Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
was bij Frankfurt vooral een bankzitter toch. maar in de finale EL wel ingevallen in de 70ste minuut.

lijkt wel interessant

was bij Frankfurt vooral een bankzitter toch. maar in de finale EL wel ingevallen in de 70ste minuut.

lijkt wel interessant
Gent heeft eindelijk door dat het na Torunarigha ook spelers met een meerwaarde kan lenen.
Perfect om Tiss te vervangen. Er is deze zomer echt goed werk geleverd.
Kums heeft opeens zijn jeugd teruggevonden met al 3 assists. We zitten er beter voor dan vorig seizoen om op 3 fronten mee te strijden. Po 1 wordt moeilijk, maar wel haalbaar als we de lijn kunnen doortrekken.

Gent heeft eindelijk door dat het na Torunarigha ook spelers met een meerwaarde kan lenen.
Perfect om Tiss te vervangen. Er is deze zomer echt goed werk geleverd.
Kums heeft opeens zijn jeugd teruggevonden met al 3 assists. We zitten er beter voor dan vorig seizoen om op 3 fronten mee te strijden. Po 1 wordt moeilijk, maar wel haalbaar als we de lijn kunnen doortrekken.

Idd, atypische zomer voor Gent. Stabiliteit, gerichte versterkingen. Kwaliteit ipv kwantiteit. (Minder Bayat inmenging?)

Vanaken naar West Ham, dat zou echt fantastisch zijn. Ik ben een grote Hans fan, maar een nog grotere fan van meerwaardes, zeker als ze al jaren hun dienst bewezen hebben.

Vanaken wordt binnen een dikke week 30. Het is nu of nooit en hij ligt goed bij Bobby dus zijn WK-selectie loopt niet direct gevaar.

10 miljoen wordt weggelachen door Club? Dat lijkt mij toch een mooi bedrag voor een speler die bijna 30 is. Indien ze willen zullen ze wel ergens uitkomen tussen de 10-15mil zeker? Benieuwd wat ze doen als Vanaken aangeeft te willen vertrekken.

Ik denk niet dat Vanaken het tempo of de pressing aankan in de PL. Tempo is moordend en zonder een heel snelle draai ben je daar kansloos de helft van de tijd.

Als er 1 iemand een transfer mag krijgen is het Vanaken wel. 10M voor een 30-jarige mag je direct aanvaarden als hij er zelf naar toe wilt.

Maar ik zie hem niet in de PL spelen tbh.

10 miljoen wordt weggelachen door Club? Dat lijkt mij toch een mooi bedrag voor een speler die bijna 30 is. Indien ze willen zullen ze wel ergens uitkomen tussen de 10-15mil zeker? Benieuwd wat ze doen als Vanaken aangeeft te willen vertrekken.

Probleem lijkt me vooral dat ze geen vervanger hebben voor een Vanaken in vorm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan