En Defour was ook zoiets. Daar is wel wat winst op gemaakt maar een groot succes was dat toch niet echt voor die som en die status.Doe bij Anderlecht nog Vlap, Sanneh, Stanciu bij![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En Defour was ook zoiets. Daar is wel wat winst op gemaakt maar een groot succes was dat toch niet echt voor die som en die status.Doe bij Anderlecht nog Vlap, Sanneh, Stanciu bij![]()
Was Okereke niet jullie duurste transfer ooit twee jaar geleden?Nsoki was inderdaad 6,5 miljoen. Ik verwarde even met Maouassa die maar 4/4,5 miljoen was.
De "grote" inkomende transfers van Club waren tot nu toe flops: Daerden, Rezaei, Krmencic, Sowah (achtereenvolgens duurste transfers). Enkel de laatste twee boven de 6 miljoen.
Ik hoop dat ze bij Club daar ook het licht zien. Of eentje van >10mln, zo lang het maar iemand is die direct rendeert.Maar als ik het vele geklaag over de CV's hier las, had ik gewoon verwacht dat die 15M misschien beter gespendeerd kon worden aan twee CV's, om maar iets te noemen.
Klopt. Die moet in de plaats van Krmencic. Die laatste was geen record want kwam na Okereke.Was Okereke niet jullie duurste transfer ooit twee jaar geleden?
Het één sluit het ander toch geenszins uit. Hebben normaal nog meer dan voldoende over om te leggen voor CVs en een spits, zelfs als ze 20 miljoen + bonussen zouden geven voor Berge.Maar als ik het vele geklaag over de CV's hier las, had ik gewoon verwacht dat die 15M misschien beter gespendeerd kon worden aan twee CV's, om maar iets te noemen. Of voor de back-positief waar toch ook niet veel enthousiasme over bestaat? Geen idee hoe het zit met het aanvallende compartiment, als alles daar goed zit, des te beter.
Als je die lijst ziet is het toch echt zo : Duur is niet steeds goedAangezien we hier de laatste pagina's bezig zijn over record transfers, een handig overzichtje:
![]()
Jupiler Pro League - Transfer records
The transfer record overview shows the highest grossing transfers of the Jupiler Pro League. It also shows the new club and the transfer fee.www.transfermarkt.com
Klopt en wat ze nu weer toepassen op Esposito.Wel passend dat de recordtransfer in onze competitie een staaltje creatieve boekhouding van Standard en Inter is.
Stanciu zijn transfers zijn wel machtig.Aangezien we hier de laatste pagina's bezig zijn over record transfers, een handig overzichtje:
![]()
Jupiler Pro League - Transfer records
The transfer record overview shows the highest grossing transfers of the Jupiler Pro League. It also shows the new club and the transfer fee.www.transfermarkt.com

Stanciu zijn transfers zijn wel machtig.
Voor bijna 10 miljoen naar Anderlecht, dan anderhalf jaar later voor amper 4 miljoen naar Sparta, 1 jaar later voor 10 miljoen naar de zandbak dan 6 maand later voor 4 miljoen naar Slavia en dan nu net voor hetzelfde bedrag naar China. Heeft dus al meer dan 30 miljoen gekost in zijn carrière aan aankoopbedragen![]()
is dit niet gewoon gehuurd itt Vanheusden die gekocht was met een verplichte terugkoopclausuleKlopt en wat ze nu weer toepassen op Esposito.
Onjuist. Esposito is gehuurd met aankoopoptie, en terugkoopoptie.Klopt en wat ze nu weer toepassen op Esposito.
Heeft Sanneh bij RSCA eigenlijk ooit een kans gehad?
Edit: 1099 minuten volgens Tranfermarket (JPL en beker)
Die zijn waarde na zijn passage bij RSCA is wel extreem.Ik vraag mij af wat daar mee is misgelopen, zit nu al een half jaar zonder club en heeft bij alle clubs op uitleenbasis quasi nooit gespeeld.
Juist, toch ook weer een speciale constructie :Onjuist. Esposito is gehuurd met aankoopoptie, en terugkoopoptie.
Vanheusden werd verkocht aan Standard met verplichte (!) terugkoopoptie van Inter.
Dat was echt brol ook. Dat zag je meteen in de eerste minuten. Op training blijkbaar net hetzelfde.Ik vraag mij af wat daar mee is misgelopen, zit nu al een half jaar zonder club en heeft bij alle clubs op uitleenbasis quasi nooit gespeeld.