Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mitrogol?Is er in België al 1 transfer van boven de 6 miljoen zijn geld waard gebleken?

Die kostte 5 miljoen en 2 rolexen voor Herman en 2 lege doosjes voor Bayat. Waarvan 3 miljoen naar makelaars denkMitrogol?![]()

Is er in België al 1 transfer van boven de 6 miljoen zijn geld waard gebleken?
Awel dat is mijn gevoel ook. Die 2 willen laten zien wie de grootste heeft. Zo lijkt het althans.Bart heeft iets te bewijzen nadat Paul zoveel geld er tegen aan smijt en los op kop staat.
Heb het hier al eerder gezet: een goeie CVM is de sleutel tot succes. Als je daar een speler hebt die zowel kan zorgen voor defensieve stabiliteit als voor een deftige opbouw met rust aan de bal waardoor de andere offensief hun dingen kunnen doen heb je een sterk wapen.Ik kan die interesse in Berge eerlijk gezegd niet goed begrijpen. Is dat dan ifv de Europese wedstrijden? Zoveel geld voor een CVM lijkt me, zeker voor de binnenlandse competitie, compleet overkill.
Maar op een haar na bijna kampioen geworden met hem in een belangrijke rol.Persoonlijk vind ik Bongonda toch duur voor wat het uiteindelijk in zijn geheel geweest is. Zit nu in een soort C-kern op zijn 26ste en ze krijgen hun geld niet echt gerecupereerd.
Doe bij Anderlecht nog Vlap, Sanneh, Stanciu bijNsoki kostte maar 4 of 4,5 miljoen als ik het me goed herinner.
De "grote" inkomende transfers van Club waren tot nu toe flops: Daerden, Rezaei, Krmencic, Sowah (achtereenvolgens duurste transfers). Enkel de laatste twee boven de 6 miljoen.

wat moeten ze dan doen met al het geld op hun rekening, gewoon opsparen zoals Genk doet?Ik kan die interesse in Berge eerlijk gezegd niet goed begrijpen. Is dat dan ifv de Europese wedstrijden? Zoveel geld voor een CVM lijkt me, zeker voor de binnenlandse competitie, compleet overkill.
Hun stadion contant financiërenwat moeten ze dan doen met al het geld op hun rekening, gewoon opsparen zoals Genk doet?
Dan liever dat ze het terug uitgeven en proberen elk jaar kampioen te worden.

Heb het hier al eerder gezet: een goeie CVM is de sleutel tot succes. Als je daar een speler hebt die zowel kan zorgen voor defensieve stabiliteit als voor een deftige opbouw met rust aan de bal waardoor de andere offensief hun dingen kunnen doen heb je een sterk wapen.
wat moeten ze dan doen met al het geld op hun rekening, gewoon opsparen zoals Genk doet?
Dan liever dat ze het terug uitgeven en proberen elk jaar kampioen te worden.
. Dus als een CVM voor jullie inderdaad de missing link is om kampioen te spelen: be my guest!