrokken (als speler hé :p)

één wedstrijd heeft die nodig gehad om ons ongelijk te bewijzen.

Boyata herinner ik me vooral van bij de rode duivels als nen lange die wa 'ballen kan wegkoppen op corner en zo, voor de rest max middelmatig at best.
Dan toch liever Vertonghen

Club heeft ook wel wat troeven. Goed loon en vechten om trofeeen. Een rode lantaarn of lage middenmotor in een top competitie kan heel demotiverend zijn. 66% van u wedstrijden verliezen sucked, Iets beter verdienen bij club en 85% van de wesstrijden met plezier voetballen en winnen, das toch een no brainer?

Ik zou nu een speler ook niet volledig afbranden puur op basis van de prestaties bij de Rode Duivels. Zeker als ze er geen basisplaats hebben en ze telkens in een ploeg gedropt worden waar er geen enkel systeem in die verdediging zit.

Iedereen zwemt daar bij de rode duivels. Ik zou me dan ook enkel baseren op zijn prestaties bij zijn club. Maar die heb ik te weinig gevolgd om er iets zinnigs over te zeggen.

Laatst bewerkt:
Ze degradeerden wel bijna met hun goede verdedigers, vind ik niet echt een referentie. Wat is de reden trouwens dat die daar aan de kant is geschoven?
Vriend van me die Hertha fan is:
apparently Boyata wants out to not jeopardise his World Cup selection. We have conceded 7 goals in 2 games so far. Ok wish him farewell, he did good for us and if I could go with him I would

Hertha is een zootje momenteel, dan is Club Brugge geen slechte move voor hem.

Anyways, sowieso krijgt hij een kans van mij, obviously. Ik mag er misschien niet enthousiast over zijn van in het begin, maar iedereen krijgt ofc zijn kans en wie weet doet hij het gewoon erg goed.
Trust the process! :unsure:

Boyata is geen fijnbesnaarde verdediger. Als pure mandekker en ballenruimer heeft die zeker zijn waarde maar mist een zekere voetbalintelligentie. Ik zie liever Vertonghen komen dan.

Als ik dan toch moet kiezen ga ik wel voor Vertonghen en niet voor Boyata ...
Maar Denayer nog altijd meeste voorkeur, en die zijn transfer naar Dubai is nog niet in orde zeker? Werd zelfs ontkent, of is dat ondertussen al weer anders?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan