Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nsoki was inderdaad 6,5 miljoen. Ik verwarde even met Maouassa die maar 4/4,5 miljoen was.

De "grote" inkomende transfers van Club waren tot nu toe flops: Daerden, Rezaei, Krmencic, Sowah (achtereenvolgens duurste transfers). Enkel de laatste twee boven de 6 miljoen.
Was Okereke niet jullie duurste transfer ooit twee jaar geleden?

Maar als ik het vele geklaag over de CV's hier las, had ik gewoon verwacht dat die 15M misschien beter gespendeerd kon worden aan twee CV's, om maar iets te noemen.
Ik hoop dat ze bij Club daar ook het licht zien. Of eentje van >10mln, zo lang het maar iemand is die direct rendeert.

Maar als ik het vele geklaag over de CV's hier las, had ik gewoon verwacht dat die 15M misschien beter gespendeerd kon worden aan twee CV's, om maar iets te noemen. Of voor de back-positief waar toch ook niet veel enthousiasme over bestaat? Geen idee hoe het zit met het aanvallende compartiment, als alles daar goed zit, des te beter.
Het één sluit het ander toch geenszins uit. Hebben normaal nog meer dan voldoende over om te leggen voor CVs en een spits, zelfs als ze 20 miljoen + bonussen zouden geven voor Berge.

Denk dat ze toch beter naar verdedigers kunnen kijken dan naar middenvelder. Kan handig zijn dat we de bal over de grond naar de middenvelders kunnen spelen. Zodat ze ook gewoon kunnen voetballen, nu gaat alles in de lucht en is het moeilijk om het middenveld te laten draaien.

Aangezien we hier de laatste pagina's bezig zijn over record transfers, een handig overzichtje:

Stanciu zijn transfers zijn wel machtig.

Voor bijna 10 miljoen naar Anderlecht, dan anderhalf jaar later voor amper 4 miljoen naar Sparta, 1 jaar later voor 10 miljoen naar de zandbak dan 6 maand later voor 4 miljoen naar Slavia en dan nu net voor hetzelfde bedrag naar China. Heeft dus al meer dan 30 miljoen gekost in zijn carrière aan aankoopbedragen :laugh:

Stanciu zijn transfers zijn wel machtig.

Voor bijna 10 miljoen naar Anderlecht, dan anderhalf jaar later voor amper 4 miljoen naar Sparta, 1 jaar later voor 10 miljoen naar de zandbak dan 6 maand later voor 4 miljoen naar Slavia en dan nu net voor hetzelfde bedrag naar China. Heeft dus al meer dan 30 miljoen gekost in zijn carrière aan aankoopbedragen :laugh:

En zeker met zijn transfers naar Saudi Arabie en China zullen daar een pak miljoenen aan tekengelden en premies bij zitten. Was me ook al opgevallen. Zal serieus goed kunnen leven na zijn pensioen.

Onjuist. Esposito is gehuurd met aankoopoptie, en terugkoopoptie.

Vanheusden werd verkocht aan Standard met verplichte (!) terugkoopoptie van Inter.
Juist, toch ook weer een speciale constructie :

Anderlecht heeft de laatste seizoenen zijn gehuurde spitsen beter gemaakt waardoor dat de moederclub een serieus financieel voordeel opgestreken heeft. Dat wil paars-wit met Esposito voorkomen, het bedong een aankoopoptie 10 miljoen euro. Inter op zijn beurt heeft een terugkoopoptie van 11,5 miljoen euro. Dat wil zeggen dat indien Anderlecht de aankooptie licht en Inter ook zijn terugkoopoptie activeert moet de Italiaanse club 1,5 miljoen euro betalen aan Anderlecht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan